( Multi medyada daniel)JESSY NİN GÖZÜNDEN
calan saatle uyanmistim .. dha uyurdum ama bugun okul var. Neyse uzerime bi mini etek cektim ustunede kisa bi tshirt giydim hafif bi makyaj yapip ciktim. Yine her zamanki gibi austin arabayla beni almaya gelmisti.
+ gunaydin
- sanada . Atla hadi gidelim gec kalmayalim.
+ tamam.Okula gelmistik . Etegim fazla kisaydiki demekki herkes bana bakiyodu. Neyse austin terliyordu.
Neden acaba fazla telasli ve kalbi yerinden firlicak gibi atıyordu.+ austin iyimisin
- evet neden sordun
+ fazla tedirgin bi halin var. Noldu. Anlatmak istermsiin.
- yok gerek yok.Surekli çevresine bakinip duruyordu.
Onu bu kdr tedirgin eden sey neydi cok merak ediyordum. Ama o bana solemek istemiyo gibi duruyordu.+ hey jessy gel bugun yanima gec .
- geldim lena
+ austinin.neyi var.
- bnde anlayamadim.
+ cok tedirgin
- evet fazlasiyla.On siramiz bostu asutin genelde hep oraya otururdu ama gidip tanimadigim birinin yanina oturdu.
Ders boyu yuzume bile bakmiyodu.
Cidden ondan nefret etsemde onun icin endiseleniyorum. Aslinda ondan nefret etmiyorum hatta onu gercekten cok seviyorum. Ama o bana ihanet etmek icin burda. Ondam nefret etmeyi ogrenmem lazim yoksa daniel bana cok kizicak. Daniel da cok iyi biri onuda çok seviyorum ama insan bi kisiyi kafasindan ole silip atamiyo iste. Nefrette etsem hala biraz olsun seviyorum onu. Ama benjm için uygun kisi degil.
Yani daniel oyle dusunuyo.Bayan dark dusuncelerinuzi bizimlede paylasmak istermisiniz. Butun ders boyunca ne dusunuyosunuz boyle uzun uzun cok merak ettim dogrusu.
Bu hocadan nefret ediyorum adam hep beni yakaliyo.
+ hic oyle dalmışım kusura bakmayın.
- benim dersimde cok dikkatsiz davraniyorsunuz. Artik bi cezayi sonuna kadar hak ediyorsun.
+.......
- ders bitiminde yanima gel.
+ pekiUfff cezaya kalmadigim eksikti zaten. Neyse ne ceza acaba.
Gidelim de ogrenelim.
Kapiyi tiklayip hocayi buldum beni iceri cagirdi. Ayni zamanda müdür yardımcısı imis.+ bak jessy beni cok zor durumda birakiyorsun. Dikkatin nerede su sin gunlerde.
- hocam su son gunlerde pek iyi uyku cekmiyorum. Ondan galiba.
+ neyse cezana gelelim.
-??
+ bu benim genel cezamdir. Buyuk siniflarin dersine gireceksin.
Ve sorularima cevap vereceksin.
- peki
+ bir sonraki biyoloji derslerini 10b sinifinda gireceksin
- peki.
+ simdi disari çıkabilirsiniz.Kapiyi sinirden carpip ciktim bu da ne boyle . Ne bicim ceza ust siniflara rezil edecek beni ....
Sinirlerim tepemdeydi. Neyse austini bulmam gerekiyo.Kantinde tek basina oturmus kahve iciyodu. Yanina oturunca caktirmadan bana bakti ve sonra geri onune dondu.
+.butun gun bana boylemi davrancaksin
- .....
+ austin cevap vermicekmisin.
- benim lavaboya gitmem lazim.
+ iyi git.Benden surekli kaciyordu. Niye boyle yapiyorduki. Bunu bi kac tenefus yaptiktan sonra erkekler tuvaletinin onunu gorebilecek bi sekilde bi yere saklandim. Austin yine her tenefus yaptigi gibi oraya sağlanmıştı yine. Kapiyi aralayip etrafa bakti. Sonra kolidora dogru ilerlerken bi kiz karsisinda durdu. Kizi giremiyordum sdce beden vardi kafasini duvara yaslamistim kollari asutindeydi.
Dinlemeye calsiyordum ama etraf cok fazla gurultukuydu. Dikkatimi iyice vermeye basladim.+ austin benj gördüğüne sevinmedinmi.
- ....
+ neden eskisi gibi dudaklarima kapanip bana sarilmiyorsun
- snaa.......Uff asutin cok kısık ses konusuyordu. Ne dedigini anlamadim. Artik yeter bi kiz cok sacmaliyordu. Tam kalkip onlara dondugumde austin kizin dudaklarina yapismisti. Sinirden ellerimdeki butun kitaplarin dusmesiyle austin bana dondu. Kiz austinin kulagina egildi austin ise kizi duvarla kendi arasina aldi. Daha fazla seyirci kalmak istemedim ve aglayarak ordan uzaklastim. Austin yanima bile gelmeye gerek duymamisti demekki. Ustelik beni girdugu halde. Aglarken birine carptim. Tam umursamadan devam edecekken carptigim kisi kolumdan tutup beni kendine cekti.
+ daniel?
- niye bu kdr sasirdin?? Ve sen niye agliyorsun bakiyim.
+ hicc ben aglamiyorumki
- yalan söylüyorsun. O aptal uzdu seni dimi.Daniel kolumu birakip hemen sinir Küpüne dönmüş bir şekilde kolidorda benim.geldigim yone dogru yurumeye basladi. Önüne gecip durdurmaya çalıştım. Ama basaramadim.
En son tam onunde durup ona sımsıkı sarıldım. Biraz olsa yinede sakinlesmisti.+ tamam.
- ne tamam . Napti o salak sana.
+ anlatacagim ama sakin olacaksin ve karismayacaksin.
- iyi tmm oyle olsun.Cevreden biraz uzaklaşıp olanları anlatmaya başladım. Cok fazla sinirlenmisti.
+ o herifin seni bi dha yipratmasina izin vermeyecegim.
-...
+ gidip ondan ayrilacaksin.
- dereke haber vermeden olmaz.
+ baslatma derekten. O aptalin bunlari yapmasina izinmi vericeksin.
-...
+ tamam Özür dilerim biraz sert davrandim. Hadi sil su göz yaşlarınıElleriyle kafami kavrayip bas parmagiyla goz yaslarimi silmisti. Goz goze oylece bakisiyorduk. Sessizligi bozan lena oldu.
+ wooov
- bücür sen hep en güzel zamanlarimdami gelmek zorundasinn
+ istersen gidebilirim abicim.
- yok kal. Bu arada jessynin yanindan ayrildigini gormeyecegim.
+ tamam. Jessy noldu sana.
Sinifta anlatirim gel.
+ abi bu arada jessy biyoloji dersinde sizin sinifta artik.
- cezayami kaldin??
+ evet.Zilin calmasiyla siniflara dagildik.
Lenanin yanina gecmistim. Asutin en arkaya gecti. Hoca iceri girmisti. Tam derse baslayacakken mudur yardımcısı sinifa yeni ogrenciyi getirmisti........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Manusia Serigalakim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...