23.BÖLÜM

15.3K 661 36
                                    

Bizim eve geldiğimiz de Azra 'da kapının orda bizi bekliyordu bizi gördüğünde direk gözü Topra'ğa kaymıştı.

Bu kızın derdi neydi böyle ben varım burda. Beni görünce koşarak bana sarıldı ağlıyorduk. Delice


Yağmur'da bize katılınca üçlü sarılış yaptık. Üçümüzde ağlıyorduk.

Batu'nun sıkılmış bir hali vardı. Çünkü nefes alıp veriyordu. Çok saçma bir düşünce biliyorum.

"Hadi girelim eve sıkıldım."

"Off tamam" dedim atarlı çıkan sesim ile.

"Sevgiliye atar yapılmaz Buse Immm kızarım bak" işaret parmağını kaldırıp bana doğru salladı Resmen bir annenin çocuğuna kızması gibiydi.

"Haaha çok komik karnım ağrıyor gülmekten" dedim alayla.

Batu Göz kırpınca sustum. Karizmaya bak be.

Eve girdiğimizde koltuklara yayıldık. 10 dakika geçtikten sonra herkesin durumuna baktım.

Toprak ikidebir Azra'ya bakıyordu Azra'da ona bakıyordu. Çınar deseniz Yağmur'la birlikte gülüşüyorlardı. Ama bizim odun koltuğa hayvanca yayılmış uyuyordu.

Kulağına yaklaşıp 'Batu' diye bağırdım. Batu ise öyle bir kalkmışki gülmekten karnım ağrıdı.

"İnsanım kızım ben öyle uyandırılırmı". Dediği şey ile şaşırmıştım. Çünkü o insan değildiki.

"O konu hakkında biraz şüpheliyim." Dedim gülümsüyerek.

"Hangi konuda" dedi tek kaşını kaldırarak.

"İnsan olman konusunda. Görmüyormusun bu insanlara bak" dedim başımla Çınar'ı, Yağmur'u, Toprağı ve Azra'yı göstererek.


"Ee nolmuş" diyen Oduna gözlerimi devirdim. Sanki bilmiyor.

"Onlara bak birde bize bak onlar gülüşüyorlar biz yada sen koltuğa yayılmış uyuyorsun ben böyle sevgili istemiyorum." Dedim şaka ile karışık. Bir cümle kurmuştum.

"Öylemi Buse hanım" dedi tek kaşını kaldırarak.

"Öyle Batu bey" dedim bende tek kaşımı kaldırarak ama ben beceremedim.

"Varmısın iddiasına" dedi kendinden emin bir ses tonu ile

"Ne iddiası" diye karşılık verdim.

"Ladese girelim 3 olan kazansın ben kazanırsam istediğimi yapıcam ister uyurum iste seni öperim istersemde bana hizmet edersin"

"Ben kazanırsam bana her defasında aşk cümleleri kurucaksın, ben izin vermeden beni öpmeyeceksin ve bana hizmet edeceksin"dedim meydan okurcasına

"Kabul ediyorum. Yanlız yarın yanına peçete al" dedi alay edercesine


"Neden" diye Batu'ya karşılık verdim.

"Yenileceksin de ondan" diyip gözkırptı. Bende sinirlenip gülmeye başladım.

"O hiç belli olmaz Bebeğim" diyip elimi uzattım.

Elini uzatıp elimi sıktı

"Öyle olsun bebeğim" dedi bebeğim lafının üzerine bastırarak söylemişti ben ise gülüyordum. Aslında korkmuyor da değilim. Ya yenerse.


"Ee hadi oyun oynayalım" bu fikir Toprak'tan çıkmıştı.

"Bakıyorum da bize alıştın"diyen Batu'ya sinirle baktım.

"Ee nede olsa arkadaşlarımsınız" diyip Azra'ya baktı.

"Öyle olsun bakalım" diyen Batu'ya elimle sus işareti yaptım.

"Ne oynayacağız peki" diyen Yağmur'a gülümsedim.

Aklıma gelen fikiri söyledim. Hemen.

"Bence kızlar ve erkekler bir tarafa toplansın kelime oyunu oynayalım" dedim hepsine baktığımda aval aval bakıyorlardı Gözlerimi devirip anlatmaya başladım.

"Bakın şimdi Mesela diyelim ki ben bir kağıda her hangi bir şey yazdım ve Batu'nun alnına yapıştırdım. Batu alnındakini söylemeyi tahmin edecek ve erkekler ona yardım edecek tamamı"

"Tamam ozaman ben Yağmur ve Azra siz Toprak sen ve Çınar olursunuz."

Hepsi kafalarını salladıktan sonra yukarı kağıt ve kalem almaya çıktım.

Merdivenlerden aşağıya indiğimde hepsi yere oturmuş beni bekliyordu.

Bende yere oturduktan sonra oyuna başladık. İlk ben ve Batu oynayacaktık.

"Acaba ne yazsam ha buldum"

Kağıda onlar görmeksizin Odun yazdım. Kızlara gösterdiğimde hepsi gülmeye başladı.

"Eğil" dedim Batu'ya emir verircesine ama o hiç aldırmadı.

Yapışkanlı kağıdı yapıştırdığımda sorular söylemeye başladı.

"Iıım bu şey canlımı"

Güldüm.

"Hayır"

Batu erkeklere gösterdiğinde onlarda gülmüşlerdi.

"Ne gülüyorsunuz oğlum, bu ne"

Çınar hemen lafa atladı.

"Sensin abi Buse yenge genellikle sana ne ile hotab ediyor"

"Hayatımın erkeği" söylediğine hepimiz kahkaha attık.

"Hayır" dedim kısaca .

"Bana bak Buse eğer o şeyi yazmışsan varya. Odunmu yazmış"

Kahkaha attım

"Evet bebeğim" dedim.

" Sen bekle yarın seninle görüşmeyecekmiyim."

Ladesten bahsediyordu. Benim kesin kazanmam lazım.


Sırada Batu vardı. Kağıda bir şey yazıyordu. Eliylede kapatmayı ihmal etmiyordu. Erkeklere gösterdiğinde hepsi gülümsemişti.Yapışkanlı kağıdı alnıma yapıştırdığında Kızlara döndüm. Onlar da gülümsemişlerdi.

"Bu ne kızlar" hepsi düşünmeye başladılar.

"Nasıl anlatalım ki ha buldum bir söz " diyen Yağmur'a aval aval baktım.

"Bilmiyorum" diye kısa cevap söyledim.

"Tamam o zaman bak ama 1 - 0 olduk." Diyen Batu'ya dil çıkardım. O ise öpücük atmıştı.

Alnımda ki kağıdı alıp okudum. Gülümsemiştim.

"Hayatımın Kadını"



MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin