Ağlama seslerim,hastahanenin boş duvarlarında yankılanıyordu.
"Neden kimse bir şey demiyor,çıldıracağım ya" dedim sinirle.
"tamam sakin ol Buse şimdi haber verirler." Diyen Yağmur'a ters bir bakış attım.
O sırada ameliyathane nin kapısı açılmıştı. Birden ayağa kalkıp doktorun yanına gittim.
"Doktor bey sevgilim,nasıl lütfen kötü bir şey olmadı deyin" dedim fısıltıyla.
"Batu Beyin hayati tehlikesi yoktur. Ama eğer Kurşun Kalbine gelseydi. Belki de şuan yaşamıyordu ama şuan yaşıyor tek tesellimiz bu" diyip gitti.
Yazardan
Genç kız içinden hep benim yüzümden böyle oldu diye diye bütün suçu üzerine almıştı. Ama bu işe son vermeliydi artık. Yoksa bütün sevdiklerinin canı tehlikedeydi. Peki ne yapmalıydı.
Kaçıp gitmek mi. Ona göre en mantıklısı buydu. Aklına yatan fikirle başını salladı.
Evet. Buse gidiyordu Sevdiğini burada bırakıp gidiyordu. Hemen yürümeye başladı. Arkadaşlarına "lavaboya gideceğim" demişti. Hastahaneden dışarı çıkıp koşmaya başladı."Nereye giderim" diye kendi kendine söylendi. Akrabası yoktu. Belki varlardı ama kendisi bilmiyordu.
Bir taksi durdurup,otogarın adresini söyledi. Kafasını cama yaslayıp Batu'yu düşünmeye başladı.
Otogara gelince, hemen taksi parasını verip arabadan çıktı. Hemen,Tekirdağ'a bilet alıp otobüse bindi.
Yaklaşık yarım saat sonra artık yola çıkmışlardı. Arrık buradan gidiyordu. Sol gözünden akan yaşı elinin tersi ile sildi.
O sırada Batu uyanmıştı. Arkadaşları onu görmeye girmişlerdi.
Batu"Buse nerede"diyince Yağmur şüphelenmeye ve korkmaya başlamıştı.
"Lavabodaydı"diye cevap verip hemen lavaboya koştu. Buse yoktu. Hemen Dışarı çıkıp Buse'ye bakmaya başladı. Ama yoktu.
Hemen Batu'nun yanına gitti."Buse hiçbir yerde yok" dedi sinirleneceğini biliyordu. Ama demeseydi. Daha da sinirlenecekti.
"Nasıl yok" dedi sinirle Batu.
"Bilmiyorum,lavaboya gideceğim dedi ama şimdi yok. Hem belki eve gitmiştir" dedi Yağmur bir umut.
"Beni görmeden mi gitti. İnanmıyorum." Dedi Batu, Çınar'a dönüp "Buse'yi bulabilir misin" dedi. Çınar ise kafasını sallayıp hemen çıktı. "Allah'tan Buse'nin peşine bir adam takmışım" dedi kendi kendine.
Emin olamamış. Buse'nin peşine adam takmıştı. Ve haklıda çıkmıştı. Hemen cebinden telefonunu çıkarıp Adamını aramıştı.
"Alo Gökhan,Neredesiniz"
"Abi,Buse hanım Tekirdağ'a gitmek için Otobüse bindi. Bende zaten peşindeyim araba ile."
"Tamam.iyi yapmışsın"
Telefonu kapatıp.Batu'nun odasına doğru ilerlemeye başladı. Kapıyı açıp Batu'ya kafasını salladı.
"Kızlar siz çıkın, Toprak ve Çınar ile bir şey konuşmam gerek" dedi Batu.
Kızlar da hemen çıkmışlardı. Batu'dan korkuyorlardı. Söylediğini ikiletmemeleri gerekiyordu.
Çınar hemen söze başladı. "Abi Tekirdağ'a gidiyormuş"
Batu,hem şaşırmıştı. Hem de sinirlenmişti. Demek benden kaçıyor dedi kendi kendine.
"Tamam bırakın gitsin istediği yere, bundan sonra Buse diye biri yok.!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.
Ficção Adolescente#Bu kitap 1 mayıs 2015 tarihin de yazılmaya baslamistir. BANA YASADIGIMI HISSETTIR ILE ILGILI TEK KITAPTIR. KURGU, BANA YASADIGIMI HISSETTIR OLARAK SAHSIMA AITTIR. Batu,sevdiği kızında kendisini sevmesini istiyordu. Ama bir çaresi yoktu. Buse,Batu'y...