- Šta je ono bilo? - Anne je doslovno vrištala na moje uši i mahala rukama ispred moje face. Odlično Elena, ide ti sve bolje.
- Što?
- Poljubila si ga!
- Kakve veze? - frknula sam kad je s nevjericom gledala u mene. Sarkastičan osmijeh ispustio je njene usne po prvi put do sada i znam da sam pogriješila ali što sad. Čovjek sam, nisam savršena.
- Ti si glupa jao!
- Ja glupa?
- Da ti! Imaš priliku ispred nosa! Ispred nosa imaš sve što ti treba i to ne želiš! Kakvih problema ti imaš ženska glavo?!
- Ti si bila prva koja se protivila svemu tome. - ležerno sam rekla i otpila gutljaj nepoznatog pića koje sam uzela sa šanka. Kao da je i bitno.
- Natukla bi te ovdje.
- Slobodno. - nasmijala sam se već opijena alkoholom kojeg sam popila u ovom kratkom roku.
- Isuse! - prošla je rukom kroz kosu vidno iznervirana mojim ponašanjem ali što ja mogu. Nisam kriva.
- Daj se uozbilji Elena! - ponovno sam potegla za čašom koju je ovaj put izbila iz mojih ruku te se tekućina samo prosula po podu. Kokoš ima sreće što je čaša plastična.
- E jesi neka. - preokrenula sam očima i uzela novo piće što ju je dodatno izirotiralo.
- Ne mogu ja ovo. - napokon je otišla i ostavila me samu u alkoholu dok gledam njega kako stavlja ruke oko balavice iz drugog srednje. Jadne cure, žalim ih sve skupa.
- Bolje da si sa mnom. - rekla sam sama sebi u bradu u nadi da nitko ne čuje koliko sam zapravo jadna. I dalje čvrsto drži ruke na toj plavušici i upija miris njenog lošeg parfema. Kvargu! Otpila sam još jedno piće koje mi se našlo pod rukama i prošla rukama kroz rosu. Nije mi ovo trebalo.
Njegove su ruke plesale oko njenog struka dok je ona bez imalo oklijevanja poljubila njegove usne. Usne koje sam ja mogla ljubiti u tom trenutku. To je samo glupa osveta za ono što si ti poljubila Jasona, sama si kriva. Ovo boli iako ne bi trebalo, ljubomorna sam iako ne bi trebala, ljuta sam. Razočarana.
- Osveta je slatka.
- Daj ne jebi Zayn.
- Odi kod njega. - jel se on šali?
- Ma bježi.
- Vjeruj mi. - samo je namignuo i ležernim hodom otišao do stola gdje je sjedila ekipa.
- Bože. - puhnula sam i pogledala u njegovom smjeru. Da odem? Bolje da ne radim budalu od sebe. Ali mozak mi trenutno ne radi pa sam samo otišla do njega i stala između njih. Njegova namrštena faca mi je samo izvukla osmijeh na lice.
- Ovo! - uhvatila sam ga za stvar i iznenadila i sebe i njega i sve prisutne vjerovatno.
- Samo ja diram. A ovo! - prošla sam prstom po njegovim usnama te ih poljubila dok je on mirno stajao ispred mene.
- Samo ja ljubim. Dobro? Shvaćaš? Mislim da ne jer si prebalava za to. - frknula sam dok su njena usta bila otvorena do poda. Blagoteleći pogled.
- Zatvori usta da ti neš ne uđe u njih. Vidim da voliš pušit hm? - okrenula se i otišla. Zgodna je, za svoje godine i previše.
- Da se nisi usudio to radit više.
(...)
- Jel ti nije dosta alkohola?
- Ne. - kratko sam odgovorila i nastavila s ispijanjem piva.
- Daj Anne idemo. - Liam ju je povukao prema sredini gdje su svi plesali. Bar se netko zabavlja. Mislim da se nikad necu osramotit ko danas.
- Harry?
- Hm?
- Vodi me doma.
- Ajde. - ustala sam i nekak se šlampavo dovukla do njegovog auta i samo sjela na suvozačevo mjesto.
- Idem kod tebe.
- Molim?
- Želim spavat kod tebe. Ne mogu bit sama.
- Dobro. - upalio je auto i samo u tišini vozio do kuće. Njegov pogled bio je zaključen na cesti, snažne ruke oko volana koje već u ovom trenutku mogu vidjeti oko sebe. Zaustavio je auto i potpuno se okrenuo prema meni. Podigla sam pogled prema njegovim zelenim očima koje su sad sjale. Kvragu.
- Kontroliram se već dosta dugo ali ta tvoja kratka suknjica. - zastao je i stavio ruku na moje bedro te ju zavukao ruku i nježno prošao po nozi.
- Imaš tako duge noge. Tako uzak struk. Savršene usne. - putovao je rukom kroz moje tijelo dok nije došao do mojih usana kojima se približio i nježno ih okrznuo.
- Obožavam tvoje usne Elena. - nije skidao pogled s mojih očiju, ima tako lijepe oči. Iako sam bila opijena alkoholom njegova blizina je utjecala na mene. Toliko blizu da osjećam pritisak u donjem dijelu trbuha.
- Ne želim da ovo prestane. Smiren sam zbog tebe. Začarala si me vještice.
- Kvragu. - spustio je pogled na moje usne te ga ubrzo ponovno vratio na moje oči.
- Ljepša od svih. Nedodirvljiva. Bahata. Predobra za mene.
- Harry. - teško sam progutala i zagrizla usnicu.
- Istina je. Zašto ne bježiš od mene? - svojim kažiprstom prošao je po mojim obrazima te automatski naježio moju kožu.
- Ne želim.
- Loša si za mene. Nikad nisam bio ovakav.
- Oboje smo loši jedno za drugo.
- A opet savršeni zajedno. - potvrdila sam njegove riječi dok je on prislonio svoje punašne usne na moje. Kratak poljubac koji nisam željela da završi.
- Idemo? - njegov vragolasti osmijeh našao se na usnama kad se vratio u normalan položaj.
- Možemo i ovdje.
- Ne. - upalio je auto i nastavio put kući.
(...)
Ušla sam u sobu te automatski skinula top sa sebe samo me grebe. Bacila sam ga sastrane i upalila svjetlo. Opet je uredna, njegova soba je uvijek uredna za razliku od moje. Sjela sam na krevet i pogledala se u ogledalo ispred sebe. Moja duga kosa padala je preko grudi, ponekad se stvarno zapitam koliko dugo se nisam šišala. Mogla bi promjenit to.
U sobu je ušao Harry te me povukao za ruku nakon čega sam ustala. Stala sam iskred njega okrenuta mu leđima dok smo oboje gledali u pravcu ogledala. Podigao je kosu u punđu i vješto je zavezao. Svoje ruke je premjestio na moju suknjicu te ju otkopčao nakon čega je pala na pod te sam ostala samo u donjem rublju i štiklama.
- Pogledaj se. - prelazio je mojim tijelom dok je ugodna bol prolazila mojim tijelom i slala tisuće trnaca kroz nj. Spustila sam glavu jer su mi obrazi već bili vidno crveni.
- Nema razloga za sram. Savršena si.
- Harry. - zacvilila sam i okrenula se prema njemu tak je uhvatio moje ruke i poljubio dlanove te me ponovno okrenuo.
- Želim da gledaš dok te zadovoljavam. - toliko prljavih riječi koje zvuče božanstveno iz njegovih usana. Toliko iskustva već ima, Bog zna s kime je to sve radio. Otkopčao je moj grudnjak i poljubio moje rame dok je jednom rukom lagano raširio moje noge.
- Poljubi me Elena. - ovaj put mu je glas puknuo od želje ili požude. Očajna sam za njegovim dodirima i poljupcima. Želim da on vodi. Ne ja.
- Ne mogu.
- Molim te. - stao je ipred mene i privukao moje tijelo njegovom.
- Čekaj. - pribila sam ga na zrcalo iza nas i zarobila njegove ruke.
- Sad igramo mojim pravilima. Dobro?
- Dobro.
YOU ARE READING
Mission accomplished ://h.s
Fanfiction- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.