Canım yanmıştı , sessizce gitmişti keşke bağırsaydı , hesap sorsaydı onun susması benim boğazımı yakmıştı.
Bir süre daha şirkette öylece oturdum.
Ağladım hıçkırıklarla başlayan ağlamam bir süre sonra iç çekişlere döndü.
Karta baktım iğrençti , kim yapardı ki böyle bir şeyi belki yanlış göndermişlerdi , bir umut kalktım ayağa makyajımı temizledim , dağılmış görünüyordum. Dağılmıştım daŞirkette ki herkese bu şirkette başka bir Almina var mı onu soruyordum. Bir yandan da Ayaz 'a bakınıyordum. En son bahçeye çıktım arabasına baktım ama yoktu sanırım gitmişti.
Arkamı dönmemle şu her yerde karşıma çıkan patronu gördüm. Sakallarını kesmişti ve siyah bir takım elbiseyle yaşını gizleyebiliyordu.
Beni göz hapsine almıştı , belkide o yapmıştı.
Adımlarımı arkamdaki adama çevirdim. Ayağımdaki topuklu ayakkabılara lanet ederek gittim yanına bir adımlık mesafe vardı aramızda. Bu adamda beni huzursuz eden bir şeyler vardı ,
Gözlerinin içine baktım "siz kimsiniz"diye sordum o sıra iyi giyinimli bir adam "Tayga Bey bakar mısınız" dedi
Adam elini dur işaretinde kaldırdı gözlerini benden bir an bile çekmemişti , "bu şirketin patronuyum , seninde patronun oluyorum" dedi şuan dedikleri umrumda değildi TAYGA ben bu ismi hatırlıyordum.
Zihnimde binlerce kez tekrarlandı tanıyordum bu ismi hatırlıyordum ama nerden ???
"Tayga" dedim kendi kendime "Tayga" "Tayga" "Tayga" kendi kendime defalarca tekrarladım bu ismi.
Adam bu halime şaşırmıştı , afallamıştı ,kusursuz olan göruntüsu , duygusuz olan o yüzünde şuan merak vardı , kaşları çatılmıştı , anlamaya calışıyordu.
O sıra yanımızda Ayaz 'ın arabası durdu ama biz Tayga ile gözlerimizi ayırmıyorduk sadece görüntüm arabayıda alıyordu Ayaz hesap sormaya gelmiş olmalıydı.
Ayaz karşımdaki adama "amca noluyor burda" diye sordu gözlerim iyice büyüdü adamda bende Ayaz yokmuş gibi birbirimize kenetlenmiştik
Birden aniden hiç beklenmedik bir şekilde bağırdım "Taygaa Tutukk" diye o an Ayaz koluma asıldı "sen kim oluyosunda bağrıyosun lan" dedi ama umrumda değildi.
Tayga Tutuk ile aramdaki bir adımlık mesafeyide kapattım
Adamın kulağına yaklaştım sessizce fısıldadım "Hülya Aksoy" dedim bu adam annemin odasında onlarca fotoğrafın olduğu adamdı. Annemle !! Ne bağlantısı olabilirdi ki...
Adam kafasını benden yana çevirdi gözlerinde binlerce duygu değişimi oldu.
"Kimsin sen" diye sordu. Bizi izleyen Ayaz ise "fahişenin teki" diye bağırdı.
Ayaz a döndüm ," sadece canı yanan sen deģilsin , sevdim ben seni , gerçekten sevdim , sorabilirdin, bulabilirdin , bana inanabilirdin sen gitmeyi seçtin iyi git umrumda değilsin ama bana fahişe diyemezsin ben ilk öpücüğümü bile sana vermişken sen bana inanmadın bundan sonra bende sana inanmayacağım defol git hayatımdan özellikle şuan beni Tayga Bey le yalnız bırak" dedim ve arkamı döndüm.
Ayaz ' a delirmişcesine bağrıyordum ve şuan ki sinirimden Tayga da nasiplendi.
"Evet Tayga Tutuk kimsin sen , annemin odasında senin fotoğlarını bulmuştum bir zamanlar ilişkimi yaşadiniz ne yaptiniz bilmiyorum ama içimden bir ses babamın kim olduğunu bildiğini söylüyor" dedim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acımasız
Mystery / Thriller-Senin tek amacın soyadımızı almak diye devam etti cümlelerine , nasıl bu kadar ruhsuz olabilirdi ki onca şeye rağmen -Soyadınında seninde hepinizin belasını ver-, derken cümlemi yarıda kesen şey yanağımda hissettiğim eşsiz ağrıydı, yanıyordu ca...