ALEXIN GÖZÜNDEN
Diğer sürü üyelerimle biraz vakit geçirmek istiyordum. Ve birilerini tanıştırmak tabiki.
+ selam millet.
- selam alex.
+ Nasılsıniz görmeyeli
- iyi idare ediyoruzda bu aralar çok sık ugramiyorsun buralara.
+ kardesimle ilgilenmem gerekiyor.
- bu yeni getirdigin kız kardeşin demekki. Ama yanındaki oğlan kim??
Jessy nin dikkat testi amacımı onlara anlattım. Onlarda onay verdiler.
+ zevkli olcak.
Kate zaten böyle oyunlara bayılır.
Onunla anlamış gibi görünüyorduk . Bana kate yardım edecekti.+ kate bu daniel.
Daniel bu kate.- memnun oldumm.
+ bende.
Daniele bunu söylemedim. Çünkü jessy isin içinde onun olduğunu bilirse ona kızar . Ve jessy yi kıskandıma planımı kabul etmeyebilirdi.
Kate ve daniel sohbet ediyorlardı. Kate fazla ileri gitmiyecekti zaten. Ve jess fazla kıskançlığından dolayı zaten hemen dikkatini dağıtacak gibi görünüyordu.
Kate ve danieli bırakıp jess ve harry nin dövüşü ne bakmaya indim.
Durum berabere gibiydi. Ama jess fazla yoruluyordu sanki. Bakalım şimdi ne olacak.
JESSY NIN GÖZÜNDEN
Ukala tahmin ettigimdn fazla güçlü çıktı kaybetmiyordum ama çok yorulmustum. Alex yanımıza gelip bizi izlemeye başladı. Harry dikkatini birden başka biryere verdi. Bende onun baktığı yere bakınca ......
Tepemden sinir geliyordu. Öfkeden delirecektim ve Harry de öle görünüyordu.
Danielin yanında bi kız vardı ve kız danielin içine düşecekti. Daniella guluyorlardi. Kesin salak alexin yüzünden bunlar. Dikkatimi dağıtmama bakıyor. Ama nedense harry nin dikkati beninminden cok dağılmıştı.
Daniela değilde yanındaki sarışına bakıyordu. Alex karşıma yanlış adamı koymussun cidden. Neyse harry sarışına bakarken bende onu iyi bi benzettim . Alexin bu kadar yeter diye bağırmasıyla ikimizde durduk mola verdik. Danieli su an kıskandırdım ama kıskanmıyorum. Çünkü bu yine alexin oyunu. Ama harry fazla kıskanıyordu. Hem ben o sarışından daha güzelim. Neyini kiskancam.
Harry nin yanına gittim.
+ heyy testi geçemeyen sen oldun
Ben kahkaha atarken harry bana anlamsız bakışlar attıyordu.
- ???
+ bak şu sarışının yanındaki benim sevgilim.
Alex dovusurken dikkatimi dağıtmak için gelmesini söylemiş. Ama belliki senin dikkatin benimkinden fazla dağılmış.- ne demek istiyorsun??
+ şu Sarışınla sevgili degilmisin. ?
- Hayır.
+ sen Abayı fena yakmışsın
- çok mu belli oluyo.
+ alexin tuzağına düşünce evet belli oluyo.
Ona hislerinden bahsettinmi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARANAN MELEZ O
Werewolfkim nerden bilebilirdiki insanlarin kaderinin benim elimde oldugunu . pesimdeler ve beni ariyorlar. olağanüstü gucler nerden bilebilirdimki....... OYUNCULAR JESSY ~ HOLLAND RODEN DANIEL~ DYLEN O ' BRIEN DEREK ~ TYLER HOECHLİN AUSTIN ~ VINI UEHARA ...