Kaçış Planı

18 0 0
                                    

Kapıyı yavaşça açtım. Etrafı kolaçan ettim. Kimse yoktu. Sessizce yürümeye başladım. Yangın merdiveninden kaçacaktım.


°°°°°°°°°°°°°°°°

Yangın merdiveni karanlıktı. Tam el yordamıyla aşağıya inmeye çalışırken birine çarpmamla çığlık atmam bir oldu.
"Selam bebeğim. Yolculuk nereye?

Tom'dan

" Naber Tom, noldu niye aradın? Bak kesin,yine işin çıkmıştır yoksa beni ararm-"
"Kaçırdılar."
"Ne ? Sen neyden bah-?"
"Beni, kaçırdılar. "
"Kim ? Lanet olsun,benimle dalga mı geçiyorsun ? Neredesin sen ? Hey iyi misin?"
"Bende bilmiyorum , şimdi telefonun konumunu açacağım, takımı topla. Beni bulun . Çünkü işin ucunda kızda var. Acele edin , bu salaklar her an yer değiştirebilir."
"Tamam, tamam ama sen telefonu nereden buldun ve beni nasıl arıyorsun ? Yoksa adamlara ' Bir saniye telefon verin ben bir benimkileri arıyimde beni kaçırdılar siz merak etmeyin en fazla ölürüm diyim ' falan mı dedin ?"
"Kaçmayı başaramadım , tek başıma başaramam da ama saklanmayı başarabilirim ve başardım da . Sen bırak gevezeliği. Çabuk olmalısınız. Hadi!"

Nix'ten

Beni yine o lanet odaya sokmuşlardı. O adamın aklını okumaya çalıştım ama sonuç sıfırdı. Bunu bize kim ve neden yapıyordu ? Victoria ,yani Victoria Morgan kimdi? Tom'un saklamaya çalıştığı sırları nelerdi ve o kadın bana neden kızım diyordu ?
"Belki benim yaşlarımdaki herkese öyle hitap ediyordur." diye düşündüm.
"Belki çocuk hasreti çekiyordur "
Ama bunlar bir düşünceden başka birşey değildi. Kendi kendime gözlerimi devirdim .
Burada tıkılıysam ve elimde hiçbir şey yoksa yapılacak tek bir şey kalıyordu.
Uyumak, uyumak ve gerçekleri o kadından öğrenmek.

KARANLIĞIN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin