22.BOLÜM

15K 670 40
                                    

Toprağın Ağzından:

Tam 1 haftadır kayalıkların orada bulduğum kız uyuyordu. Korkarım ki uçurumdan atılmıştı.
Çünkü sandalyede elleri ve kolları bağlıydı.

Onu ilk gördüğümde nabzı atıyordu. Bu...bu imkansız bir şey.

Onu hayatta tutan kesinlikle biri olmalıydı.

"Batu Anne baba nerdesiniz Batu kurtar beni"

Sanırım uyanıyor.

Batu'nun ağzından"

Tam 1 haftadır koca 1 hafta geçmişti.Meleğim ölmüştü. Geceleri artık uyuyamıyordum. Hep aynı rüyayı görüp kendimi suçlu hissediyordum.

Meleğim hergece rüyama giriyordu. Her defasındada ben ölmedim diyip gidiyordu.

Uçurumdan düştüğü an meleğim artık gerçek bir melek olmuştu.

Bugün cesedini almaya gidecekler 6 gündür sakladım ama bu sabah karakola gittim.

Kendimi suçlu hissediyorum. Arabama atlayıp uçurumun oraya gittim. Ekipler ordaydı.

"Buse Buse nerdesin kardeşim Busee"diye avazı çıkana kadar bağıran Yağmur'a baktım Çınar onun kollarından tutuyordu.

Benim ise gözlerim dolmuştu. Yaklaşık yarım saattir Buse'yi arıyorlardı.

Uçmadı ya bu kız. Adım gibi eminim burda düşmüştü. Görevlilerden birinin yanına gidip durumu öğrendim. Buse yokmuş.

"Nedemek yok"

"Evet burada kan izi var ama Sanırım Buse Hanım ölmemiş."

"Nasıl" dedim heyecanla

"Sanırsam onu biri almış aramaya koyulacağız ve onu bulacağız emin olun"

Allah'a şükürler olsunki büyük ihtimal ile Busem yaşıyor. Nerdesin Busem

Buse'nin Ağzından:

Ahh her yerim ağrıyor ya gözlerimi açıp bulunduğum yere baktım.

Karşımda yakışıklı birini görünce şaşırdım. Sizde şimdi diyiceksiniz ki bu kız daki şans bende olsa derdiniz her uyandığımda karşımda yakışıklı biri görüyorum.

"Sen de kimsin"

"Ben Toprak seni 1 hafta önce kayalıkların orada buldum. Sanırım uçurumdan düştün yada biri seni itti"

O günü hayal meyal hatırlıyordum. Oğuz beni itmişti.

O çocuğun ismini bile ağzıma almak istemiyorum. O anı dündükçe kaşlarımı çatıyordum.

"İtti beni manyak" dedim ellerimi sıkarak

"Kim" buda hee meraklı melehat koca karı pislik

"Boşver sen Bana Batu'yu bul" dedim emir vermişcesine ben Batu'ya benzemeye başladım.

"Tamam ozaman gel beraber gidelim araziye"

Kafamı sallayıp onu takip ettim. 10 dakikadır yoldayız. Acaba Toprak beni bulunca bu kadar yolu beni taşıyarak mı getirmişti.

Ayy ne kadar da tatlı. Batu olsaydı benim saçlarımdan tutup çekiştirmeye başlardı.

"Ahh bak oradalar" dediği şey ile gözlerim doldu.

Onlara doğru yürümeye başladım. Batu Yağmur ve Çınar oturmuşlar halsiz yere bakıyorlardı.

Yavaş yavaş ilerledim. Batu'nun sırtı dönüktü. Yağmur ve Çınar beni görünce elim ile onlara sus dermişcesine ağzıma götürdüm.

Eğilip Batu'nun yanağından öptüm.

"Ben geldim Aşkım benden kurtulamazsın" dediğim şey ile Batu hemen kalkıp bana sarıldı Ağlıyordu.

"Buse bebeğim seni çok seviyorum."

"Bende seni "

Yanağımdan en az 30 kere öpmüştü. Iykk yapış yapış oldum.

"Ne yani biz şimdi sevgili miyiz" dedi.

"Ne sandın şapşal seni seviyorum. Ah tabi sen istemiyorsan sıkıntı yok ben başka birini bulurum"
Dedim dudak büzerek

"Yani Bence de bul çünkü benim sevgilim var"
Dediği şey ile şok oldum.Ne yani beni sevmiyormu.

"Şaka şaka gel buraya" diyip bana sarıldı. Daha sonra Buse'ye ve Çınar'a sarıldım.

Ay ben Topra'ğı unuttum. Toprağa baktığım da bizie şaşkınlıkla bakıyordu.

"Toprak sende bizle gelsene" dedim eh tabi haklıyım çocuk beni kurtardı.

"Eh peki geliyim bari" diyip iç çekti.

"Yağmur sen Azra'yı çağır bize gelsin onu da özledim.

"Tamam hadi gidelim. Ozaman"

Önden Yağmur Çınar ve Toprak ilerliyordu.

Batu ise kolunu omzuma atmış kokumu içine çekiyordu.

"Beni çok korkuttun Buse"

"Sen mi korktun sen hani mafyaydın"

"Konu sen olunca ben hiç bir şeyi umursamıyorum eğer saçının bir teline zarar gelse bilki dünyayı başlarına yıkarım"

MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin