NOLUR BENI BIRAKMA

3.5K 235 7
                                    

( Multi medyada jessy )

DEREK IN GÖZÜNDEN

Lenayla denememizden sonra daniel çok şiddetli bir baş ağrısı geçirdi. Lena ise kendini fazla yordugundan bitkin düşmüştü. Su an ikiside baygın haldeler odada yatıyorlar . Kendilerine gelene kadar onları yanlız bıraktık.

Açıkçası bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim. Bana hala bu işte bişey var gibi geliyor. Bunu daniel uyanınca anlayacağız.

JESSY NIN GÖZÜNDEN

Derek bizi odaya girmememizi söylemişti ama danieli görmem gerekiyordu. Onsuz kaç gün bana ölüm gibiydi. Acaba o nasıl hissediyordu. Herkes aşağıda oturuyordu. Ben ise bahcede hala danieli düşünüyordum. Uff çatliyacagim acaba nasıl.
Dayanamayıp üst kata çıktım kapıyı açıp açmamakta kararsizdim. Çünki işe yardımı yaramadı mı bilmiyoruz. Banane .......

Iceri girdim. Daniel masum masum yatıyordu. Çok Şirin görünüyor. Yanına oturdum. Ellerimi saçlarında gezdirmeye başladım. Danielin kalp atışları artıyordu . Su an uyanık ..... benimle dalgami geçiyor bu..

+ beni salak mı sandın? ? Uyuyo numarası yapmayı bırak. Kalk şuradan.
- çok mu belli oluyo..
+ bende bir kurtum
- Hayır sen benim melezimsin.

Bunu söylerken yerinden doğruldu ve dudaklarıma küçük bir öpücük kondurdu.

+ bizimkiler benim burda olduğumu bilmiyor..
- neden hem diğerleri nerede.
+ derek siz dinlenin diye buraya girmemizi yasakladı.
- dinlenelim diyemi. Zararsiz olup olmadığım daha kesin olmadığı içinmi??
+ ikiside
- eeee..
+ ne eeee
- beni hiç mi özlemedin.
+ özlemesem gizli gizli seni görmeye gelirmiydim. Sen beni ozlemedinmi.
- özledim tabikisi.
+ hadi gel aşağı inelim derek senin iyilestigini öğrensin.
- ya..
+ ne yaaa?
- ya şimdi aşağı inince herkes başıma toplanacak senle biraz gezelim diyorum.
+ derek?
- boşver dereki.
+ beni kaçırmıyorsun dimi.
- kaçıracak olsam şimdiye kadar yapardım.
+ hadi ozaman neyi bekliyoruz.

Ikimizde pencereden atlayıp ormana doğru yürümeye başladık. Beraber şakalaşa şakalaşa hem yuruyorduk hemde kıkırdıyorduk.....
Baya yürüdükten sonra daniel beni bi kütüğün üzerine oturtturdu. Kendiside yanıma geçip bana bakmaya başladı.

+ neye bakıyorsun.
- çok güzelsin.
+ .....
- yanakların kızarınca daha güzel oluyorsun.
+ kes yeter şimdi domates gibi olmak istemiyorum.
- iyi peki.
+ blake sana ne yaptı.
- beni kontrolu altına aldığında hicbise hatırlamıyorum. Ama kendi bilincimde olanları hatırlıyorum.
+...
- beni bi odaya kapattılar kapıya elektrik verilmişti güçlü bir elektrik. Bir kurt icin bile fazla.....
+ daniel?
- efendim.
+ gözlerin mavi ..
- biliyorum... blake beni denemek için birini öldürttü. ..
+ anlıyorum.
- dur bi dakika. Alex beni kızdırdığında bana kurt yüzünü gösterdin. Seninde gözlerin maviydi.
+ evet....
- sen kimi öldürdün.?
+ben kendimde değildim. Yanlışlıkla oldu....

Kendimi o kadar suçlu hissediyordumki ağlamaya başladım. Daniel elini benim yüzüme koyarak baş parmağıyla göz yaşlarımı siliyordu. Kafamı kendi göğsüne yasladı.

- bunun için ağlamana gerek yok. Bende birini öldürdüm.
+ ama sen onu bilerek öldürmedin. Onu öldüren sen değildin
- sende ona zarar vermek istememissindir. Anlatmak istermisin.

Kafamı evet anlamında sallayıp. Austini avcılardan kurtardigim olayı anlattım.

- hmm
+ ne ?
- bak vahşet vahşilik katillik her kurtun ve vampirin içinde vardır zaten. Bazen kendimize engel olamayız. Bu bizim için normal...
Hem öldürdüğün kişi bi avcı . O bir katildi. Kac kişiyi öldürdü belkide. Sen bizim ırkımızı avlayan birini öldürdün. Bu kadar üzülmene gerek yok.
+ daniel kim olduğu umrumda değil
Ben bir katilim. O masum yada değil ben bilemem ama ben onu öldürdüm.
- takma. Belki daha kaç kişiyi elimizde olmadan öldüreceğiz.
+ .....
- boşver . Hadi gel artık klubeye gidelim bizi merak etmislerdir. Belki benim seni kaciridgim düşünülürse ayvayi yeriz.
+ haklısın hadi .

Daniella beraber geldigimiz yöne doğru yürümeye başladık. Klubeye doğru gidiyorduk......

DANIELIN GÖZÜNDEN

sonunda jessyye kavusabilmenin mutluluğunu yaşıyordum. Ama nedense sürekli bunu birileri bozacak gibi geliyor. Hayat bi oyun bizde oyuncaklariz ama niye kuralları biz koymuyoruz. Başkasının koyduğu kurallara göre oynayarak hepimiz birer oyuncaktan farksızız.....

Jessyle beraber birazdaha yürüdükten sonra karşıdan gelen tuhaf görünümlü yaşlı bi adam dikkatimi çekti. Bize dogru yürüyordu. Garip ve tanıdık bi koku vardı ama tam yakında olmadığı için seçemiyordum. Adam gittikce yaklaşıyordu. Elindeki şey kokuyordu.

+ heyy gençler bakarmısınız.?

Jessy herzamnki iyilik timsali hemen yaşlı adamın yanına gitti.

- buyur amacacığım.

Koku dahada keskinlesmisti sanki buu. Bu.... kurtboğan dı.
Kahretsin o bi avcı.

+ jessy uzak dur ordan......

Bağırmamla jessy bana anlamsizca bakarken adam kurtboğanı jessynin eline degdirdi. Jessy hemen elini acıyla çekerken. Kurt yüzü ortaya çıktı. Ben oraya yetistigimde adam elindekini jessyye sapladi

+ adi herif.... uzak dur ondan....
- biliyordum sende onlardansın

Adam ikinci kazığı çıkarmadan ben onun işini bitirmistim . Ama jessy yerdeydi. Lanet herif kazığı tam kalbinin oraya saplamış. Insallah kazık kalbine saplanmamıştır.

+ jess iyimisin. Hadi biseyler söyle. Uyan aç gozlerini.

Uyanmıyor.... hemen kucaklayip derekin klubesine dogru koşmaya başladım kapı açılınca herkes meraklı gözlerle derek ise beni öldürecek gibi bakıyordu. Hemen kimseyi aldırmadan jessy yi odaya götürdüm.

+ derek yardım et....
-.ne oldu ona.
+.kazık ... avcının biri ona kazık sapladı ... yardım et hadi çabuk.

Alex hemen odaya çıktı. Olanlari onada anlatıyordum . Derek odadan çıktı..
Ve konuşmaya başladı.

+.kazık çok derin işlemiş. Ve eğer kalbine geldiyse .......
- sus derek.sus.

Kendimi kaybedercesine bagiriyordum...

+ daniel sakin ol onu klinige goturmemiz gerek. Ben burdan bakarak kazığın nereye girdiğini anlayamam. Kazığı çıkardım ama yara çok derin..

Jessy yi alıp bizim sürünün klinigine yetiştirmeye çalışıyorduk......

Lütfen gitmee. Beni yalnız bırakma ben sensiz ne yaparım. Jessy lutfen ac gozlerini. ...

Klinige varmıştık. Hemen onu içeri aldılar ve hepimiz dışarıda beklemey başladık...
Ben ise tekrar bir katil olmuştum....

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin