- Uspjela si! - viknuo je Zayn i ušao u stan bez kucanja. Tipično za njega.
- Što?
- Harry se vratio! Smirila si ga. - maleni ponosni osmijeh našao se na mojim usnama.
- Pivo? - pitao me i izvadio iz frižidera. Lijepo se udomaćio.
- Ne. - prasla sam u smijeh.
- Što?
- Ništa. Harry dolazi uskoro, bolje bježi.
- Samo smo prijatelji El.
- Znaš da je slab na to.
- Znam. - preokrenuo je očima i sjeo na barsku stolicu. Zvono na vratima natjeralo me da odem do vrata.
- Hej. - kovrđava glava provirila je iza vrata.
- Elena. - pustila sam ga unutra na što se on izuo i uredno složio svoje čizme.
- Hej. - pozdravio je Zayna i ležerno ušao unutra bez problema i deranja? Bez njegovih scena?- Jel to neki trik ili? - pitao je Zayn i pogledao u njega.
- Nije trik samo imam dobar dan. - pogledao je u mene i lagano se smiješio pokazivajući svoje rupice.
- Ja i dalje mislim...
- Nije trik Zayn. Sretan sam.
- Dobre vijesti da. Idem ja. - zagrlio me je i poljubio u čelo prije nego li me upozorio na Harry-a.
- Ako išta pođe po zlu...
- Znam se brinuti za sebe ajde. - nasmijala sam se i otjerala ga van prije nego se počne ponašati kao brat.
- Što si radila danas?- Opet izbjegla školu zbog tvojih gluposti. - preokrenula sam očima što je izazvalo veliki osmijeh na njegovim usnama.
- Mogu ti se odužiti za to. - približio mi se i puhnuo na moj vrat. Lagani izdisaj napustio je moje usne. Poljubio je moj vrat lagano lizajući moju kožu.
- Harry. - jauknula sam od užitka koji je njegov jezik pružao mojim slabim živcima ili je jednostavno znao moje slabe točke.
- Poljubi me. - uhvatio me za vrat i okrenuo moje lice prema njegovom, pogledao je u moje usne s velikom gladi. Odgurla sam ga tako da je pao na naslon kutne. Lagano smijuljenje izašlo je iz mojih usana. Na koljenima sam došetala do njega i okrzla njegove usne mojima. Podigao je glavu da me poljubi ali sam stavila prst na njegove usne koji je automatski poljubio.
- Ne još Styles. - razrežala sam i skinula njegovu majicu kad je položio ruke na moje bokove. Skinula sam majicu sa tijela i ostala samo u grudnjaku. Raširio je oči i prstima putovao leđima i otkopčao grudnjak. Po prvi put sam se našla gola ispred njega. Spustila sam glavu jer je moje lice gorjelo od sramote.
- Malena. - šapnuo je na moje uho i poljubio ga. Njegov hrapavi glas odbijao se u mojoj glavi.
- Pogledaj me. - jednu ruku s boka podigao je na moje lice i maknuo kosu koja je padala preko lica te ju stavio iza uha. Kažiprstom mi je podigao bradu i nježno je podigao. Njegove zelene oči pronašle su put mojih i zablistale.
- Oh kvragu Elena. Tako si prekrasna. - promucao je i prošao prstom preko mojih drhtavih usana koje je par trenutaka kasnije poljubio. Uzvratila sam poljubac nekako sramežljivo što je on prihvatio te nježno nastavio. Jednom rukom šarao je mojim leđima opuštajući svaki moj mišić dok je drugom lutao mojim bokom. Naslonio se na naslon ponovno što sam ja iskoristila i poljubila ga u vrat. Drhtaji i izdasi odavali su njegove usne koje sam poljubila nježno ih masirajući. Jezikom je okrznuo moj što je poslalo tisuće trnaca niz moje tijelo. Polegao me dok je težinu održavao na laktovima. Skinuo je moje traperice kad sam ostala samo u gaćicama. Igrao se s njihovom gumicom dok je gledao u moje oči i ponosno se smijao. Ušao je u moje gaćice i počeo raditi nježne krugove po mom klitorisu na što je glasan izdah napustio moje usne.
- AAA. - zarila sam notke u njegova leđa i povukla ih. Glasno je izdahnuo i poljubio moje usne dok su njegove nježne loknice škakljale moje lice. Ubrzao je i povukao moje gaćice prema dolje. Spuštao je poljupce skoz do mog pupka ne ostavljajući ni jedan kutak ravnodušnim. Svojim nježnim poljupcima tjerao me da želim još kad sam stavila nokte u njegovu kosu i lagano je počupala.
- Želim te Harry. -rekla sam ono što sam i mislila. Toliko jako ga želim.
- Ne još ljepotice.
- Harry. - zacvilila sam i povukla ga nazad prema mojim usnama. Uhvatila sam ga za njegovu dužinu na što je on glasno zarežao na moje usne. Izbočina na njegovim hlačama postala je još veća pod mojim dodirom.
- Rekla sam da te želim. - režala sam na njegove usne i pohlepno ih poljubila.
- Ne želim. - odgurla sam ga sa sebe i prekrila tijelo dekom.
- Jebem ti! Šta je sad? - povikala sam na njega i ljuto prošla rukom kroz kosu.
- Savršena si to je problem. Predobra za mene. - obukao je majicu i napustio stan ostavivši me bez riječi i bez šanse da išta kažem.
- Harry! - omotala sam se dekom i krenula za njim.
- Stani! Molim te! - potrčala sam niz stepenice i sačekala ga da izađe iz lifta. Vrata su se otvorila kad je moja susjeda gospođica Winson izašla i raširila oči. Harry je izašao iza nje ali zaustavila sam ga.
- Ne idi. - pogledala sam ga u oči i uhvatila za ruku dok sam s drugom pridržavala deku oko sebe. Na tren sam vidjela iskru u njegovim očima ali ubrzo sam odustala od toga.
- Uništit ću te. Zaslužuješ bolje.
- Ali želim tebe. - moj brzopleti jezik je pričao brže nego što je mozak razmišljao. Iako želim tu utrku ne želim se zaljubiti u njega.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mission accomplished ://h.s
Hayran Kurgu- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.