İtiraf

16 0 0
                                    

Tom'dan

Şimdi geri dönemezdim. Geri dönüp salaklık yapmazdım. Hızlıca koşmaya başladım. Acaba şimdi Nix nasıldır? Hemen bizimkileri bulmam gerekiyordu. Nerede olduğumu biliyordum. Ama buraları,bu ormanı bilmiyordum. Hiçbir şey düşünmeden koşmaya başladım .
Nereye gidiyordum? Bilmiyorum. Ama birşey beni oraya çekiyordu. Yanımda birsürü telefon varken kimseyi çağırmıyordum. Sadece oraya koşmak istiyordum. Yaralarım vardı, canım yanıyordu. Ama ne olursa olsun oraya gitmem gerekiyordu. Birşey beni oraya çekiyordu işte.
Koşmaya başladım. Nix'i merak ediyordum. Ama oraya gitmeliydim. Bu nedense Nix'i bulma isteğimi bastırıyordu. Koştum,koştum. Orada birşey vardı. Orada Nix'i hissediyordum. İyice uzaklaştım.
"Nix!"diye bağırdım.
"Beni yalnız bırakma. Seni tekrar kaybedem. Kaybedemem!"
Gözümden bir damla yaş, yanağımdan aşağı düşerken içim gıdıklandı.
Ne diye buraya gelmiştim?Yoksa Nix'i burada mı bekliyordum?
"Hah. Salaksın. Şuan Nix'i bulmak yerine kız gibi ağlıyorsun!"dedin kendime. Ve o anda bir ses duydum :
"Tom!"
Oydu. Nix'ti!

Nix'ten

Tam susuzluktan baygınlık geçirecekken hayal meyan sesini duydum.
"Nix!"
Gelmişti! Beni bulmuştu. Bağıramadım, gücüm el vermedi.
Birşeyler söylüyor gibiydi.Ama sadece şunları duydum .
"Seni tekrar kaybedemem!"
Rüyamda ölüme giderken, beni geri döndüren şu üç kelime. Son gücümü de kullanarak bağırdım :
"Tom!"

Ve yine rüyadaydım.
O kadının yanındaydım.
"Gel kızım. Ellerimi tut."
"Hayır! Sen gerçek değilsin. Git! Sen kôtü bir rüyanın kabususun!"

Tom'dan

Oydu.
"Nix! Neredesin Nix!"
Beni çeken oydu. Onun burada olduğunu kaç yıllık hasretim anlamıştı.
Onu bulduğumda bir ağacın altında baygın bir şekilde yatıyordu.
"Nix!"
Su! Tabi ya. Dünden beri su içmemiş olmalıydı. Yine bu incecik, narin bedeniyle iyi dayanmıştı.
"Geçti Nix, hadi kalk. Bak su getirdim."
Bayılttığım adamlardan aldığım suları içirdim. Yavaş yavaş kendine geliyordu. Gözlerini yavaşca açtı ve ağzından güçlükle şu kelimeler döküldü :
"Tom! Ben, galiba aşık oldum."

KARANLIĞIN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin