10.

1.1K 21 1
                                    

Als ik weer wakker word lig ik in een wit bed en in een witte kamer. De jongen van net zit naast me. Hij drukt op een knopje en er komt een dokter. "Hallo, ik ben dokter Jans. Je bent weer wakker zie ik. Je mag wel blij zijn met zo'n jongen. Hij heeft je leven gered. Als hij iets later was geweest was je hier nu niet meer.." Ben ik wel blij dat die jongen mij gered heeft. Als hij me niet gered had was ik er nu niet meer. En dat betekent dat ik dan niet meer geslagen kan worden en dat niemand mij meer pijn hoeft te doen. Niemand meer die mijn hart breekt. Sem.. Hij vond me niet leuk. Hij wilde erachter komen of Priscilla hem leuk vind. Een traan verlaat mijn oog. "Gaat het wel meisje?" vraagt de dokter. Ik knik. "Oké dan. Ik wilde nog even zeggen dat je te weinig zuurstof hebt gekregen. Ook ben je waarschijnlijk met je hoofd tegen de bodem aan gebotst. Je hebt een zware hersenschudding. We willen je nog een nachtje hier houden. Als alles goed gaat mag je morgen naar huis." zegt Jans terwijl hij de kamer verlaat. Nu lig ik op een bed in een ziekenhuiskamer met een jongen die naast me zit waar ik de naam niet eens van weet. "Mag ik je iets vragen?" vraag ik aan de jongen. "euh ja Tuurlijk vraag maar raak" antwoordt hij. "Ik weet je naam nog steeds niet en jij die van mij wel dus wat is je naam?" Hij zucht "Mijn naam is..."

bitch of niet??Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu