Where are you now?

247 13 0
                                    

Ušla sam u školu ubrzanim korakom i produžila do učionice. Dočekao me ljuti Anin pogled i nasmješeno Liamovo lice.

- Hej.

- Bila si s Harry-em?! - vrisnula je na mene i protresla moja ramena.

- Imaš što protiv?

- Mislila sam da si prešla preko toga?

- Vidiš da nisam. - sjela sam na mjesto i slegla ramenima na što sam dobila Liamov osmijeh. Obožavam ovog dečka.

- On je loš za tebe!

- Možda sam ja loša za njega?! Zašto onda kvariti kad možemo biti loši zajedno ha? - vikala sam na Anne i iznervirano prošla rukom kroz kosu.

Harry's POV://

Prije nego što sam ušao u učionicu čuo sam dernjavu u razredu. Naslonio sam se na vrata i nepristojno slušao šta govore.

- On je loš za tebe! - vikala je Anne? Nisam siguran ali znam da govori o meni čim se oglasio Elenin glas.

- Možda sam ja loša za njega?! Zašto onda kvariti kad možemo biti loši zajedno ha? - vikala je na nju dok sam ja na licu dobio maleni ponosan smješak. Koliko god ta cura bila nepodnošljiva i bezobrazna i licemjerna obožavam je. Njen osmijeh, način na koji se srami kad joj kažem koliko je lijepa, način na koji priča, način na koji pleše, način na koji me opušta. Nešto u njoj me totalno smirivalo, ne dam joj da ide. Ne još. Taman sam normalan, nemam pojma što je u njoj ali to nešto utječe na mene. Toliko jako da se želim promjeniti, zbog nje. Protresao sam glavom na svoje glupe misli u ušao u razred.

Elena's POV://

U učionicu je ušao Harry nakon par minuta sa nekim smotanim osmijehom na licu što je izazvalo trnce u mom tijelu. Pogledao je u mene i raširio usne u osmijeh. On stvarno nije normalan, od kad se smije toliko?

- Jutro Malena. - poljubio me u sljepočnicu i povukao na klupu. Stajala sam ispred njega zarobljena u njegovim nogama kad je pomaknuo moju kosu iza uha i poljubio moje usne.

- Ti mene zajebavaš? - viknula je Anne i iznervirano izašla iz učionice.

- Pusti ju, bit će ona dobro.

- Ne, ovo ne može čekati. - krenula sam za Anne nakon što sam ostavila još jedan poljubac na njegovim usnama.

- Anne čekaj! - potrčala sam za njom do WC-a.

- Obećala si da nećeš imati ništa s njim! - govorila je naslonjena na umivaonik.

- Znam, oprosti.

- Makni se od njega.

- Ne mogu Anne oprosti. Potreban mi je sad.

- Prije nije bio?!

- Ne razumiješ. - prošla sam rukom kroz kosu sjetivši se utrke koja je sve bliže.

- Pa da mi kažeš možda bi razumjela!

- Ne mogu. - izašla sam van i uputila se prema učionici gdje su bili svi prisutni ali ja sam nesvjesno potrčala u njegov zagrljaj. Samo želim da ovo što prije završi. Zagrlio me pred svima i poljubio u tjeme.

- Što ona jebačina se nastavila? Svaka čast Styles. - viknuo je Tray i pljesnuo rukama.

- Daj odjebi. - njegove riječi iznenadile su i mene i sve prisutne. Pogledala sam ga u oči koje su sada sjale posebnim sjajem. Bile su tako zelene, jedinstvene.

- Jesi dobro?

- Mhm.

- Dođi. - sjela sam s njim u klupu kad je zvonilo. Izvadila sam knjige i počela pratiti nastavu.

Mission accomplished ://h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang