11

33 0 0
                                    

Sera "Ayaz ne alaka" diye sordu anlamamıştı , sevinçle ellerimi çırpıp "o gönderdi bu köpeği" dedim Sera nın ağzı o şeklini alsada bişey demedim bu golden retriver dı barınakta son gördüğüm , Sera ya "sen köpeği kutusundan çıkart ben geliyorum" diyip odama gittim .

Ayaz ı arayıp beklemeye başladım bir süre sonra açtı telefonu
"Alo" dedi "alo Ayazzz" dedim güldü "efendim Alminaa" dedi ay sesini yediğim.
"Hediyen geldi" dedim ve devam ettim "cok incesin o köpeği bana alacağın hiç aklıma gelmedi çok mutlu ettin beni teşekkür ederim yarın sana bir yemek ısmar-" sözümü kesen Ayaz oldu "neyden bahsediyorsun sen" diye sordu ciddileşmişti "barınakta gördüğüm köpek geldi bir kuryeyle isim yok uzerinde sen almadın mı yoksa " diye sordum gülerek "şaka yaptım tabi ben aldım" dedi "ohh rahatladım" dedim.
Ayaz "Almina ben şuan müsayit değilimde yarın şirkette konuşalim mı" diye sordu "peki iyi geceler" diyerek kapattım telefonu.

Hemen salona giderek köpeği kucağıma aldım korkmuş gibi bakıyordu oda haklı yeni kişiler görüyor. Sera ise durgun görünüyordu "Sera durgunsun şey köpek sorun olacak mı" diye sordum sonuçta ev onundu köpeği istemezse itiraz edecek değildim.

Sera soruma cevap vermek yerine "Ayaz la mı konuştun" diye sordu "evet" dedim "omu göndermiş köpeği" diye sordu "evet" dedim "oyle mi söyledi" dedi "noluyor Sera evet o göndermiş başka kim olacak" dedim "tamam köpekte sorun değil hem çok tatlıymış adı ne olsun" dedi,  biraz düşünüp "oğlumun adı Body (bady)" dedim heyecanla.

...........................................................................

AYNI SAATLER AYAZ

Almina ne köpeğinden bahsediyordu acaba son gördüğü köpek, ah evet hatırladım ama kim ona o köpeği gönderdi bulmam lazım. Neden yalan söyledim bilmiyorum ama 'ben göndermedim' desem endişelenecek , korkacaktı dahası ben göndermedim diye üzülecekti.

Hemen sağ kolum Emin {Emin Demir ilk bölümde adı var :-) } i aradım ve yanıma gelmesini söyledim .

Bugün ormandaki evimde kalacaktım bazı işler vardı halletmem gereken bu eve zaten Emin ve diğer adamlarımla gelirim babam { Araz Tutuk} yada amcam {yani Tayga Tutuk } bile bilmiyor bu evi.

5 dakika bile geçmeden Emin girdi odaya "buyur abi" , "Emin bugün Almina ile gittiğim barınağı biliyorsun ordan bir köpek alınmış bana o kişiyi bul" dedim

Emin benim kardeşimdi o yüzden ona her şeyi anlatırdım.

Hemen "bişey mi oldu olay ne" diye sordu "Alminaya bugün ordan bir köpek gönderilmiş isimsiz oda ben sanmış aradı böyle böyle çok sevindim teşekkur ederim diye" dedim "eee abi" dedi "bende rica ederim demek zorunda kaldım"dedim.

Emin kaşlarını kaldırarak "abi sen yalan mı söyledin yengeye" diye sordu

bir an afallasamda toplayıp "ne yengesi lan hem ben almadım desem korkacaktı" dedim ama Emin bu altta kalır mı hiç
"Tamam şimdilik yenge olmasın ama üzmek istememişsin abi yeme beni sen hangi kızı düşündün korkar diye" dedi

gerçekler acıdır Eminim demesemde elime aldığım ilk şeyi kafasına fırlatıp "defol lan o adamı bul bana" dedim attığım kalemlik iyikide bi yerine gelmedi kardeşimin zaten oda mal mal gülerek çıktı odadan.

.....................................................................................
ALMİNA

Markete gidip hemen köpek mamaları aldım bir sürü,  iki kaba su ve mama koyup Body e yer ayarladım Body nin uyuduğunu görüncede odama gidip yatağımı açtım laptopumuda alarak yatağa girdim.

AcımasızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin