( Multi medyada alex )DANIELIN GÖZÜNDEN
hepimiz merakla içerden doktorun (duruitin) çıkmasını bekliyorduk. Çok geçmemişti aslında doktor hemen çıktı. Yüzü guluyordu. Bende onun mutly yüzünü görünce içimi rahatlattım...
+ melez gayet iyi.. Aslında kazık tam kalbine gelmiş ama o sıradan bir kurt değil. Normalde onun yerinde bir kurt olsa bu kadar derin bir yarayla baş edemezdi. Yarası tahmin ettigimden daha hızlı bir şekilde kapanıyor. Biraz dinlendikten sonra onu götürebilirsiniz.
- yanına gidebilirmiyiz.
+ tabikide . Su an uyanık zaten..
Hemen içeri girdim. Alexte yanimdaydi ama derek kapıda bekliyordu. Neyse zaten derek için önemli olan iyi olmasıydı. Ama benim için şu an önemli olan onu görebilmek. ......
+ jess iyimisin.??
- evet iyiyim. Neden bu kadar panik yaptınız ki.??
+ kazığın kalbe girmesi bir kurtun sonu olur çünkü.
- ama sen bişeyi unutuyorsun
+ neymiş o.?
- ben bir kurt değil melezim..Tatlı tatlı bana bakıyordu. Bende ona . Gozlerinin içinde kaybolup giderken alex söze girdi. ...
+ jessy kendini nasıl koruyamadın?
- ya yardıma ihtiyacı olan biri gibi görünüyordu. Elindeki kurtboğan ı bana daha sürmeden daniel dikkat et diye bağırdı. Bende ona bakarken adam kurtboğanı bana sürdü. Kurt yüzüm çıkar çıkmaz zaten kazığı yedim.
+ hmmm. ama bundan sonra eğitimine daha sıkı deam edeceksin Küçük hanım.
- off alex kendimi koruyabilirim...
+ hep aynı şey. Kurtboğanı yiyince görüyoz işte .....
- yaram kapandı sayılır hadi gidelim.
Ne sacmaliyordu bu yara tam kapanmadan hicbiryere gidip onu tehlikeye alamayız. Tam söze ben girecekken alex düşündüklerini hemen söze döktü.
+ Hayır küçük hanım yara tam kapanmadan hicbiryere gidemezsin
- ama abi...
+ hic öyle masum masum bakma o bakış sadece daniel da ise yarar....
Jessy gulerken ben hala onu izliyordum.
1 saat sonra.....
JESSY NIN GÖZÜNDEN
Yaram tamamen kapanmıştı. Daniel yanımda ve uyuya kalmıştı..... çok şeker görünüyor yaaa...
Derin düşüncelere dalıp giderkenn.. aklıma austin takıldı. O nerdeyedi. En son bir omegaydı. Ama sürüsü olmayan bir kurt nasıl yaşardı. ... dereki ikna edip onu suruye almamız lazım. .. austini artık unutabilmistim sonunda.. eskisi gibi olmasada yinede ona karşı bi sempatim vardı. .
Daniel uslu durmazki ama austin hala bana karşı olan duyguları aynıysa daniel onun sürüye gelmesinu tehtit olarak görür. .......Ben danielin saçlarıyla oynarken beyfendi uyanmış bile.
+ böyle uzun uzun ne düşünüyorsun???
- ...
+ benimi....Bir kurt karşısında yalan söylemek aptallik zaten..
- Hayır
+ o zaman kimi veya neyi.?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Werewolfkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...