Açığa Çıkan Gerçekler

8 0 0
                                    

Nix'ten

"Beni bir daha bırakma Tom"
"Şşh. Deme öyle."
Beni göğsüne daha da bastırdı. Hala ağlıyordum.
"Sormayacağım Tom... Sen anlatana kadar hiçbir şey sormayacağım. Neden biliyor musun? Çünkü , sana güveniyorum Tom. Güveniyorum"

Tom'dan

Sadece bir anlık unuttum , ondan başka herşeyi.
Ona sarılırken zaman durdu.
Çünkü o içimdeki çocuğa seslenebilen tek insandı.
Çünkü o , bana geçmişimi hatırlatan tek gerçekti
Sırlarımı, yanlışlarımı, yaptıklarımı ve yaktığım canları unuttum ona sarılırken

Sadece ikimiz vardık , sadece Nix vardı, sade ben vardım işte o BİR anlığına.

Sadece , hayatımda yaptığım tek doğru vardı.
O vardı.

Kendini benden çektiğinde şunları söyledi :
"Sana güveniyorum Tom!"
Ama ben ,
'Bana güvenme Nix!'
Diyemedim...

Nix'ten

Başımı onun sıcacık göğsünden kaldırıp ellerimin arkasıyla gözyaşlarımı sildim.
"Sana güveniyorum Tom!"

Ayağa kalktı ve beni de kaldırmak için elini uzattı. Elini tuttum ve beni kaldırmasına izin verdim .
"Sana her şeyi anlatacağım. Senin de öğrenmeye hakkın var Nix!"
"Dediğim gibi, sana sormayacağım , Tom. Sen... anlatana kadar sormayacağım. Yani anlatmak zorunda değilsin. Ben sana güveniyorum."
Tom kafasını iki yana salladı ve ellerini yüzüme koyarak göz teması kurmamızı sağladı.
"Sen, gerçekleri öğrenmeyi hak ediyorsun. Ama bunu kaldırabilecek misin bilmiyorum. Açıkçası anlatmaktan biraz da korkuyorum. Ah Nix... Keşke hayat senin bildiğin gibi toz pembe olabilse."
Yüzünde biraz pişmanlık, biraz da korku okunuyordu.
Alnını alnıma dayadı ve gözlerini kapadı. Ben de onun yaptığını yaptım.

Gözlerimi kapadım ve, onun kokusunu iyice içime çektim. Sanki birdaha görüşemeyecekmişiz gibi, sanki birdaha onu göremeyecekmişim gibi...

Sanki bu bir sonmuş gibi .

°°°°°°°°°°°°°°°

3. Kişi Ağzından

"Her şey beni seninle gördükleri gün başladı.
Beni kullanmaya başladılar. Sana arkadaş gibi yaklaşıp içinden geçenleri, hobilerini, fobilerini, korkularını ,zayıf noktanı... Kısacası herşeyi bildirmemi istediler. Bunu yapmazsam ailemi öldüreceklerini söylediler. Ben de sana ihanet edemezdim. Ama annemi ve babamı da kaybedemezdim. Bunun için yalan yanlış şeyler anlatıp durdum. Bu iki sene boyunca böyle devam etti. Sonra, anladılar, salaklar o zamana kadar anlayamamıştı.Ve beni de ailemi de kaçırdılar. Ben küçücük bir çocuktum ama aşkın en samimisini, en tatlısını ve en acısını tatmıştım. Her gün seni düşündüm. O tımarhanede delirmek üzereydim . Beni, senin düşlerin hayatta tuttu. Ailemi öldürdüler. Sonra kaçtım, zaten kaybedecek birşeyim kalmamıştı. Ve sonra... Seni başka kadınlarda aradım ."
Tom'un yüzünde pişmanlık, Nix'inkinde ise üzüntü vardı ve Tom zoraki devam etti :
"Ama olmadı, olmadı Nix... Hiçbiri sen olamadın. Hiçbirinde seni bulamadım. Seni aradım, aradım. Ve buldum.
Seni korumalıydım. Herkes seni bulmaya çalışıyorken ben oturup bekleyemezdim."Nix Tom'a, güven verircesine sarıldı. Nix, başını Tom'un göğsüne koydu.
Hikayenin bu kadar olmadığını biliyordu Nix.

'Acaba neden beni arıyorlardı?'diye sordu içinden kendine. Ama cevap gelmedi. Tom anlatmadıkça da gelmeyecekti belki. Ona soramazdı. Söz vermişti. Sormayacaktı da...






KARANLIĞIN ŞARKISIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin