Gang

307 15 0
                                    

Nagnula sam glavu prema prozoru dok je profesor iz glazbenog nastavio predavati o 50-ima. Sjedim u zadnjoj klupi sa Anne koja pozorno sluša svaku njegovu riječ. Preokrenula sam očima i nastavila gledati u školsko dvorište.

- Elena slušaš li ti mene?

- Da. - vratila sam pogled na profesora kada je nastavio sa predavanjem ali sam i dalje bila u nekim svojim mislima. Harry-ev pogled na meni i dalje me neumorno živcirao ali nisam se obazirala na njega već na svoj plan kako da ga uništim ali me poruka na mobitelu trgnula iz misli.

- Što kažeš na jednu opkladu? Zayn.

- Imaš moju pažnju. - brzo sam odgovorila i nastavila gledati u profesora.

- Želim da natjeraš Harry-a da se zaljubi u tebe. - zbunjeno sam pogledala u poruku i kratko odgovorila.

- Što ja imam od toga?

- Utrku, 17.8. Znam da to želiš.

- Imaš moju riječ.

- Dogovoreno. - spremila sam mobitel u torbu i pogledala u Harry-a zadovoljno se smješući. Ovo će biti teško. Harry je osoba bez osjećaja. Nema teorije da uspijem. Prva stvar koja je potrebna da uspjem u tome je da se počnem pristojno ponašati prema njemu i lagano dopirati do njegovog srca. Ovo će biti vraški težak zadatak.

- Elena. - Anne me prodrmala po ramenu kad sam se okrenula prema njoj.

- Što?

- Zvonilo je. - njen osmijeh je zaigrao na licu kad je ponovno vratila pogled na moje oči.

- Cijeli sat ga gledaš. Što se desilo među vama?

- Bolje pitaj što će se desiti. - zbunjen pogled na njenom licu ostavio je na mojim usnama lagan smješak. Izašla sam iz razreda ostavivši je bez riječi. Moj um je zauzela činjenica da ako želim tu utrku moram natjerati Harry-a da se zaljubi u mene a jedna od činjenica je ta da ću morati s njim u krevet a to znači gubitak moje nevinosti. Prodrmala sam glavom i uspjela pribrati misli barem na kratko.

- Elena! Stani! - muški glas me zaustavio dok sam se okretala uočila sam Harry-a kako ljubi plavušu i gura prste ispod njene kratke suknjice. Zayn je stajao ispred mene sav zapuhan, pokušavao je doći do zraka kad se naslonio na koljena i spustio glavu dolje kad je lagani smijeh napustio moje usne.

- Reci.

- Želim da shvatiš ovo ozbiljno.

- Čekaj! Kakve ti koristi imaš od toga?

- Imam najbolju vozačicu. - njegova tvrdnja bila je istinita. Prošle godine sam osvojila titulu najboljeg vozača ilegalnih utrka ali napustila sam svoj tim tako da ne razumijem kako uopće mogu ući.

- Ali pravila nalaž..

- Elena upadaš u moju bandu. - lagano sam otvorila usta dok je osmijeh ubrzo zaigrao na mom licu.

- Šališ se?!

- Ne ajme. - omotala sam svoje ruke oko njegovog vrata jer ni sam ne zna koliko mi ovo zapravo znači. Omotao je ruke oko mog struka i potiho se nasmijao.

- Hvala ti. - odmakla sam se od njega kad je njegov osmijeh nestao s lica. Zbunjujuće sam ga pogledala i okrenula glavu iza mene kad je Harry sav ljut došao do nas.

- Šta izvodiš ti?

- Šta?!

- Grliš ga jebem ti!

- Kakvih problema imaš ti? - pojačala sam glas prema njemu kad je me uhvatio za lakat i povukao prema WC-u koji je bio iza nas.

- Što izvodiš Elena?

- O čemu ti ? - prijeko sam ga pogledala kad je polizao svoje suhe usnice i stavio ruke na zid iza mene tako da sam se našla zatočena ispred njega.

- Ne grli ga! Okej?!

- Ma Harry mani me se. - gurnula sam ga ali me nazad pribio na zid.

- Elena ne želim te blizu njega! - režao je na moj vrat kad me napokon pogledao svojim zelenim očima.

- E pa žao mi je, već jesam blizu njega. - makla sam njegove ruke sa sebe i potrčala prema izlazu jer je zvonilo a dosta mi je neopravdanih sati.

- Zayn čekaj me! - povikala sam i samo dodatno naživcirala Harry-a koji je puhao iza mene. Oslonila sam se laktom na njegovo rame na što se on nasmijao.

- Dobar način.

- Znam. - oboje smo prasli u smijeh i krenuli prema dvorani gdje imamo tjelesni. Ušla sam u svlačionicu gdje je Anne već bila presvučena u odjeću za tjelesni. Nespretno sam skinula odjeću sa sebe i obukla sive tajice i bijeli crop top. Na noge sam obula svoje modro plave Nike patike i krenula prema dvorani s Anne koja je komentirala koliko mi je guzica velika u tajicama. Preokrenula sam očima na njen komentar i ušla u dvoranu gdje su dečki već skakali za loptom. Na klupi je sjedio Harry i pričao sa profesorom na što je ćelavac samo klimao glavom. Ustao je dok su mu kratke crne hlače pokazivale njegove savršene duge noge. Imao je bolje noge od 90% svih cura u Londonu i nije bilo fer, nimalo.

- Uredu je razrede. Danas radimo u grupama..- nisam nastavila sa slušanjem jer je već sad bilo očigledno da radimo neke gluposti.

- Elena radimo sa Harry-em i Adamom.

- Molim?

- Da. Dođi. - krenula sam tupo za njom kad su dečki uzimali lopte u ruke. Preokretala sam očima i prekrižila ruke jer mislim da nema goreg tima od ovog.

- Neda mi se. - zacvilila sam i uzela loptu Adamu iz ruku na što je Harry ljutito pogledao u mene. Što hoće on?!

- Ajde Elena. - započeli smo se dobacivati, bacila sam Adamu loptu što je njemu izazvalo osmijeh na licu. Adam je blago rečeno bio onaj od ružnijih u razredu i nikada nije mogao mutit nešto s nekom i to je izazvalo osmijeh kod mene.

- Što radiš danas navečer? - upitao je i zadobio Harry-ev pogled na sebi.

- Ništa zašto?

- Hoćeš da odemo na sladoled ili nešto. - tako sam se željela smijati ovoj situaciji gdje je Harry gledao u njega licem 'jel ti mene zajebavaš'ali ovo je bilo zabavno i nisam željela prestati.

- Može da. - nasmijala sam se i dobila zbunjeni Harry-ev pogled koji je samo čekao da namlati konja ispred mene. Došao je do mene i nabio me na zid iza. Dobro šta je sa tim zidovima i s njim? Zar ih toliko voli?

- Što izvodiš?

- Pozvao me na sladoled Harry.

- Pozvao te u krevet.

- On? Jesi ti normalan?

- Ne ideš nikud.

- Daj me pusti na miru nisam tvoje vlasništvo.

- Spavala si u mom krevetu neku noć Elena ne uzimaj to zdravo za gotovo.

- Meni to ništa ne znači. - gurnula sam ga sa sebe i krenula prema svlačionici kad je Harry viknuo na Adama.

- Ti se mlakonjo drži podalje od nje jer će ti faca izgledati gore nego što je. - prasla sam u smijeh iako sam znala da Harry dolazi za mnom te da me neće pustiti samo tako na miru.

- Harry šta hoćeš od mene?

- Tebe. - frknuo je približio mi se ponovno.

- Ne želim spavati s tobom kako ne razumiješ? - iznervirano sam prošla rukom kroz kosu i dobila njegov razočarani pogled koji je ubrzo postao ljutit. Nabio me na zid i počeo ljubiti moje usne grubo i bahato. Gurnula sam ga sa sebe i ljuto pogledala u njegove tamne oči.

- Kog vraga izvodiš? - došla sam i pljusnula mu šamarčinu tako ga se i njegova glava okrenula zajedno s mojom rukom.

- Da se više nikada! Ali nikada! Nisi usudio prići mi blizu a kamoli me dotaknuti!!!- vrisnula sam na njega i izašla iz svlačionice sa svojim stvarima u rukama. Zatvorila sam vrata od svlačionice i naslonila se tupo na njih kada sam iza vrata čula psovanje i udaranje nogom o ormariće i klupe. Duboki izdah je izašao iz mojih usana kad sam shvatila da je gotovo sa opkladom i utrkom.



Mission accomplished ://h.sOù les histoires vivent. Découvrez maintenant