Daniel ın Gözünden
Duyduğumuz sesler belkide son şansımızdı. Evet bize doğru geliyorlardı. Sayıları birden fazla gibi gözüküyordu. Jessy ve bende çok halsiz ve yorgunduk bitmiş haldeydik . Bu durumda nasıl bir şey yapacagız hiçbir fikrim yoktu ama denemekten başka çaremizde yoktu. .......
"Jess geliyorlar hazır ol" anlamsızca bana baktı " ne yapacağız ?"
Bilmiyorum bak eğer birimiz kurtulursa diğeri için beklemesin hemen sürüye haber vericek tamam mı? Ben arkada kalırsam dönmiceksin anladın mı beni??"
Kafasını sallayıp bana kapıya doğru döndü. Kilit açma ve zincir sesleri geliyordu. 2 adam geldi . Bize doğru yaklaşıyorlardı. Biri jessy yi çözerken diğeri beni çözüyordu. Ellerimi boşta hissettiğim bir an hemen tırnaklarımı çıkarıp adamın boynunu parçaladım... Önüme döndüğümde ise diğer adam jessy yi kucağına almıştı jessy baygındı."Ne yaptın ona adi herifff!"
Tam adamın üstüne atlıcakken arkadan boynuma sert bir darbe ile kendimi yerde bulmam bir olmuştu.....
" J..Jessy.."Gözlerim yavaş yavaş kapanırken son gördüğüm onu kucaklayıp götürdükleriydi....
Jessy nin Gözünden
Hiç bir şey hatırlamıyorum. Nerdeyim ben. Daniel . Daniel nerde???
Hemen etrafıma bakınmaya başladım. Kokusunu alamıyorum. O yoktu burda değildi . Acaba kaçmışmıydı. Belkide sürüye haber veriyordur şu an. Yada belkide ona bişi yapmışlardır.....Birden yaklaşan ayak seslerini duymamla irkildim. Kapı açılmıştı. Karanlık içinde yüzüme gelen birazcık ışıktan rahatsız olup gözlerimi kısmıştım..
" merhaba güzelim "
Hemen kalkıp üzerine atılcakken yere çakıldım birden ayağıma bağlanmış olan zincirleri farkettim. Çaresizce yerde otururken bana yaklaşıyordu..
" boşuna direnme düzenli olarak mineçicegi verilince gücün kalmıyor doğal olarak "
" ne saçmalıyorsun sen . Kimsin???
Daniel nerde ona ne yaptın.""Onun için bu kadar endişelenme artık nasıl olsa artık yaşamıyor."
Gözümden akan yaşlara engel olamıyordum bir daha saldırmaya çalıştım
" seni alçak herif derdin benimleydi. Ne suçu vardı onun. Pislik heriff!"
" bana çok fazla ayak bağı olmaya başlamıştı. Artık işini bitirme vakti gelmişti nasıl olsa elimdesin ona ihtiyacım yok. Şimdi biraz dinlen. Yarın seninle işimiz var artık diğerleri gibi seninde insan olma vaktin geldi"
" bi dakika sen diğerleri mi dedin???"
" sana ailenden bahsetmediler mi? Abin? Onun haberi vardı . Niye senden saklasınlarki? Ailen yaşıyor. Onlarıda alexe yaptığım gibi güçlerini alıp insan haline getirdim."
" yalan söylüyorsun!! Alex bir kaza sonucu güçlerini kaybetti ve derek onu kurt yaptı "
" evet ama o kazayı sana yanlış anlatmışlar galiba . Alex senden daha aptaldı annesini ve babasını bulma umuduyla kendi ayaklarıyla bana geldi bende işini bitirdim"
" niye öldürmedin onu nasıl olsa işin bitmişti. ?"
" daha zeki olmanı bekliyordum. Eğer alex sana ailenden bahsetmezse ve ortaya çıkmazsa nasıl seni buraya getirebilirdimki? Ama ne yazıkki derek alex in ağzını kapalı tutmuş. Neyseki daniel var..... aaa dur ama artık yok"
Pis pis sırıtıp kapıyı kapatıp çıkmıştı. Sinirden kudurmak üzereydim .
Benim bir ailem var yaşıyorlar ama bunu benden saklayan kişi öz abim...Peki ya daniel o gerçekten ölmüşmüydü....
Kafamda bir sürü soru vardı.
Peki hersey buraya kadarmıydı. Daniel ölmüştü. Austin nerde yaşıyormu onu bile bilmiyorum. Sürümün beni bulamayacağı bu lanet yerdeyim ve blake benide öldürcekti.
Ailem nerdeydi. ....????
Bunu benden nasıl saklarlar############################
Bölüm kısa oldu farkındayım . Ama çıkan bikaç aksilikten sonra geri geldim. Yb yazmaya devam edeceğim. Eski bölümleride düzenlemeye çalışıyorum. Biraz zaman alıcak ..........
İyi okumalar;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Vârcolacikim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...