Hij heeft het niet gezegd. Maar waarom staarde iedereen me dan zo aan. En hoe durft hij zo tegen mij te praten. Anne komt binnen met ons drinken, zet het op mijn bureau en gaat weer weg. "Hoe durf je zo tegen mij te praten?!" Zeg ik tegen Sjoerd. "Nou gewoon. Je bent niet het belangerijkste mens op aarde hoor" Ik kijk hem aan. Woede gaat door heel mijn lichaam. Ik spring op en loop naar hem toe. Ik geef hem een klap in zijn gezicht. Sjoerd gaat met zijn hand even snel over zijn wang en mompelt dat ik hard sla voor een meisje. Maar hij laat zich niet kennen. Hij staat emotieloos voor zich uit. "Kun je er niet tegen dat je er niet het belangerijkste bent. Zal ik je nog wat vertellen, je bent ook niet het beste meisje dat er bestaat. Niemand houdt van je Lotte. Ze zijn allemaal bang voor je. Je ouders doen alleen lief omdat ze je ouders zijn. Maar ook zij houden niet echt van je. En Anne, je gebruikt haar als een dienstmeisje. Ze houdt ook niet van je. Ook zij doet alsof omdat ze dat moet. Je denkt echt dat je alles bent hè?!" Schreeuwt hij tegen mij. "Je kent me niet. Ik ben heel anders dan je denkt. Mijn ware ik is geen bitch. Ik heb ook gevoel. Ik wil Anne helemaal niet als een dienstmeisje behandelen. Maar ja, ze is het. Ik behandel haar nog het minst als dienstmeisje. En wat mijn ouders betreft. Ze zijn helemaal niet zo lief als iedereen denkt. Ik weet dat ik niet perfect ben. " schreeuw ik terug. Ik kan er niet meer tegen, ren naar de badkamer en doe het slot erop. Ik barst in huilen uit. Nog nooit heeft iemand zo iets tegen mij gezegd behalve papa. Ik zak op de grond en hoor dat er op de deur geklopt word. "Lotte, ik bedoelde het niet zo maak alsjeblieft de deur open." Ik negeer het maar Sjoerd gaat niet weg. Uiteindelijk ben ik het zat. Ik maak de deur open en ik zie Sjoerd schrikken. "GA WEG!" schreeuw ik huilend. Sjoerd gaat een stap achteruit maar gaat niet weg. Ik ga op de grond zitten en probeer te stoppen met huilen. Ik wrijf door mijn ogen. "het spijt me" zegt Sjoerd en hij komt naast me zitten en trekt me in een Knuffel. Ik huil bij hem uit. Hij neemt me mee naar mijn kamer. "Lotte, wil je nu alsjeblieft vertellen wat er aan de hand is?" Ik zucht. Kan ik hem vertrouwen? Hij was wel lief voor me net. Ik kan ook gewoon tegen hem liegen.
JE LEEST
bitch of niet??
Teen FictionIk ben lieze-lotte maar iedereen noemt me lotte.Ik ben 14jaar. Mijn ouders zijn rijk en we wonen in een villa. Iedereen denkt dat mijn ouders de liefste ouders zijn die er bestaan. Ze zijn wel vaak weg. Maar eigenlijk boeit me dat niet zo veel. Ik...