Who are you?

277 14 0
                                    

Tupo sam gledala za njim dok je izlazio iz učionice sa svim svojim stvarima, ne vjerujem da je takav. Znala sam da samo želi mene kao najveći zgoditak, kao prvu nevinu curu koju ima, kao neostvareni san ali nisam znala da je toliko pokvaren i odvratan. Teški izdisaji napuštali su moja usta kad sam svom snagom gurnula nogom klupu ispred sebe. Ljutnja i bijes nakupili su se u meni te sam potrčala za njim nimalo svjesna što radim.

- Harry stani! - viknula sam za njim kad se okrenuo prema meni i samo neobavezno nastavio dalje. Potrčala sam za njim i dobila poglede svih mogućih učenika od onih najmlađih do najstarijih. Povukla sam ga za lakat i okrenula prema sebi.

- Ti! - uprla sam prst u njega i zarežala.

- Kako možeš? Ti si zapravo obična kukavica koja jedino što ima u životu je pun krevet cura! Nikada ali nikada nećeš biti sretan! Znaš zašto? Zato što si jebeno sebičan! Zato što želiš sve za sebe bezobriza na to kako će se drugi oko tebe osjećati! Onu noć mislila sam da ima nešto dobro u tebi ali nema! Ti si obično smeće. Ne zaslužuješ živjeti! - vikala sam mu u facu i udarala ga po prsima dok su ostali samo zviždali i pljeskali jer se prvi put netko usudio reći njemu ono što je istina. Prokleta istina.

- Nisi još upoznala mene Elena. - odgurnuo me sa sebe i prošao prstima kroz kosu.

- ŠTA BLEJIŠ? - napao je dečka ispred sebe i samo ga pogurnuo dok se ovaj povukao u stranu.

- Elena! - povikala je Anne i privukla me u zagrljaj na što su suze radosnice pale niz moje obraze i veliki osmijeh pao na moja usta i ogromno olakšanje sa srca.

- Ajmo ljudi show je gotov. - Zayn je zazviždao i otjerao ljude koji su i dalje komentirali događaj od maloprije. Profesorica engleskog dotrčala je do nas kad joj je Zayn objasnio sve kao malenu svađu iz ljubavnih razloga na što sam samo preokrenula očima.

- Jesi dobro Elena?

- Jesam. Hvala Vam.

- Želiš li kući možda?

- Ne, ne dobro sam. - obrisala sam suze i privukla Zayna u zagrljaj iz neobjašnjivih razloga. Samo mi je trebao muški zagrljaj vjerovatno. Njegov slatki muževan miris ispunio je moje nosnice dok je i dalje Harry-ev miris bio bolji. Ahh Harry. Potapšao me prijateljski po ramenu i poveo prema učionici kad je Liam poljubio Anne u čelo što je izazvalo maleni osmijeh na mom licu.

- Ja ne vjerujem da si to rekla.

- Ni ja. - prasnula sam u smijeh i zauzela mjesto kad je i Zayn sjeo samnom. Zapravo on i nije bio toliko loš kako sam ga smatrala. Drag je.

- Sad imaš utrku bez obzira na sve.

- Hvala ti ajme! - poljubila sam ga u obraz i ostala se odmarati na njegovom ramenu.

- Samo se pripremi. Pomoći ću ti.

- Dogovoreno ali i dalje onaj dogovor ne otpada tek toliko da znaš. Patit će, želim da osjeti kad te srce boli znaš?

- Uredu. - ispravila sam se kad je profesorica ušla u učionicu i pozdravila cijeli razred.

(...)

- Sutra je petak. Ideš van? - pitala sam Anne kad je došla do kantine.

- Idem sa Liamom u kino.

- Joj da. Ništa onda zovem dečke.

- Doći ćemo za vama.

- Dogovoreno. - sjele smo za stol kad je Anne navalila na sendvič a ja jabuku. Ostalo mi je pecivo koje je Zayn kupio ali nemam apetita baš.

- Uživate? - pitao je Liam kad je sjeo do Anne.

- Mhm.

- Elena?

Mission accomplished ://h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang