ESKISI GIBI OLAMAM

4K 253 2
                                    

( Multi medyada lena)

AUSTININ GÖZÜNDEN

bana bunu nasıl yapar anlamıyorum.  Benden ayrıldı.  Bunu bana nasıl yaptın jessy.  Hemde bir insan uğruna.  Hepsi o daniel yüzünden . Kesin o karıştırdı jessynin kafasını. O daniel aptalı görür gününü.  İş  iştir blake halleder. Nasıl olsa önüme çıkan engelleri blake e haber vermem gerekiodu. Evet blake danieli ortadan kaldırabilir. Gidip halletmeliyim su işi

Arabaya atlayıp blake in malikanesine sürdüm.  Etrafta herzamanki gibi benj takip eden sürü üyeleri vardı. Neyse kapıya gelince kapıyı açtılar.  Iceriye girer girmez sanki blake beni bekliyor gibi hemen önüme çıktı.

+ vayy austin gelmiş.  Bu zamana kadar bildirecek biseyin olmadı dimi.
- ben kontrol etsin diye zaten Jennifer i yolladiniz bende gelmeye ihtiyac duymadım.

Açıkçası blake den korkuyorum.  Zaten bu surudekiler onun dediği bişeyi yapıyorlarsa korkularindan yapıyorlardı. Pencelerini çıkarttı ödüm patlıyordu. Birden ellerini boğazıma geçirip beni havaya kaldırdı. Zor konusabiliyordum.

+ austin bana haber getir.
- haberlerim var. Hemde cok önemli.
+ neymiş

Beni yere bırakınca biraz soluklanip konuşmaya devam ettim.

- jessy.
+ nolmus jessy ye. Yoksa işler yolunda gitmiyormu.
-y... yo herşey yolunda. Sadece önümde bi engel var.
+ bana bak başka kurtlardan haberi yok dimi.
-Hayır etrafında hic kurt kokusu almadım.  Çevre temiz.
+ eeee o zmn sorun ne.
- jessy benden ayrıldı.
+ seni gerçekten seviyormuydu
- evet.
+o zaman küçük çaplı bi sinirden yapmıştır . Ve kurt sezgileri için sana her türlü ihtiyacı var endiselenmeye gerek yok.
Gidebilirsin.
- ama..
+ sana git dedim
- daniel diye biri onun kafasını karıştırıyor.

Nedense blake in kalp atışları yerinden firlicak gibi atiyordu. Hemen bana dogru gelip yine Pencelerini boğazıma sapladi.

+ seni aptal. Niye bana daha önceden söylemedin.
-.niye ki altı üstü bi insan bu kadar endiselenecek ne varki.
+ seni aptal hala anlamiyorsun dimi. Peki danielin kiz kardeşi varmi adi ne??
- var lena.

Beni tuttuğu gibi fırlatti.
Yerde sürüklenerek duvara çarpmıştım. Kafam kanıyordu sanırım.

+ aptal daniel eskiden benim sürümdendi.  Onlar derekin sürüsüyle iş birliği yaptılar . Bende onları bir omega olarak bıraktım . Sürüden konulmuşlardi.
- ama kurt gibi kokmuyorlar.
+ derek o bi çare bulmuştur.
- o zaman....
+ sen burda kalacaksın.  Seni aptal yaptıklarının bedelini ödeyeceksin.
- ama....
+.götürün şunu.

Vücudumdaki o kadar acıya dayanamayarak benj götürmelerine izin verdim. Başıma ne işler açtım ben böyle.  Şimdi blake daniela sürüsüne ve diğerlerini öldürecek . Hayır olamaz.. demek derek herseyi biliyodu. Bunların hepsi bir oyundu.   Onlar jessy yi blake ten koruyorlardi.
Naptım ben . Jessy yi kendi ellerimle ölüme götürdüm.  Burdan çıkıp jessy yi uyarmam gerek.

BLAKE IN GÖZÜNDEN

Demek lena ve daniel  yine bana karşılar.  Bunu daha ağır ödeyeceksiniz. Benim işime burnunu sokmak neymiş göstereceğim size. Marry ve david hala elimdeler eger planladigim gibu alex herseyi meleze anlatirsa kendisi ayağıma gelir. Ama derek herşey e mudahale etmiş de olabilir.  Offff aptal austin herşeyi en bastan söyleseydin şimdi o melez benim elimdeydi.. evet buldummm
Daniel eski sürü üyesi eğer iyice odaklanabilirsem ona karşı alfa gücümü kullanabilirim. Nasıl olsa ben bir karanlık kurtum. Daniel aptalı sevgilisini kendi elleriyle ölüme götürecek. aptal........

JESSY NIN GÖZÜNDEN.

hep beraber kahvelerimizi ictikten sonra derslere girmek üzere sınıflara dağıldık. Ders yine biyoloji uffff.
Alex koluma girdi .

+ napiyorsun sen.
- aşk olsun insan sevgilisine böyle mi davranır.
+ alex oyunu uzatma istersen.
- ya bak kız hala orda beni rahatsız etmesini istemiyorum  .
+ iyi peki. Ama senin yaninda oturmayacagim.
- iyi... ama oyuma devam.
+ anlaştık.

Ders başlamıştı.  Yine dinliyimus gibi yapmak eglenceli.  Neyse  dikkatimi daniela verdim.  Cok fazla terliyordu. Sürekli başını tutuyordu. Kalp atışları çok hizlanmisti.  Böyle devam ederse dönüşecek. .......  Kafasını sıraya dayadı. Sankinlesmeye çalışıyordu.  Kafasını geri kaldirdi. Disleri çıkmıştı  ve göz rengi değişti.  Biseyler yapmam gerek. Ayağa kalkarak hocaya seslendim.

" hocam arkadaş pek iyi görünmüyor.  Revire götürsek iyi olacak."

" iyi peki gidebilirsiniz"

Danielin kafasını iyice eğip kimsenin gormeyecegi bi şekilde siniftan çıkartıp revire götürdüm.  Revirdeki bayanın onu böyle gormemesi gerekiodu. Danieli bi yere bırakıp revire girdim.  

"Buyur canım biseymi oldu"
" ha evet 12c sınıfının orda biri fenalasti."
" orası kilitli"
" ya cocuk kendini içeri kapatmış diyolar.  Sakinleştirici  için sizi cagirdila."
" tamam gidiyorum"

Iyi hemsire orda oyalanirken danielin kolunun altına  girerek onu revire tasidim.  Kapiyi kilitledim.

+ daniel iyimsiin.
-  başım çok ağrıyor.  Sanki sanki.....

Tam söyleyeceği cümle bitmeden başını tutup bağırmaya başladı.  Ağzından  bikac kelime cikiyordu sadece.

+ lena lena
- tamam hemen lenayi çağırıyorum.

Uff şimdi sınıfa girsem ne dicem . Bide hocaya bunun açıklamasını nasıl yapacağım.  Buldum. ..
Danışmaya doğru giderken içeride hickimsenin olmadığını fark edip içeri daldım. . Lenayi revire gelmesi icin bikac kez anons ettikten sonra revirin önünde beklemeye koyuldum.  Lena geliyordu.  Kapıyı açtım daniel içeride yoktu. Birden endişe düştü içime.  Sonra sedyenin üzerinde duran not dikkatimi cekti. Lena kağıdı alıp okudu.

" lena çabuk ormana herzamanki yere gel. Ve sakın jessy yi yanimiza getirme. Cabuk ol"

+ lena kağıtta ne yazıyo.
-sen derse gir
+ daniel nerdeymis.
- klubeye derekin yanina gitmiş.  Gelmemize gerek olmadığını yazmış.
+ hı iyi
-.hadi derse girelim.
+ peki.

ARANAN MELEZ OHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin