Otvorila sam oči i pogledala oko sebe te shvatila da sam zaspala. Podigla sam se s kreveta i krenula prema dnevnom boravku jer Harry je ostao sa mnom.
- Oh probudila si se.
- Mhm. - sjela sam do njega dok je on gledao TV.
- Bolje?
- Ne, glava me boli i dalje. - preokrenula sam očima sama sebi na izrečenu laž.
- Netko bi se mazio?
- Ne fuj. - prekrižila sam ruke i ljuto vratila pogled na TV.
- Oh molim te. - veliki osmijeh na njegovim usnima izvio je osmijeh i na moje lice.
- Kretenu. - približio me svojim prsima ali ja sam morala provalit neku glupost naravno. Gdje ću ja šutit.
- Zašto se ponašaš ovak?
- Ako sam loš ne valja, ako sam dobar ne valja. Ako sam grub nije dobro ako sam pažljiv opet nije dobro?! Daj mi reci šta hoćeš više?
- Oprosti, nisam tako mislila.
- U tome je problem Elena ti nikad ne misliš!
- MOLIM?! - vikala sam na njega i mahala rukama.
- Ne znam šta očekuješ od mene?! I ovo je previše!
- Nisam ja ta koja navaljuje.
- Oh molim te! Ti si ta koja se uvijek vraća, ti si ta koja me doslovno muči da ju jebem iako to ne želim. Ti si jebeno ta koja iz nemogućeg radi moguće!
- Ja?! Da me tvoji prijatelji ne mole ne bi ti nikad ni došla Harry!
- Hvala na iskrenosti!
- Oh molim te! Ja sam barem ta koja je iskrena!
- Što želiš?! Istinu? E pa nećeš je dobit nikad! Znaš zašto? Jer te ne želim povrijedit. Jebem ti! Ne želim te povrijeđenu Elena.
- Zašto? Hm? Što onda želiš? Lažeš mi Harry cijelo vrijeme mi lažeš!
- Ne ponašaj se kao da smo u vezi! Cijelo vrijeme se ponašaš kao da si moj vlasnik! Ne posjednuješ ništa moje! Kvragu! Zašto?! - viknula sam na njega iz petnih žila dok su moje usnice drhtale od stresa.
- Možda jer se jebeno zaljubljujem u tebe. - rekao je tiho, ali čula sam ga. On se što?! Otvorila sam usta i prošla rukom kroz kosu.
- Ne laži! Ne, ne ne! Ne laži!! - nervozno sam hodala gore dolje po sobi dok sam se sva tresla. On laže!
- Rekao sam istinu! Što sad?! Hm Elena? Nikad nisam bio iskreniji prema tebi, i evo vidiš kao što sam rekao bježiš. Ponovno bježiš. - slomio se i zalupio mi vrata pred nosom. On zaljubljen u mene? Što? Pokrila sam usne rukom i tiho zajecala znajući da činim najveću grešku u mom životu. Slomila sam se zbog njega.
- Zayn? - nazvala sam ga jer je on jedini koji me sad razumije.
- Elena?
- Samo dođi. Molim te. - zajecala sam i spustila slušalicu. Zašto ja uporno plačem zbog njega? Možda je PMS ili sam samo rastresena. Legla sam na kutnu i gledala u prazno dok me teški koraci nisu vratili u stvarnost.
- Elena.
- Zayn. - raširila sam ruke i tiho zaplakala.
- Što je napravio?
- Bolje pitaj šta sam ja napravila!
- Svejedno je. Oboje ste mulci. - njegova rečenica izmamila je osmijeh na moje lice.
ESTÁS LEYENDO
Mission accomplished ://h.s
Fanfic- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.