Tanışma

50 0 0
                                    

Nix'in Günlüğü

Merhaba günlük. Bugün yine çok sıkıcıydı. Yalnız olmaktan nefret ediyorum ama yalnız olmak zorundayım. Bugün annem aradı. Yanımda olmak istermiş ama işleri biliyor muşum çok karışıkmış,beni keşfetmemeleri için yalnız olmam gerekiyormuş vesaire vesaire...
Tabi sence ben buna inandım mı? Tabiki de hayır. Annem...
O bir korkak . O ,benden korkuyor. Benim yapabildiğim şeyin yayılıp herkesin benimle pis işlerini yapmasından,kendisinin de zarar görmesinden kor.ku.yor.
Ben tehlikeli miyim ? Lütfen hayır de bana . Lütfen annen korkağın teki, boşver sen onu de.
Ama bana tehlikeli deme...

3.Kişi Ağzından

Sabah, zorda olsa uyandığında ilk işi gözlerinin arasına kaçmış çapakları temizlemek oldu Nix'in.Dün annesiyle konuşmuştu ve bankasına para yatırdığını öğrenmişti . Bunu hatırlayıp hemen üstüne bişeyler geçirdi.Salaş bir tişörtün altına bacağa iyice yapışan bir dar paça giydi. Saçlarını da öylesine bir topuz yapıp ve en sevdiği babetlerini ayağına geçirip hızlıca bankamatiğe koştu. Bankamatikte sadece bir kişi vardı. Sonra arkasına bir kız daha geldi. Sırayı beklerken bir yandan yeteğini kullanıyordu. Bundan hoşlanıyordu . İnsanların içine girmeyi seviyordu. İnsanların beynini okumaya bayılıyordu.
Şuan karşısındaki adamın işe yetişmesi gerekiyormuş. Şu arkadaki güzel kızda kimmiş böyle? Ona bi centinmenlik yaparsa ondan hoşlanabilirmiş . Acaba ne yapsaymış? Bankamatik sırasını ona verebilirmiş ama hem işe geç kalıyormuş hem de tam para çekecekken kartı çıkarıp sırayı ona vermesi saçma olurmuş. Acaba ne yapacakmış? En azından bir adını öğrenseymiş fena olmazmış. Onunla bir gece geçirmek için nelerini vermezmiş.
Hafifçe kıkırdadı Nix. Galiba arkasındaki kızla ilgili kötü şeyler düşünüyordu. Kendisi olacak hali yoktu ya! Bu salak gözlüklüyü sevemezdi ya!
Gözlükleri de yakıyormuş kızın.

Nix'in Ağzından

Göz...gözlükleri... Bu bendim .Adamın asıldığı kız bendim .Sinirlenmeye başladım. Hayır ,olamaz.bu halimi kimse görmemeli. İkinci yüzümü kimse tamımamalı...
Adamın yanından koşarak uzaklaştım. Sakin olmalıydım "Sakin ol Nix...Sakin ol.."
Yere çöktüm . Ellerimle kulaklarımı kapadım. Gözlerimi sıkıca yumdum. Sakin olmaıydım,sakin olmalıydım. Olmuyordu . Daha da şiddetleniyordu sinirim . "Lütfen,burada olmasın lütfen"diyebildim sadece.Gözlerimi,iki yanağıma da gecek sıcacık bir el hissiyle açtım. "İyi misin? " dedi karşımdaki.
Sinirim yumuşamaya başladı. Ellerimi kulaklarımdan yavşça çektim. Tam o anda o da ellerini yanaklarımdan çekti.
"Şeyy,evet.Siz...kim-"
"Yoldan geçen normal bir insan"dedi sözümü keserek . İkimiz de ayağa kalktık. Elini dostça bana uzattı.
"Ben Tom "
"Ben.."
Gerçekten çok yakışıklıydı.
"Ben..."
Ama benim gibi gözlüklü bir ineği niye sevsindi ?
"Nix"
Ahh.. Böyle şeylere hiç alışkın değildim.
Hafifçe tebessüm etti.
"Memnun oldum Nix"
"Bende.Yani...galiba."
Gittikçe batıyordum . Lanet olsun.
Gülümsemsi yüzüne daha çok yayıldı. Bu şekilde çok yakışıklı görünüyordu.
Normalkindende fazla.
Elinin hala havada olduğunu görünce biraz utandım ve hızlıca elini tuttum . Ellerimizi ayırdıktan sonra bana şunları söyledi ve nutkum tutuldu:
"Niye hala düşüncelerimi okumadın Nix Strong ?"

Voteleriniz  ve yorumlarınız beni dahada mutlu eder ve daha güzel bölümler yazmaya başlarım.
:)
Sonraki bölüme geçmeden lütfen voteleyin.:)

KARANLIĞIN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin