ARAMAYA DEVAM

3.8K 249 234
                                    

Derek in Gözünden

Jessy ve daniel kaybolalı 1 gün olmuştu. Ve lanet olsunki onları bulamıyoruz. Ne jessy yi ne daniel .
Hiçbirinden haber yok. Alex ve sürüsü benim sürüm ross ve ekibi ve daha bir sürü kişi onları arıyorlardı.

Alex koşarak üst kata çıkıyordu.

" Derek . Derek. Lena daniel dan bir iz buldu "

" nasıl ??"

" transa geçmeye çalıştı. Blake yok . Onu kontrol etmiyor şu an . Yerini bulmamız belki daha kolay olur"

" lena nerde?"

"Alt katta gel hadi"

Koşuşturarak hemen lenanın olduğu yere gittim . Lena bitkin görünüyordu. Ne zaman transa geçse böle oluyordu.

" Lena iyimisin? Ne buldun? "

" Abim. Abim o yanında biri var karanlık bi yerde çok uzak değil hissediyorum"

" hemen çıkıyoruz alex diğerine haber ver etrafa baksınlar "

"Olmuş bil"

"Lena sen benimle geliyorsun hadi çabuk atla arabaya"

Hemen dışarı çıkıp arabaya bindik lena gözünü kapatmış kendini sıkıyordu.
Aniden durdu ve gözlerini kocaman açtı eliyle sağ sapmamı gösterdi.
Hemen sağdaki yola girdik. Bir süre sonra yol bitmişti orman gibi bir yere geldik bir patika vardı . Issız bir yere gidiyor gibiydi. Lena hemen arabadan inip koşmaya başladı .

" lena dikkat et. Tuzak olabilir "

Umursamadan koşmaya devam ediyordu. Bende arkasındaydım . Daneil in kokusunu almaya başladım
Burdaydı eminim....

Karşımıza bizimki gibi bir küçük klübe çıktı . Etrafta biri daha vardı tanıdık bir kokuydu ama uzaklaşıyordu. Ben çevreye bakarken Lena çoktan eve girmişti. ...

Bende arkasından girmiştim. Koltukta daniel baygın halde yatıyordu. Lena baş ucuna geçmiş ağlayarak ona bakıyordu.

" derek bişiler yap durumu kötü "

" jessy den bir iz yok ona dair hiç bir koku yok."

"Derek acele et kalbinin orda tam kapanmamış derin bir iz var"

" onu hemen arabaya götürmeliyiz. Kalbine kazık sokmuş olabilirler. ."

Lena ağlıyordu. Arka koltuğa daniel ı yatırdıktan sonra son gaz klinige gidiyorduk......

Austin in Gözünden

Klubeden uzaklaşabilmiştim. Ortaya çıkmak istemiyorum. Çevreye daha fazla zarar vermek istemiyorum.
Daniel a ilk müdahaleyi yapıp onu ölümden kurtardım . Ama jessy için yetişemedim. Gittiğimde orda yoktu. Daniel ise onu ölüme terk etmişlerdi. ...

Jessy nerde? Ona ne yaptılar. Burda boş boş oturmak istemiyorum. Ama ortaya çıkıp zarar vermek te istemiyorum. Uzun zamandır ortaya çıkmadım böyle iyiydimmm.....

Ortada olmasam bile onu arayacağım. Bulacağım . Bana ihtiyacı var...

Derek in Gözünden

Klubeye varmıştık sonunda. Lena hemen abisini alıp içeriye götürdü.
Alex şaşkın şaşkın bakarken söze girdi.

" ona noldu? Nerde buldunuz? Jessy nerde? ?"

" onu terk edilmiş bir klubede bulduk. Jessy orda yoktu. Başka bir kurt kokusu daha vardı ama biz gelince uzaklaştı. "

" O iyimi??"

" bilmiyorum ama onu o Klubeye getiren kimse ona borçluyuz. Birkaç müdahele yapmış. Yapmasaydı belkide daniel ....."

İçerden duruit çıktı. Lenanın da yüzü gülüyordu. İçeri girdik..

"Jessy .... jessy... ben yapamadım onu kurtaramadım yetişemedim...."

Daniel zorla kalkıp konuşmaya çalışıyordu. Alex onu omuzlarından tuttuğu gibi geri yatırdı.

" merak etme arıyorlar onu bulacağız"

" neler olduğunu hatırlıyor musun?"

" bizi beraber bi yere bağladılar. Ayak sesleri duyduğumuzda bizi götürmeye geldiklerini anladık. Kaçmaya çalışacaktık .. ama onu kurtarıcakken biri arkamdan vurdu. Sonra kazık saplayıp vurmaya başladılar."

"Seni o Klubeye kim getirdi??"

" bilmiyorum biri beni kurtardı ama kim bilmiyorum o sırada baygındım. Hatırlamıyorum. "

" dinlen daniel. Dışarıda hala jessy yi ariyorlar merak etme"

" Hayır olmaz. O dışarda blake in ellerindeyken ben burda yatamam!"

Yarasının büyük bölüm zaten kapanmıştı. Ne kadar ısrar etsem yinede beni dinlemeyecek bunu biliyorum. Yapacak başka birşey yok aramaya devam etmeliyiz.

"Tamam o zaman bizimle aramaya gel"

"Tamam"

》》》》》》》》》》》》》》》》》》

Bölümler kısa oluyor farkındayım lütfen kusura bakmayın. Bu sıralar vote ve yorumlar artarsa daha hızlı ve uzun yazmayı düşünüyorum. ....

》》》》》》》》》》》》》》》》
Sizde austine noldu? Ne olacak?
》》》》》》》》》》》》》》》》
Daniel tekrar blake in etkisi altına girecekmi?
》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Jessy yi bulabilecekler mi?

》》》》》》》》》》》》》》》》》》
Sorulara yorum olarak cevap verirseniz sevinirim??

VE SIZCE DOĞRU AŞK DANİEL MI AUSTIN Mİ???

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin