4. BÖLÜM #Düzenlendi#

30.1K 1.1K 49
                                    

Ben,sesli mesajlara öylece donakalmış bir şekilde, dinliyordum. Yağmur'da benden farksızdı.

Korkuyormuydum.Evet hem de fazlasıyla. Yağmur ağzını açıp tekrardan kapadı. Ardından ben konuşmaya başladım.

"P-polise haber versek saçma o-olur mu" dedim zar zor.

"Bence olur. Saçmalama polislere benim bir gizli hayranım var bana yardım edin mi diyeceksin."

Yağmur cümlesini bitirir bitirmez bir sesli mesaj daha gelmişti.

"Aferin,Yağmur sen cidden çok zeki bir kızmışsın da haberimiz yokmuş. seni alkışlıyorum." Dedi ve alkışlanma sesi geldi.

Ardından telefon kapanmıştı zaten.

"Ya bu bizi nerden duyuyor ya" dedim Yağmur'a çaresizce bakarak. Oda sadece dudak büzüp,omuzlarını indirdi.

"Korkmalı mıyım?sence" dedim tek kaşımı kaldırarak. O ise bana gözlerini açıp 'sen ciddi misin' diye baktı.


"Kızım salak mısın,çocuk yakında seni yanıma alacağım falan diyor. Bence kork yani bir zahmet kork Buse" diye bana bağıran Yağmur'a yanaklarımı şişirdim.

İkimiz de koltuklara geçtik ve sustuk. Bu kimdi ya böyle. Hem sesini de büyük ihtimalle değiştiriyordu.

Çünkü sesi çok değişikti.

"Sence kim bu" dedim Yağmur'a dönerek. Oda kollarını dizlerine koymuş,ellerini yüzünün içine koymuştu.

Oda korkuyordu büyük ihtimal.

"Bilmiyorum. Bu her kimse sana saplantılı yada değil. Yada büyük bir eşek şakası"

"Ya,bir şey söyleyeceğim. Barış olabilir mi?"

"Saçmalama kızım o olsa,direkt kapına gelirdi. Böyle gizli gizli sesli mesajlar atmazdı."

"Doğru diyorsun,peki kim" dedim bende Yağmur'un olduğu pozisyona girerek.

"Cidden hayatım değişti 1 günde." Dedim kısık ses ile,Ağlamak istiyordum ama ağlayamıyordum.

Ağlasam bile zaten pek fazla ağlamazdım Bir iki göz yaşı döker daha sonra gülerdim.

En son hüngür hüngür,günlerce ağladığım gün annemi ve babamın vefat etmeleriydi.

O gün aklıma geldikçe gözlerim buğulunanıyordu. Ama ağlamıyordum.

Arada bir ağlayıp dim dik kalkıp,eski hayatıma dönüyordum. Ama bu sefer kendimi tutamazdım.

Hem annem ve babamın ölümü aklıma geldi.ki aklımdan çıkmıyor zaten,

Hem de gizli bir sapığımın olması bna ağlama hissi uyandırıyordu.

O yüzden kendimi tutamayıp başımı Yağmur'un omuzuna koydum.

Ve ağlamaya başladım. Saatlerce.





MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin