Bu hikayemi yazarken bir kaç hikaye birden yazdığım için çok konsantre olamadım. Bu yüzden ilk 6 bölüm biraz karışık ve zor anlaşılır olmuş. Düzenlenmesi gerekiyor. BİLGİNİZE.
***
Bir kız, yere göğe sığmayan...
Çok konuşan, konuştuğu zaman da hiç susmayan...
Hiç bir lafın altında kalmayan, kalınca öfkeden çıldıran...
Güzelliğiyle can yakan ama güzelliğinin farkında olmayan...
Gülmeyi hobi edinen, etrafına neşe saçan...Bir kız, gülümsemesi çektiği aşk acısıyla azalan...
Hayatında her şey kusursuzca ilerlerken Mardin topraklarında rastladığı bir adam...
Kendisine dalıp giden bakışlarda görmüştü hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını...Şimdi ise onun şehrinde, onun sokaklarındaydı... Ona yakın ama bir o kadar uzak...
Canı acıyordu...
Aşkı bu kadar erken tatması yetmezmiş gibi bir de acısını tadıyordu. Aşık olduğu adam tarafından bir hiçmiş gibi görülmesi gururuna dokunuyordu... Belki de canının yanması bundandı...
Sevdiği adam tarafından sevilmemekti acı...
Ya da belki de onun gözlerinde görmek isteyip de göremediği duygular yüzündendi...Kendisi kadar acı çektiğini bilmediği bir adamı sevmekti onunkisi...
Hayatında aşk nedir bilmeyen İstanbul'un ödüllü mimarı Cenk Tandoğan'a aşık bir kadındı İrem Uluzar.Küçük dediği koca yürekli bir kızı sevmekten kaçınan adam bilmiyordu o küçük kızın onun aşkıyla büyüyeceğini...
Ve bilmiyordu bilmediği aşkın kendisini tutsak alacağını...
Küçük bir kadının büyüsüne kapıldığı an hayatında ki tüm düzeni alt üst olacaktı...***
Merhaba arkadaşlar,
Kalbim Benden Öte hikayesinin tanıtımı geldi. Bu hikaye Yüreğimin Kıyılarında olan Cenk ve İrem çiftinin aşkını konu alacak. Bu hikaye kendi başına bir hikayedir. Tek başına okunabilir Doğunun İncisi ile birlikte buna da Mart ayında başlayacağım.
Hikayeme ismini Alexa_Ramon Tuğba kuzum verdi. Ona buradan teşekür ederim. Ayrıca kapağım her zaman ki gibi okuyucuuuu yani Emoşum ait. Multimedya da 00Heaven00 Eda mın yaptığı afiş var bölüm de ona gelsin. Hepinize çok teşekkür ederim. Çok seviliyorsunuz. ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM BENDEN ÖTE
RomanceCanı acıyordu... Aşkı bu kadar erken tatması yetmezmiş gibi bir de acısını tadıyordu. Aşık olduğu adam tarafından bir hiçmiş gibi görülmesi gururuna dokunuyordu... Belki de canının yanması bundandı... Sevdiği adam tarafından sevilmemekti acı... ...