- I što kažeš?- pitam Anne dok zadovoljno stojim ispred nje u kratkoj crnoj haljini bez leđa. Ne, ne pokušavam izgledati kao kurva ali ovo je bila jedna od mojih slabijih strana. Samo želim opustiti svoje tijelo i um od svih sranja koja su se izdešavala zadnjih mjesec dana.
- Pa bolje se pazi da te netko ne povali. - namigne i krenemo dok ja zadnji put pogledam svoj izraz u ogledalu. Zlatni smokey eyes ističe moje plave oči a na punim usnama ovaj put se nalazi puderasti ruž. Uzdahnem i prođem rukama kroz dugu i valovitu kosu dok se lagana nervoza stvara u donjem dijelu trbuha. Možeš ti ovo Elena.
- Idemo. - uhvati me za ruku i ispreplete prste dajući mi osjećaj sigurnosti i zadovoljstva.
...
- Gin-tonic molim. - kažem tamnookom konobaru dok mi on samo namigne. Miris skupog alkohola i cigareta već se davno osjeti u zraku ali ovaj put me čini smirenom i sretnom. Anne već pleše s Liamom s rukama oko njegovog vrata iako nije popila nimalo alkohola.
- Što tako mlada dama radi sama? - glas iza mene natjera me da se okrenem, dok ispred mene stoji privlačan muškarac u srednjim tridesetima.
- Stare fore kao i ti, matori. - puhnem i okrenem se nazad u želji da uzmem svoje priželjkivano piće.
- Nemoj se zanositi previše ljepotice. - ispusti dah na moj vrat ali ovaj put samo produžim dalje eksirajući svoje piće dok čašu ostavim na nekom stolu.
- Nisi za plesanje baš ha? - pita me Lou i prekriži ruke upijajući svaki dio mog tijela već vidno pijan.
- Čekaj još malo. - sjednem do njega i popijem neko slatkasto piće sa stola. Energy-vodka? Moglo bi se reći.
- Znaš mogu natjerati da zaboraviš Stylesa za nekoliko sekundi. - približi mi se i tako naruši moj maleni kodeks zone udobnosti. Lagano se odmaknem čineći njega vidno nezadovoljnim.
- Louis bolje se makni. - zarežim i prostrijelim ga pogledom, ovaj put pretjeruje.
- Ne brini šećeru, nitko neće saznati. - pročistim grlo i ustanem dok lagano koračam u visokim potpeticama jer i nisu bile najsigurnija obuća na svijetu. Okrenem glavu gdje vidim Louisa kako u ovom trenutku skoro spava na stolici. Preokrenem očima dok smijeh pobjegne na moje usne. Ovaj put ni sama nisam bila sigurna je li zbog situacije ili Harrya.
Zaboraviti Stylesa hah, već tjednima pokušavam pa ne ide. Možda mi ovaj alkohol malo pomogne oko svih sranja koja su se izdešavala. Izdahnem i popijem novo naručeno piće te promotrim trenutnu situaciju oko sebe. Podij je bio pun, od mladih do starijih svi su plesali na ritmove glazbe koja je odzvanjala u ušima. Popijem još jedno piće kad i sama shvatim da je alkohol učinio svoje u nekoj normalnoj mjeri. Niall se stvori ispred mene s bocom vodke u rukama lijevajući je u sebe. Izdahnem i uzmem nekoliko gutljaja pa ga šlampavo odvedem do podija željna plesa.
...
Harry's POV://
Glasna glazba, alkohol i cigarete odlična kombinacija za planirano mirno veče. Nasmijem se i krenem prema Liamu koji me zvao. On i Anne neumorno sjede na stolicama i zaljubljeno gledaju jedno u drugo, preokrenem očima i zaustavim ih pročišćenjem grla.- Reci. - kažem kad dobijem njegovu pažnju.
- Draga ti se napila, odi do WC-a molim te. Nas ne pušta. - puhne dok Anne nezadovoljno frkne.
Laganim koracima se uputim do WC-a očekivajući nju u lošem stanju. Otvorim vrata dok ispred sebe imam priliku nje i Nialla dok ga ona trijezni nekom vodom. Moji koraci joj privuku pažnju pa se okrene. Ponovno vidim te plave oči na sebi ali ovaj put pažnju mi je privukla njena kratka haljinica koja je išla uz njeno tijelo i duge noge ovaj put potpuno izložene mojim očima.
- Što je Edward? Zadovoljan ovime što vidiš? - zahihoće se i ispravi se.
- Vidiš Harry sve ovo moglo je biti tvoje da nisi seljačina. - uhvatim je oko zgloba i približim blizu sebe tako da osjetim njen dah na svojim usnama, ugodan osjećaj prožme se u donjem dijelu trbuha šaljući tisuće trnaca kroz moje tijelo. Ona nije skidala pogled s mojih usana koje su bile gladne njenih dodira.
- Poljubi me. - proguta pljuvačku i podigne pogled na moje oči. Moja pamet govorila je da ju maknem od sebe jer ću žaliti zbog učinjenog ali ovaj put pribijem njene usne na moje stvarajući bolni poljubac. Uzvrati i lagano razmakne usne davajući prolaz mom jeziku koji lagano okrzne njenu usnu. Izdahne i produbi poljubac. Ruke postavim nešto ispod njenog struka i lagano stisnem njenu bujnu pozadinu dok ona ispusti dah na moje usne.
- Idemo kod mene hm? - pita već omamljena alkoholom ali ne poslušam razum već nju i povučem je za ruku. Njen smijeh ispuni moje uši dok ona maše Anne i pokazuje na nas dvoje. Zažalit ću zbog ove noći.
...
- Čekala sam na ovo Harry, - kaže zadihano između poljubaca - nemaš pojma koliko.
Skinem haljinu s nje dok ona ostane samo u čipkastom donjem rublju. Lagani izdah napusti moje usne kad dobro pogledam njeno vitko manekensko tijelo. Njeno lice bude rumeno od srama i mojeg odmjeravanja.
- Prekrasna si El. - šapnem joj na uho i lagano ga gricnem dok ona ispusti izdah zadovoljstva ili požude? Ni meni nije bilo jasno. Poljubim njene usne i lagano je spustim na krevet. Pogledam još jednom u oči tek toliko da budem siguran da želi ovo isto koliko i ja.
- Nisam pijana više Harry, molim te. - poljubim ju i lagano spuštam poljupce niz njeno tijelo sve do njenih kukova gdje s desne strane ostavim ugriz ne spuštajući pogled s njenih očiju. Zubima uhvatim rub njenih gaćica te se igram s njom a ona rukama drži čvrsto plahtu ispod sebe i zadovoljno gleda u mene. Igrajući se s njom i njenim strpljenjem ponovno dođem do njenih grudi i poljubim svaku uz rub njenog grudnjaka penjući se tako do naramenica koje skinem zubima. Poljubim ju ponovno i skinem grudnjak dok ona ostaje potpuno izložena mojim gladnim očima.
- Elena. - izdah napusti moja usta dok gledam u njeno savršeno i nježno tijelo. Tijelo kojeg se bojim dotaknuti da ne uništim njeno jedinstvo i ljepotu. Koji sam ja gad. Sebičan gad.
- Samo kad ovo završi nemoj otići Harry. Obećaj. - pogledam u njene safire i klimnem glavom.
- Obećavam....
Elena's POV://
Podignem kapke dok sunce probija u moju sobu, njegova teška ruka je preko mog trbuha a ja ležim na njegovim prsima. Podignem pogled prema njemu shvaćajući da on već gleda u mene nasmijana lica. Lagano izdahnem na činjenicu da nije otišao i da me i dalje drži u naručju. Možda me i je iskoristio sinoć ali osmijeh pobjegne na moje usne prisjećajući se sinoćnje situacije.
- Dobro jutro. - kaže i poljubi me u čelo. Krdo slonova zapleše u donjem dijelu trbuha.
- Želim da znaš da si mi prvi. - kažem i spustim glavu zbog sramote koja dođe na moje obraze u obliku crvenila.
- Hej. Bila si odlična. Najbolja do sad. - podigne mi glavu i poljubi moje usne nježno a mene zaboli činjenica da će sve nestati. Kad ustanemo s ovog kreveta svatko će krenuti svojim putem i to je ono što me uništava.- Nemoj zaboraviti na mene Harry. - kažem kad se suza spusti niz moje lice.
YOU ARE READING
Mission accomplished ://h.s
Fanfiction- Kako si mogla?! Ja sam prokleto zaljubljen u tebe a ti?! Ja sam za tebe samo igračka! Jebena igračka.- vikao je na mene i pogledao s očima punim razočaranja. Koliko god mu željela reći da ga volim to je potpuno zanemarivo s mojim lažima.