14.BÖLÜM

17.7K 770 24
                                    

Bizden kaçamazsınız, siz artık bizim cehennemimize bilet alıp girdiniz bile ve bu biletleri ben size çoktan kestim.

"Eğer şimdi yanımıza gelmez iseniz sizi öldürmeyiz aksi takdirde yaşayan ölü olursunuz. Anladın mı beni Buse kaya aşkın beni kör ediyor, belkide bu aşkın yüzünden ölüceksin hem de benim elimden uslu kız olun ve yanımıza gelin!!!" Sonlara doğru sesi yükselmişti.

Ve bu benim sıçramama neden olmuştu. Ne yani! Hepsi rüyamıydı. Evet. Kesinlikle rüyaydı. Ama o kadar gerçektiki. Kabus tu benim için yanımda yatan Yağmur'a baktığımda ter içinde kalkmıştı.

"Yağmur... kalk kabus görüyorsun.Yağmur!!!" Diye çığırdım.

Sıçrayarak"geldiler mi sakın gitme onlara lütfen Buse beni bırakma" dedi

Ona sarılarak"canım ne gördün merak etme gelmediler ve seni bırakmam" ellerimi gevşeterek. Rüyasını anlatması için müsade ettim.

Rüyasının yarı aynısını bende görmüştüm ama ona söylemiyecektim üzülmesin diye.

"Haydi kalk, daha okula gidip işlemleri halledeceğiz."

Başını sallayıp saçını topladı. Bense o arada ayakkabılarımı giyiyordum.

Yağmur da ayakkabılarını giyip yanıma gelmişti bile.

Pansiyondan çıktığımız da olan manzara pek iç açıcı değildi. Çunkü ileride Batu ve Çınar ellerin de bir resim insanlara gösteriyorlardı.

Gösterdikleri kadın başını olumsuz anlamda sağa sola salladığın da Batu'nun iç çekişini duyabiliyordum.

Yağmur'a baktığım da gözleri açılmış bakıyordu.

"Yağmur sakin ol ve hızlı adımlar ile ters yöne doğru yürüyelim ama sakın arkana bakma tamammı sakin ol" ben bile sakin olamazken Yağmur'dan sakin olamasını beklemem saçmaydı.

"Tamam"sesi aciz ve kısık çıkmıştı. Seri adımlar ile yürümeye başladık. Arkadan birinin kahkaha sesini duyuyordum.

Bu ses Batu'ya aitti. Arkamıza baktığimızda ikisi de ellerini önlerinde birleştirmiş bize bakıyorlardı.

"Yağmur üç dediğimde kaçıyoruz tamammı 1 2 3 kaç"

Arkamıza dönüp son sürat koşmaya başladık. Arkama baktığımda ikiside koşuyordu.

"Gel buraya gerizekalı" diyen Batu'ya göz devirdim daha çok Alay içeriyordu bu cümle. Ben bunları düşünürken Yağmur yere düşmüştü ve onların bize yetişmesi için harika bir sebepti.

Elimi Yağmur'a uzatıp kalkmasını bekledim. Artık kaçış yoktu. Bizim cehennemiz Batu'ların yanıydı.

Hey bir dakika biz ne günah işlemiştik de biz cehenneme gidiyoruz.

Yağmur kalktığında çoktan Batu'lar gelmişti bile.

Kolumun sıkıca tutulması ile kendime geldim. "Bırak kolumu canımı acıtıyorsun" dedim

Alay içeren kahkahasını atmıştı.

"Bu daha hiç birşey güzelim sen daha neler yapacağımı bilmiyorsun" o sırada elindeki mendili burnuma bastırmıştı.

Gerisi boş


MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin