Povukao me prema sa sobom na što sam samo zbunjeno pogledala u njega. Iznevrirano sam prošla rukama kroz kosu i dozvolila mu da me primi za ruku.
- Usluga za uslugu. - poljubio me u vilicu i odveo na sprat. Zatvorio je vrata za nama te ih zaključao. Ureda muška soba s velikim krevetom. Očito je to soba u kojoj jebe sve moguće. Na samu pomisao sam protresla glavom i okrenula se prema njemu.
- Nikad nitko nije bio ovdje. - pogledao me duboko u oči i prišao dva koraka bliže. Njegova kosa sad je bila svezana u malenu punđicu na glavi dok je njegov mišićavi torzo prekrivala siva majica. Na nogama je po običaju imao crne traperice i smeđe čižme. Pogled sam vratila na njegove zelene oči kad je stajao tik uz mene.
- Sviđa ti se ovo što vidiš? - njegov hrapavi dubog glas odjeknuo je sobom.
- Isto kao i tebi.
- Smouvjerena si. Nisam to očekivao. - svoj prst je stavio na moju bradu i lagano prošao. Pogledala sam ga ponovno o oči kad je on spustio svoje usne na moje što me natjeralo da zaklopim oči. Prokleto je znao šta radi i mrzila sam ga zbog toga. Znao je što me čini slabom. Položio je svoje ruke na moj struk i produbio poljubac.
- Harry. - tiho sam rekla kad je poljubio moj obraz.
- Što?
- Ne želim ovo. - spustila sam ruke s njegovog vrata i krenla prema vratima ali bila su zaključana.
- Ostani i pustit ću te. - izvadio je ključ iz hlača i mahao mi ispred nosa njime.
- Harry! - zarežala sam već poprilično iznervirana svojim i njegovim ponašanjem. Nisam željela da dođemo toliko daleko.
- Hajde Elena. Samo večeras. Mogu opustiti tvoje napeto tijelo. - prstima je radio lagane kružne pokrete kod mog trbuha nešto ispod pupka. Drugu ruku stavio je oko mog vrata i ponovno prislonio usne na moje lagano ih masirajući.
- Nema seksa. Zaboravi na to.
- Kako god ti želiš ali dozvoli mi da te opustim. Hm? - ponovno je vratio svoje usne ali sada na vrat ostavljajući mokre poljupce. Prislonio me na zid iza nas kad je zagrizao kožu moga vrata i lagano zasisao. Izdah je pobjegao iz mojih usana što je kod njega izazvalo prgavi osmijeh. Polizao je mjesto i nježno ga poljubio da ublaži bol.
- Već je bolje. - povukao me prema sebi i naslonio na krevet dok se moje tijelo ni moj mozak nisu bunili. Neka čudna moć vladala je mojim tijelom i nije se dala opiranju. Oslonio se na mene a na laktovima držao ravnotežu. Poljubio je moje usne sporo se krečući prema mom vratu. Tihi izdasi napuštali su moja usta kad je stigao do mojih ramena mičući moju naramenicu i ponovno ostavljajući poljubac na mom ramenu.
- Već je bolje. - šapnuo je na moje uho i prošao rukama po cijelom tijelu. Nježno je skinuo haljinu sa mene dok sam ostala potpuno izložena njegovim očima. Samo donje rublje ostavljalo je njemu malo mašte. Skinuo je svoju majicu i obukao je na mene.
- U ovome je udobnije za spavanje. - poljubio me u čelo i otišao u kupaonicu. Izdah je izašao iz mojih usana kad sam shvatila što se upravo dogodilo. Dozvolila sam mu da me ima u šaci. Ne seri Elena uživala si. Moja podsvjest se javila nakon dugog vremena. Preokrenula sam očima i bez riječi legnula na krevet te zaklopila oči kad je Harry ušao u sobu. Njegovo teško disanje ispunilo je moje uši dok je legao pored mene i privukao me kod sebe. Topao i mirišljavi dah metvice obuzeo je moj um.
- Laku noć Elena. - njegov hrapavi glas me trgnuo dok mi je poljubio rame i zabio glavu u moj vrat.
- Laku noć Harry. - obrlila sam njegove ruke koje su bile oko mog struka i ponovno zaklopila oči i dozvolila snu da dođe na moje oči.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Mission accomplished ://h.s
Fanfic- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.