39.BÖLÜM

5.6K 288 10
                                    

Yazarın Ağzından:

Yaklaşık 2 saatin ardından,Batu yavaş yavaş gözlerini açtı. Olduğu yere baktı ve 2 saat önce yapmış oldukları kaza aklına geldi.

Hemen yan tarafına bakınca,camın parçalandığını farketti. Buse yoktu.

Batu endişelenmeye,ve korkmaya başlamıştı. Olduğu yerden kapıyı açarak,çıktı. Kafası kanıyordu. Batu'nun.

Arabanın,önünden dönüp diğer tarafa geçti. Yere bakınca, yerde kanlar içinde yatan Buse'yi görmesi ile gözünden yaşlar akmaya başladı.

Hemen Buse'nin önün de diz çöktü. Buse'nin Kafasını dizine koydu. Hem Ağlıyor hem de konuşuyordu.

'Buse,aşkım lütfen kalk' diye bağırıyordu.

Batu'nun Ağzından:

"Daha yeni evlenmişken gidemezsin. İzin vermem"

Hemen,Buse'yi kucağıma aldım yavaş,yavaş ilerlemeye başladım. Kafamdan akan kanları umursamayarak,ilerledim.

Anayola çıkıp arabalardan yardım istemeye başladım. Hemen Buse'yi yere bırakıp otostop çektim.

Sonun da bir araba durmuştu. Hemen birlikte Buse'yi arabaya koyduk. Ve en yakın hastahaneye ilerlemeye başladık.

Hastahaneye vardığımızda, hemen doktorlar Buse'yi yoğun bakıma aldılar. Ben de o sırada Bize yardım eden Muhammed Beye teşekkür ettim.

Bir kaç saatin ardından,doktor odadan çıktı. Ben o bir saat diliminde ki süreçte kafamda ki yarayı silmiştim. Ben de pek fazla hasar yoktu ama şuan kim bilir Buse ne çekiyordu.

Hemen doktorun yanına gittim.

"Doktor Bey,Karım nasıl"

"Buse Hanım iyi,fakat geçici bir hafıza kaybı yaşıyor ama dediğim gibi geçici"

"Peki ne zamana kadar"

"O Buse Hanıma kalmış bir şey,Fakat bu süreçte, sizin de desteğinizin olması gerek. Daha önce yaşamış olduğunuz anıları yaşatın. "


Diyerek uzaklaştı. Allah'ıma şükürler olsun. Geçici bir hafıza kaybı. Sadece.

O sırada kendime lanetler savuyordum.

"Ah,benim akılsız kafam ne diye hızlı gidersin' diyip duvara yumruğumu geçirdim.

Ona nasıl,hafızasını geri getirebilirim. Nasıl. Acaba evlendiğimizi duysa ne tepki verecek.

Kızacak mı sevinecek mi. Saçmalık. Hatırlamadığı, tanımadığı bir adamla evli olduğunu duysa sevinir mi. Hayır aksine nefret eder.

Üstüme baktığım da kan lekelerini gördüm. Normal de ben insanların üstünü böyle yapardım. Ama şimdi olduğum hal acınası bir haldeydim.


Buse'nin Ağzından:

Bembeyaz bir ışık. Gözlerim kamaşmıştı. İleri de Bir kadın ve Bir adam belirdi.

"Siz kimsiniz. Ben neredeyim.Benim adım ne"

"Senin adın Buse ve biz senin annen ve babanız."

"Saçmalık ben sizi tanımıyorum bile. Ben annemi ve babamı hatırlamıyorum size mi inanıcağım."

"Bak Buse,sen Batu ile bir kaza yaptın ve kaza sonucu hafıza kaybı Geçirdin ama geçici."

"Batu kim peki"

"Batu senin kocan,senin tek aşkın. Bakalım,Batu seni ne kadar seviyor. Eğer seviyorsa hafızanı yerine getirecektir"


MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin