Prošla sam rukom kroz kosu dok sam koračala sada već praznim hodnicima škole u kojoj provodim zadnji dan u životu. Već prljavi zidovi sada spremni za novo krečenje, podovi kroz koje sam prošla nebrojeno puta, vrata kroz koja sam prolazila s osmjehom i ljutnjom. Sve to je samo prošlost. Ono što ostavljam iza sebe.
- Spremna?
- Mhm. - potvrdno sam klimla glavom i ušla u učionicu tupo prateći njegove korake.
- Zayn? - upitala sam na što se on okrenuo prema meni i podigao obrve u znak pitanja.
- Kad ideš po Perrie?
- Sutra. Zašto? - sjeo je na mjesto te izvadio papire koje kasnije mora predati ravnatelju.
- Mogu s tobom? Ionako nemam pametnijeg posla. - slegla sam ramenima na istinu koju sam izrekla. Totalno nemam pametnijeg posla.
- Party?
- Ne idem. - lagani izdah izašao je iz mojih usta na činjenicu da ne idem na taj party. Ne znam. Nemam živaca baš.
- Ideš.
- Ali!
- Nema ali! - jedino što mogu je preokrenut očima jer znam da nema koristi od svađanja s njim. Tako je tvrdoglav.
- Jutro. - u razred je ušla crvenokosa djevojka i s osmijehom nas pozdravila. Uvijek mi je išla na živce, ili zbog načina na koji se ponašala ili zbog odjeće koju je nosila. Zayn ju je za čudo pozdravio ako uzmemo činjenicu da ju je jebao njegov najbolji prijatelj a on mrzi sve djevojke koje su imale nešto s njim a to je blago rečeno cijeli ženski dio škole.
- Idete kod Jasona?
- Da. Svi idu.
- Jedva čekam. - šamplavo je pljesnula svojim dlanovima i sjela na mjesto. Nevjerovatno je da netko može biti toliko iritantan.
I dalje samo u razredu sjedili samo mi dok nije zvonilo. Uvijek svi ulaze kad zvoni tek, onda nastane gužva i kasne na sate. Zašto jednostavno ne krenu koju minutu ranije? Zar je to toliko teško?
- Elena!
- Ha? - pogledala sam u osobu do sebe koja se doslovno derala na mene.
- Pa bok! - Anne i njen dragi Liam stajali su ispred moje klupe i smijali se vjerovatno mom glupom izrazu lica. Ovo je tako loše.
- Oh hej. Zamislila sam se.
- Vidim hihihi. - njeno glupavo smijanje izazvalo je osmijeh kod mene. Ta djevojka je toliko simpatična i iritantna u isto vrijeme. Njen osmijeh mi nekad stvarno zna ići na živce.
- Iii?
- Što?
- Kako je bilo?
- Gdje? - podigla sam obrve jer nisam imala pojma o čemu priča.
- Pa znaš. - tiše je rekla i skupila svoje usnice u tanku liniju. Zašto jednostavno ne kaže?!
- Misli na sex Elena. - prodrmala sam glavom i pogledala prema Zaynu kojemu je ovo po običaju bilo smiješno. O čemu oni?
- Ti i Harry?
- ŠTA? - vrisla sam nakon čega se cijeli razred okrenuo prema meni, zbunjeni pogledi, tračanje, osmijesi sve je bilo zanemarivo s činjenicom da je seljačina ispričao svima da smo se kresli!
- Pa svi pričaju o tome. Ajde kako je bilo? - pljesla je svojim dlanovima i nestrpljivo gledala u mene. Jel se netko šali sa mnom?
- Daj mani me se ženo. - nisam znala što da kažem više jer se činjenica da je on svima ispričao za nešto što se nije ni dogodilo. Znala sam da će njegov glupi povrijeđeni ego morati vratiti uzeto. Ali neće ostati na ovome. Izletila sam iz učionice jer je prostorija oko mene postala zagušljiva. Teška za disanje.
KAMU SEDANG MEMBACA
Mission accomplished ://h.s
Fiksi Penggemar- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.