Merhaba canlarım,
Wattpad Tap'da rna91_98 kullanıcı adıyla bulunuyoruz. Orada Hikayelerimden yeni özel sahneler var. Herkesi bekliyoruz.
Bölümdeki şarkı ve daha bir çok şarkı fikriyle beni çok mutlu eden Berna'ya bölümü ithaf ediyorum. Çok seviliyorsun canım ❤
Keyifli okumalar dilerim.
****
İrem yengesinin dediği gibi arkadaşlarını da alıp Turaç ve Yıldıray eşliğinde eve geçti. Eda ile birlikte yengesinin evinde Cenk ve Tolga'ya iki oda hazırladı. Kendi evinde de Eda kendisi ile birlikte kalacağını söyleyince eşyaları kendi odasına yerleştirdi. Yine de bir haftadan fazla burada olacakları için bir odayı hazır tuttu. Eda yanlız uyumak istediğinde odası hazır olsun istedi.
Akşama kadar hazırlıklar bitti ve bu arada babasından güzel haberler geldi. Bütün gün iş yaparken mecbur olmadıkça sesi çıkmamış ve bu dalgınlığı arkadaşları tarafından fark edilmişti. Cenk onu mutsuz görmenin kalbini nasıl sızlattığını hatta nefes almasını bile zorlamasına şaşırmadı. Çünkü İrem onun kalbiydi ve ona bir şey olduğu an kendi içinde hissediyordu. Yemek masasını hazırlayan sevgilisinin yanına gitmek için ayağa kalktı.
İrem mutfağa gitmek için arkasını döndüğünde Cenk ile karşılaşıp durdu. Hiç keyfi yoktu. Babasını bu evde yeniden görene kadarda olmayacaktı. Onu çok merak ediyor ve yanında olmak istiyordu. Aslında babasının durumunun iyi olduğunu ve tedavisinin kolay geçtiğini biliyordu. Yine de doktorlar bir gece müşaade altında kalması gerektiğini söyledikleri için tedirgindi.
Cenk'e hüzünlü gözlerle baktı. Gözlerindeki yaşlar sığınacağı bir yer bulabilmenin rahatlığı ile tek tek düşmeye başladı. Yıldıray Turaç ve diğerleri bu manzaraya bakarken Cenk yine sadece sevdiğinin olduğu dünyasında ona sıkıca sarıldı. İrem'in hıçkırıkları yeniden serbest kalırken kimse bir şey diyemiyordu. Cenk sevgilisinin sırtını sıvazlarken sakinleştirmek adına sürekli "Şştt. Tamam. Geçti bebeğim. Her şey çok güzel olacak," diye tekrarlıyordu.
İrem uzun süre öyle kalıp içini döktükten sonra kendisini çok daha iyi hissetti. Yemeği hazırladıktan sonra oturdular ama kimsenin iştahı yoktu.
******
O akşamı o şekilde geçirip herkes yatağına geçti. Cenk sevgilisine destek olmaya geç saatte mesajlarıyla devam etti.
'Hadi uyu artık sevgilim'
'Tamam. İyi geceler.'
'Seni seviyorum İrem'
'Bende seni seviyorum'
İrem telefonu yatağının yanındaki komodine koyduğu sırada Eda'nın sesini duydu.
"Bitti mi aşk iletişiminiz?"
"Son baktığımda farklı bir şey yapmıyordun."
Eda gözlerini devirdi ve yatakta İrem'in aksine ters şekilde yattığı pozisyonunu değiştirip oturdu.
"İrem. Ben Cenk'i çok sevdim. Seni sevdiğine de emin oldum. Sadece işini zorlaştırıyorum ki seni kolay şekilde kazanmasın." Haince güldü ve "Tabi birde elimde delirtecek bir Tolga yok. Biliyorsun aramız düzeldi artık ve birine takmadan duramayan bir yapım var. Cenk de benim için şu an en ideal kişi," dediğinde gecenin bu saatinde İrem kahkaha atmamak için kendisini zor tuttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KALBİM BENDEN ÖTE
RomanceCanı acıyordu... Aşkı bu kadar erken tatması yetmezmiş gibi bir de acısını tadıyordu. Aşık olduğu adam tarafından bir hiçmiş gibi görülmesi gururuna dokunuyordu... Belki de canının yanması bundandı... Sevdiği adam tarafından sevilmemekti acı... ...