11.BÖLÜM #Düzenlendi#

27.1K 940 76
                                    

"Oha,şimdi senle Batu sevgili misiniz?"

"Öyle gerekiyor.Ama asla ona o gözle bakmam,bakamam. Hiçbir zaman onu sevmeyi aklımın ucundan bile geçirmeyeceğim."

Biraz düşündüm. Doğruyu yaptığımı düşünüyordum. Çünkü,benim de özgür olmaya ihtiyacım vardı.

Dün,Batu teklifimi kabul etmiş ve beni bırakmıştı.Yani,okuluma gidebileceğim,dışarıya çıkıp gezebileceğim..kısacası yarı özgürdüm.

Tek birşey eksikti,tam özgür olabilmem için,o da Batu ile bu saçma sevgilicik!oyunun bitmesi bu kadardı işte özgür olmam gereken tek şey.

Aşkı ona yaşatabilecektim. Ama kalbimi ona açmayı düşünmüyordum,çünkü ben kalbimi aşka kapatalı çoktan olmuştu.

Barış'ın beni başka bir kızla aldatması en büyük nedenlerden biriydi. Yağmur'un sesi ile düşüncelerimden ayrıldım ve ona döndüm.

"Kız,bak aklıma ne geldi ya. Sinir oluyorum ben bu çocuğa"Sinirlenerek söylediği şeye güldüm. Yine kime,neye sinirlenmişti acaba.?

"Yine kim benim kardeşimi sinirlendirdi,ha söyle bana?"

"Kime olacak. Çınar'a"

"Çınar?"dedim hatırlamayaraktan.

"Ya,şu Batu'nun arkadaşı işte."

"He,hatırladım. Hani şu seni eve götürecek olan. Gerçi çocuğu görmedim ama oda kesin Batu gibi psikopat ve zorbadır. Dimi?"

"Üzüm üzüme baka baka kararır diye boşuna dememişler,neyse işte bu benim kolumdan tuttu zorla arabaya bindirdi, daha sonra ben evin adresini daha söylemeden bizim evin önüne getirdi. Daha sonra beni kucağına aldı,Allah'tan kimse görmedi. Sonra,çantamdan anahtarı aldı bak yine söylüyorum zorla, sonra içeriye girdi tabi ben onun hala kucağındayım indirmesini bekliyorum. Sonra oturma odasının,yani bak tam da şura da beni yere bi bıraktı.Popo üzeri düştüm"

Kahkaha atmaya başladım. Cidden o kadar komik anlatıyordu ki,bir de işaret parmağı ile düştüğü yeri gösterince daha da kahkaha attım.

"Ee,sonra sence ben ne yaptım?" Dedi böyle gülümseyip eli ile kendini gösterirken.

"Sakın,bana kötü bir şey yaptığını söyleme" Dedim,ben de gülümserken.

"Düştüğüm yerden kalkıp onun karşısında dikildim ve işte bomba geliyor hazır mısın? Bacağımı büküp diz kapağımla bacak arasına geçirdim."

Gözlerimi büyütüp 'ciddi misin?' Bakışı attım.

"Tabi ciddiyim lan,beni yere atacak kişi daha anasının karnından doğmadı."

"Sen onu bunu geçte,Çınar'a bir şey oldumu bari?"

"Ne olacak işte? Yerde iki büklüm oldu yavrucak,sonrasını da başka zaman anlatırım. Açım ben aç"

"Ah,Yağmur.Ah ne zaman doyacaksın acaba sen?"

"Hiçbir zaman. Hadi kankam benim be,yemek yapsana"

"Kalk sen de yardım et,hem biraz erken uyuyalım yarın okul var"

****

Sabahın erken saatlerin de gözümü açtım. Dün,Yağmur ile birlikte yemeğimizi hazırlamış yemiştik. Tabi Yağmur yine bulaşıklardan kurtulmuş hemen odasına geçmişti. 'Bulaşıklar bugün de bana kaldı' diye diye mutfağı temizlemiş oturma odasına geçip biraz dinlenmiştim.


O arada Batu'ya mesaj attım 'Selam.' diye.Batu benim ona mesaj atmamı beklermiş gibi hemen oda 'merhaba aşkım' yazdı.

Benden zaten aşk,sevgi bekliyordu . Ee bende ona verecektim yani. Sonra gece boyunca mesajlaşmıştık. Bana Bir daha okula gelemeyeceğini söylemişti. Çünkü yirmi beş yaşında olduğu için biraz saçmaladığını düşünmüş,ama her sabah Çınar ile birlikte ben ve Yağmur'u alacağını söylemişti.

Aklıma geldiği için hemen kalkıp elimi yüzümü yıkayıp,Yağmur'u çağırdım. Üstümüzü giyindikten sonra aşağıdan gelen korna sesi ile hemen dışarı çıktık.Gelenler Batu ve Çınar'dı.

Ben ön koltuğa oturdum,Yağmur'da mecbur Arka koltukta Çınar'ın yanına oturmak zorunda kaldı. Birbirlerine attıkları kaçamak bakışlar ile gülümseyip,Batu'ya döndüm. Göz göze gelince 'günaydın' dedim.

Batu,bana yaklaşıp yanağımdan öptü. Utanmıştım. Ama bir nevi sevgiliydik. Alışmam lazımdı!

Yol boyunca dördümüz de birbirlerimize kaçamak bakışlar atıyorduk. Göz göze gelince de hemen kafamızı çeviriyorduk. Tabi Batu hariç!

Ara da bi bana bakıyordu ben bakınca da gözlerini gözlerimden çevirmeksizin bakıyor,ben pes edip bakışlarımı çekince oda yola odaklanıyordu. Çantamızı alıp çıkacağımız sırada bir Anda kendimden beklenilmeyen bir şey yaptım! Batu'ya doğru eğilip yanağından öptüm. Oda şaşırmış gözlerini biraz açmış bana bakıyordu.

Hepsi kurtulmam içindi tabiki.

"Kendine iyi bak. Çıkışta alıcaz sizi," diye mırıldandı. Kafamı salladım. Ve Yağmur ile okula girdik.

Dua ettiğim tek şey 'Allah'ım lütfen lütfen. Batu'ya aşık olmayayım!'

-----------------------------------------------------------------
Üçüncü derse girmiştik. Ders matematikti. Sıra da oturmuş,hocanın gelmesini bekliyorduk. Hoca sınıfa girince ayağa kalkıp oturduk.

Yanın da bizim yaşlarda bir çocuk duruyordu. Yeni öğrenciydi büyük ihtimal.çocukla göz göze geldim ve bir kaç saniye bakıştıktan sonra çocuk gözlerini kaçırmış sınıfta gezdirmeye devam etmişti.

"Evet arkadaşlar,sınıfımıza yeni biri geldi. Tanıt bize kendinı Oğuz'cuğum,"deyip sandalyesine oturdu hocamız.

"Ben Oğuz Taş"

'Soyadın gibisin be,'diye mırıldanan Sude'ye döndüm arkamda oturuyordu. Göz devirip önüme döndüm,

"Sizlerle iyi anlaşacağımı umuyorum," dedi gülerek.

"Hiç merak etme sen," diyen Baran'a baktım. Sınıfımızın serserisiydi. Bu havaları bir tek Batu'ya işlememişti. Baran,genellikle sınıfa giren yabancı erkeklere karşı çok asabiydi. Ama gel gör ki,Batu sınıfa girdiğin de bir şey diyememişti. Kormuştu tabi ki. İnsanın korkması için Batu'nun gözlerine bakması yeterliydi.

"Tamam Oğuz'cuğum. Sen, Sinan'ın yanına geç,"dedi hocamız,aynı zamanda da işaret parmağıyla Sinan'ın yerini gösterdi.

"Tamam artık.Sessiz olun yoklama alıyorum"

MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin