Poljubio je moje usne i prislonio čelo na moje. Svoje ruke položio je na zidić tako da sam ostala zarobljena između njegovih ruku.
- Da se vratimo unutra?
- Da hajde. - poljubio me još jednom i po prvi put isprepleo naše prste i ušao unutra. Gemmin osmijeh zavladao je prostorijom kad nas je vidjela.
Nodoby's POV://
Bilo je teško dobiti njen pogled, njene usne, njen dodir. Vraški teško ali uspio je. Bilo je teško doprijeti do njega, dozvoliti mu da bude svoj, upoznati ga na neki uvrnuti njen način ali uspjela je.
Bit će teško, zašto? Jer su oboje tvrdoglavi, jer su oboje teške naravi, dali će uspjeti? To još nitko ne zna.
Elena's POV://
Sjeli smo za stol dok je Gemmino nasmiješeno lice čino atmosferu vidno opuštenijom.
- Ideš na party danas?
- Niall?
- Mhm.
- Može. - uzela sam Marie u ruke i obrisala njeno umrljano lice. Ustala sam kad sam dobila Harry-ev čudan pogled.
- Idemo se šetat? - guzica me zabolila od silnog sjedenja.
- Ajde.- krenuli smo van i počeli se kretati prema parku. Sve je i više nego normalno i znam da će se desit neko sranje jer moj život ne može bit dobar.
- Marie stani! - povikala sam na djevojćicu ispred mene koja je potrčala prema parku i ljuljačkama.
- Ja ću sredit ovo. - Harry se oglasio i ubrzao korak.
- Sviđaš mu se jako.
- Ahh. - nasmijala sam se njenim riječima ali me srce jako zabolilo. Nemam pojma kak će sve ovo završit. Uskoro završava škola i dolazi ljeto i dalje ću morati raditi na ovome s time da dolazi i faks i vođenje firme za koju nisam nimalo spremna.
Sjele smo na klupu dok sam ja automatski stavila ruke na svoja bedra i počela se igrati sa svojim prstima i prstenom koji mi je darovala majka.
- Dobro si?
- Da, naravno. - vratila sam pogled na nju i nasmijala se što je automatski smirilo nju i mene. Usmjerila sam pogled na nasmijanog Harry-a i Marie dok je s njom na klackalici.
- Sviđa ti se?
- Hm? - pravila sam se da ju nisam čula i vratila pogled na nju.
- Sviđa ti se?
- Tko? - napravila sam se blesavom i protresla glavom.
- Harry budalo.
- Ah to.
- No?
- Šta? - pokušavala sam izbjeći ovu temu što je više moguće ali ne uspjeva. Da sviđa mi se na neki moj uvrnuti način koji vjerovatno samo ja razumijem.
- Elena. - preokrenula je očima i nasmijala se.
- Prerano je za sve to. - slegnula sam ramenima i nasmijala sam se.
- Mogla si reći da ne želiš o tome. - zar nije bilo očito? Puhnula sam i utješno se nasmijala napornoj osobi do sebe. Već vidim da nećemo biti u dobrim odnosima. Izvadila sam mobitel iz stražnjeg džepa i nazvala Zayna.
- Pronto?
- Ideš danas na party?
- To se ne propušta djevojko.
- Dobro.
- Zašto?
- Da vidim imam li ikako društvo?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mission accomplished ://h.s
Fanfic- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.