Ex

269 13 0
                                    

- Daj Zayn požuri važno mi je ovo! Seljačino!

- Joj stignemo. - dao je gas i nastavio razgovor.

- Nećeš mi reći što ste radili?

- Zašto?

- Jer Harry ne lomi stvari po kući, ne tuče se, ne drami, ne galami. U kući je sve normalno. - nasmijala sam se njegovoj iskrenosti i pogledala na cestu dok smo se bližili zgradi sat je otkucao ponoć.

- Tu smo. - izašli smo iz auta i uputili se prema čuvenoj bandi. Otvorio je teška željezna vrata i pustio me unutra. Dugačak hodnik vodio je do glavne sale, bila sam ovdje jednom. Čisto poslovno.

Velika dvorana koja je za čudo bila pristojno i moderno uređena. Veliki stol za sastanke i hrpa kožnih stolaca iza kojih se nalazio pogled na London koji bi vam oduzeo dah. Vrlo dobro za jednu bandu.

- Jesi dobro?

- Da. Idemo sjesti. - zauzeli smo mjesta iako nikoga još nije bilo. Borila sam se s činjenicom da Harry ne zna da sam ovdje.

- Dobro došla. - pozdravila me visoka smeđokosa djevojka i pružila ruku.

- Diane.

- Elena. Drago mi je. - uputila je smješak i sjela na svoje mjesto. Prsti su mi se počeli znojiti od straha i strepnje kakvu će Harry scenu napraviti.

- Oh stigla si. - u prostoriju su ušli Louis i Niall te zagrlili moje drhtavo tijelo.

- Ne boj se. - šapnuo je Louis i potapšao me po leđima te zauzeo stolac na čelu.

- Gdje su Marc, Harry i Tomas?

- Tu smo. - njih trojca su ušli u prostoriju kad su Harry-eve oči susrele moje. Zbunjena faca nastala je na njegovom licu ali je to ubrzo preraslo u smješak. Jel on na drogama?

- Liam? - pitao je Zayn i natočio sebi vode.

- On nije ovdje. - odgovorio je Louis i ustao se kako bi pozdravio sve prisutne i održao sastanak.

- Ovako ljudi imamo novog člana bande. Od Vas svih očekujem rad, red i disciplinu. Uskoro dolaze Rusi i ne želim probleme ovdje. Elena mislim da sve poznaješ ovdje. - prošla sam pogledom po prostoriji ali su moje oči zastale na Harry-evima koje su mi ulijevale nadu danas. Bile su nekako tople.

- Nego. Ima netko nekih prijedloga?

- Predlažem Eleni da izađe samnom malo van. - Harry se ustao na što sam zbunjeno pogledala u njega. Ustala sam za njime i slegnula ramenima ispustivši izdah. Zatvorila sam velika staklena vrata i slijedila ga do toaleta.

- Harry što izvodiš? - prošao je pogledom po mom tijelu i zagrizao usnicu.

- Nisi se smjela tako obući. - pokazao je na moju usku bež haljinu taknih naramenica koja je sezala do bola bedara ali je pokazivala moj veliki i bujni dekolte što se njemu očito nije svidjelo.

- Šta fali?

- U toj prostoriji je puno napaljenih muškaraca a to smijem gledati samo ja. - skinuo je moju kožnu jaknu sa ramena i poljubio me u nj.

- Onda samo ja smijem ljubiti tvoje usne. - pogledala sam čas u njegove oči čas u usne koje su otekle od naglog dovoda krvi kad sam ih poljubila i snažno zasisala. Uzvratio je i omotao ruke oko mog sićušnog struka.

- Mi moramo nazad.

- Nastavit ćemo ovo. - poljubio me još jednom u kutak usne i vratio moju jaknu na ramena.

- Volim kad mirišeš na mene. - poljubio je moj vrat na samom ulazu u salu na što smo dobili poglede sviju prisutnih. Diane je s osmijehom gledala u nas i namignula mi.

Mission accomplished ://h.sWhere stories live. Discover now