32.BÖLÜM

7.2K 411 69
                                    

  "Hayatın da biri mi var Buse" dediği şey ile göz yaşım bir daha aktı.

    "Evet var" dedim ben de şaşırarak. Bu lafı duyan Batu gelip bana tokat attı. Sağa düşen yüzümü Batu'ya çevirdim.

   "Gün gelecek sana her şeyi anlatacağım ve sen Batu Zorlu" işaret parmağımı ona doğru sallarken.

    "Bu tokadın hesabını vereceksin"dedim.

Batu ise sadece kahkaha atıyordu.

    Tepinerek dışarı çıktım. Bir sorun var galiba ben nasıl eve döneceğim iş Batu'ya düştü.

    Geri eve girdiğim de Batu ellerini başında sabitlemiş koltuğa uzanmıştı.

    "Beni evime bırak. Sen getirdin, ve sen eşek gibi götüreceksin" dedim sinirle.

   "Cık cık Buse ağzın bozulmuş, bugün buradayız. Ve sen küçük,burada uslu uslu oturacaksın." İşaret parmağıyla koltuğu işaret ederek.

   Ben de kollarımı önümde bağdaş yapmış. Batu'ya sinirle bakıyordum.

    "Bu adam kaçırılmaya giriyor Batu. Çabuk beni,evime götür."

"Ne boka giriyorsa girsin,sen bugün burada benimle kalacaksın"

   Hızlı adımlarla gidip suratına tokat attım. Hiç bir neden yokken atmadım. Oda bana atmıştı.

   Sinirle koltukta doğrulmuştu. Ve bana acayip sinirle bakıyordu.

    "Ne bakıyorsun, sen bana atmasaydın ben de sana atmayacaktım."

  
   Batu gülümseyerek kafasını salladı. Ve ayağa kalkıp beni kucağına aldı. Ve yukarı çıkmaya başladı.

    "Hey nereye götürüyorsun sen beni" o sırada çırpınıyordum. Cevap vermeyince sustum.

  
     Bir kapıyı açıp içeriye girdik. Nerede olduğumuza baktığımda banyo olduğunu farkettim.

   "N-niye buraya geldik."

"Sus ve izle"

    Küvete doğru ilerleyince,yapacağı şeyi tahmin ettiğimde korkmaya başladım.

  "Bırak beni. Gideceğim sen delirmişsin."

Bir sandalye çekip oturdu beni de kucağına oturtmuştu.

   "Sen benden özür diler ve öpersen, cezamdan kurtulmuş olursun"

   "Banane öpmeyeceğim,hem ne cezası." O sırada küveti dolduruyordu.

   "Bu küvetin içinde soğuk su var. Anladığın üzere seni buraya sokacağım."

   "Çok sokarsın" demem üzerine ani bir hareketle beni küvüte soktu.

   "A-ahh tam-tamam çıkart be-beni"

"Öp" dediği şey ile kafamı salladım. Bana doğru yaklaşınca gözlerini kapatmış onu öpmemi bekliyordu. Bende gülümseyerek. Yakasından tutup çektim.

   Beklemediği için düşmüştü. Ve oda küvetteydi.

"Buse sen deli misin kızım" kafamı hayır dercesine salladım.

   "Sen beni,buraya sokmasaydın,ben de seni sokmazdım. Ne o beklemedin mi. Kızların gücü yok mu zannediyorsun. Sen benden üstün değilsin"

   "Buse ne ara o konuya geldin anlamıyorum. Neyse biraz daha kalırsak hasta olacağız. Haydi çıkalım" kafamı salladım.

    O tam ayağa kalkarken,dirseğimle kaslı vücüduna bastırıp ayağa kaltım. O da beklemediği için düşmüştü. Ve sinirlenmişti. Aklıma Berkay gelince göz yaşlarım aktı. Ne demişti o. 'Eğer Batu'dan ayrılmazsan herkes ölür' ve ben şuan Batu ile eğleniyorum. Gözyaşlarımı gören Batu yanıma hızlıca geldi.

   "Ne oldu, Buse neden ağlıyorsun. Şimdi git üstünü değiştir benim kıyafetlerim den giy.Daha sonra yanıma gel, bana her şeyi anlatacaksın"

   Sadece kafamı sallayıp Batu'nun,odasını aradım. Kapıyı açıp,kendimi kurulamaya başladım. Acaba anlatsam mı. Bilmiyorum. Anlatsam,zarar görecek. Anlatmayacağım ona. O sırada kendimi kurulamış Batu'nun kıyafetlerini giydim. Büyük gelmişlerdi ama sıcak tutuyorlardı. Altıma gri bir eşofman giyip aşağıya indim.

   Batu,şominenin karşısına iki minder koymuş,birine oturmuş beni bekliyordu. Üstünü değiştirmemişti. Hasta olacaktı.

  "Hasta olacaksın"dedim mindere otururken. Sadece omuz silkmişti. Ben de göz devirerek,ellerimi ısıtmaya başladım.

  "E anlatmayacak mısın? Neden ağlıyordun." Dedi Gözlerini şomineden ayırmadan.

   "Boşver. Zamanı gelince sana anlatacağım."

"Öyle olsun, Buse Hanım. E sevgilinin adı ne" dedi. Sakinliğini koruyarak.

   "Berkay. Senin abin." Dediğim şey ile Batu bana sinirle döndü. Kolumu sıkıca tutup bana bağırmaya başladı.

   "Sen nasıl bir sürtüksün. Benim tanıdığım, aşık olduğum Buse bu değil." Dediği şey ile ona tokat attım.

   "Seni lanet olasıca ben sizin hayatınız için buna katlandım. Ve karşılığı bumuydu" diye bağırıp Banyoya girdim. Delice ağlıyordum. Tanıdığım Batu gitmişti.

  

  Arkadaşlar,kitap güzel gidiyor mu? Devamedeyimmi. Ve kitapta böyle aksiyonlar olsun mu?

 

  

  

MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin