"Hadi gidelim o zaman" umutlu çıkan sesim ile mutluluğum artmıştı bu sefer kesinlikle ben de Yağmur'da kurtuluyorduk.
"Tamam o zaman üstümü giyinip geliyorum." Merdivenlerden çıkmaya başladım hemen üzerimi giydim -multimedya- . Batu kıyafetlerimizi getirmeyi ihmal etmemişti.
Kırk yılda bir bi işe yaramıştır bence. Hiç vakit kaybetmeden aşağıya indim. Batu, tamamen siyahlara bürünmüştü. Ve bu onu oldukça ımm ne desem karizmatik gösteriyordu.-multimedya-
Ben Batu'yu dikizlerken Yağmur "hadi Buse biraz çabuk olalım acıktım" demesi ile kendime geldim.Ayy, aklıma geldide bir düşünsenize Mafya Batu ZORLU üstünde pembe t-shirt var altında ise kırmızı pantolon var. Iykk iğrenç berbat bir görünüm olur bence. Modaya uymaz.
Hareket ederek Yağmurların yanına gittim ve ardından evden çıktık.--------------------------------------------------------------------------------
Yarım saattir buradayız ve bir türlü kalkamamıştık. Lavaboya gitmek için izin istiyeceğim ya bu nasıl bir saçmalıktır. Yağmur bana kaş göz işareti yaptığında
Batu'ya döndüm. Oda bana döndüğünde gözlerimiz birleşti.
"Şey.. lavaboya gidebilir miyim şey yapıcağım makyajımı tazeliyeceğim" Batu bana ve koluma baktığında soru dolu gözlerle ne anlatmak istediğini anlamıştım.
Makyaj malzemelerin nerede Buse" diye kendi kendime düşündüm.
"Çantan nerede" kaşları çatılmış cevap vermemi bekliyordu sanırım. Yağmur'a baktığımda kendini gösteriyordu.
Tabi ya onda makyaj malzemeleri vardı dimi.
"Yağmur'da var beraber sürüyoruz da"ikna olmuştu sanırım.Peki dercesine kafasını olumlu derecede aşağı yukarı salladı. Konuşamıyor sanki.
Yağmur zafer sırıtması ile kalkmıştı. Bende gülümsüyordum çünkü bu psikolatlardan kurtuluyorduk. Yani umarım öyle olur.
--------------------------------------------------------------------------------
Sonunda kurtulmuştuk. Lavabo daki pencereden atlamıştık. Ve şuanda nereye gideceğimizi düşünüyorduk.
"Imm şeye ne dersin, hah buldum Antalya'ya" Bence iyi bir fikirdi bizi orada bulamazlardı dimi.
"İyi fikir hadi biraz çabuk olda bize yetişemesinler."
Bu sefer senden kurtuldum Batu Zorlu sen artık benim hayatımda yoksun.
----------------------------------------------------------------------------------
Uçak işlemlerini hallettikten sonra Antalya'ya gidicektik. Yağmur ile Uçağa doğru gittik. Bana göre Uzun süren yolculuktan sonra Antalya'ya nihayet ayak basmıştık.
"Artık özgürüz Yağmur" bunu söylediğimde aslında biraz endişeliydim. Aman! Beni bulamaz. Yani ben öyle düşünüyorum.
"Aynen öyle kardeşim" gülümsemesini de ihmal etmemişti.
Ahh tabi ya bir sorun var... paramız yokki bizim çünkü Batu Bey! bizi kaçırdıklarında paramızı çantamızı telefonumuzu vs. Herşeyi almışlardı.
Uçak işlemlerinide zaten Yağmur kendi banka hesabından bir miktar çekmişti. Ve son kalan parası da 200 liraydı.Ve o para ile de ne yapacağımızı bilmiyorduk. Yağmur'u kolum ile durdurduktan sonra bana noldu bakışları atıyordu.
"Paramız yokki. Sadece sende 200 lira var ve bu para ile ne yapacağız." Yağmur düşünün gibi gözlerini yumup yukarı bakmaya başladı.
"Tabikide otele hem en pahalısına girmeyiz" iyi fikirdi. Aslında.
Başımı salladım ve en yakın otele doğru yürümeye başladık. Tabi yolu bilmiyoruz öyle yürüyoruz.
------------------------------------------------------------------------------------
Yarım saatlik yolun ardından sonunda boyaları dökülmüş bir pansiyon bulduk. Otele benziyor. Hiç yoktan iyidir.
Yağmur yüzünü buruştursa da sesini çıkarmamıştı.buraya mahçuptuk nede olsa.
"Yağmur, biz okul olarak devlet okuluna gideriz. Ha nedersin" paramız yok napalım."Tabikide oraya gidiceğiz canım özel okula gidemeyiz ki."
"Tamam ozaman yarın kalan işlere devam ederiz aç mısın" aç değildim hem burda yemek yenmezki.
Başımı hayır anlamında sağa sola çevirdim.Yüzümü buruşturarak olduğumuz yere göz gezdirdim. İki kişilik çökmüş bir yatak,ahşptan yapılmış içi boş eski bir dolap,ayakkabılık
Pansiyon bundan ibaretti. Acaba şuan Batu'lar ne yapıyordu. Kesin bizi şuan arıyorlardı. Ama bizi bulamıyacaksınız. Batu ZORLU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.
Dla nastolatków#Bu kitap 1 mayıs 2015 tarihin de yazılmaya baslamistir. BANA YASADIGIMI HISSETTIR ILE ILGILI TEK KITAPTIR. KURGU, BANA YASADIGIMI HISSETTIR OLARAK SAHSIMA AITTIR. Batu,sevdiği kızında kendisini sevmesini istiyordu. Ama bir çaresi yoktu. Buse,Batu'y...