7.Bölüm

27.6K 1.5K 172
                                    

Merhaba arkadaşlar,

Yeni bir hafta, yeni mutluluklar ve tabii ki yeni bölüm. Haftanız çok güzel geçsin. Kalbim Bende Öte hikayesini artık her pazartesi yayınlamaya çalışacağım. Uzun bir bölüm oldu. Umarım seversiniz. Çok seviliyorsunuz.❤

Bölüm içindeki afiş Ilknurrr86 a ait. Teşekkür ederim İlknurum seviliyorsun.

Bölüm ithafı inciseyma'ya gelsin. Seviliyorsun canım.❤

Keyifli okumalar dilerim...

****

Cenk işlerini bitirmek için gün boyu sıkı bir şekilde çalışmış ve istemese de akşamki gece için hazırlanmak için evine gitmişti. Anne ve babası ayrı bir davette oldukları için evde bir tek Halime ablası vardı. Ona selam verip odasına çıktıktan sonra aklından bir türlü çıkmak bilmeyen İrem'i düşündü. Gömleğinin düğmelerini açarken ona nasıl ulaşacağını düşünüyordu. Sümeyya'ya bunu söyleyebilir ve kendisine yardım etmesini isteyebilirdi ama bunu neden yapacağını bilmiyordu. Sadece kalbini kırdığı için bu kadar düşünmesi saçmaydı. Ondan etkilenmişti. Çok güzel bir kızdı ama sadece o kadar diye düşünüyordu. Fazlası yoktu. Olamazdı!

Düşünmeyi zorda olsa bıraktı ve gömleğini çıkarıp duş almak için banyoya doğru ilerdi. Davetlere ailesi ile beraber katıldığı zaman tek giderdi. Bu bir ilk olacaktı ve yine de yanında gecenin sonunu tahmin ettiği için kimseyi istemiyordu. Kuzeni Tuğba'ya da önceden haber vermediği için müsait değildi ve istediği gibi tek başına katılacaktı.

Bedeninden sular masaj yapar gibi akarken aklı yine İrem'e gidiyor ve olmaması gereken hayaller içine giriyordu. Güzel hayallerini zorlukla zapt etti ve duşunu aldı.

Banyodan çıkıp hazırlandıktan sonra hemen yola koyulmuş ve gecenin olacağı otele varmıştı. İçeri girdiği gibi bir çok arkadaşı ve tanıdık iş adamları etrafını sarmıştı. Çevresinde sevilen sayılan bir insan olduğu için sevmeyeni yok denecek kadar azdı.

Kısa süre sonra ortama uyum sağlamış ve arkadaşlarıyla güzel bir sohbet etmeye başlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kısa süre sonra ortama uyum sağlamış ve arkadaşlarıyla güzel bir sohbet etmeye başlamıştı. Ama bir ara kalbinin hızlı atmasına neden olan ve İrem'e benzettiği bir kızı görmesiyle dengesi şaşmıştı. Bir süre gözlerini genç kızın üzerinden ayırmamış ve onun gülümsemesi ile İrem olduğundan emin olmuştu. Aslında gördüğü ilk an tanımıştı ama o kadar çok düşünüyordu ki aklının ona oyun oynadığını düşünmüş ve emin olmak istemişti. Bir elbise ile bu kadar çok değişebilen kıza baktı. İrem'in güzelliğinde bir değişiklik yoktu. Sadece mini kırmızı elbise ile göz alıcı fiziği ortaya çıkıp yüzünün eşsiz güzelliği ile birleşince tam bir afet olmuştu ve bu ortamdaki tüm erkeklerin gözlerini üzerine çekiyordu. Bu durum onu rahatsız etmişti. Etrafına şöyle bir baktı ve gerçekten de bir çok kişinin göz ucuyla da olsa İrem'i süzdüğünü gördü. Bedeni kasıldı.

KALBİM BENDEN ÖTEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin