7.BÖLÜM #Düzenlendi#

25.5K 1K 16
                                    

Yazarın Ağzından:

  Buse ve Yağmur,şok olmuşlardı. 'Ama nasıl,' diye düşündüler.Birden

  "Bence bu bizi,kameradan da izliyor" dedi Buse düz bir ses ile.

Ardından,Yağmur onu onaylarcasına başını sallamıştı. Buse'nin aklına gizli kameraları,ve ses dinleme cihazlarını bulma fikri gelmişti.

Yağmur'a dönüp "kalk hadi" dedi. Yağmur ilk önce,anlamamıştı.

Buse Sabır dilercesine,kafasını kaldırıp bir şeyler mırıldandı.

   "Kızım,gizli kameraları ve ses dinleme cihazlarını arayacağız" dedi Buse.

Yağmur kafasını tamam anlamında salladı

   Daha sonra,beraber evi aramaya koyuldular. İlk önce,Buse'nin odasını aradılar.

Ama hiçbir şey bulamadılar.

  Yağmur'un odasını,oturma odasını,Mutfak'ı da aradılar ama sonuç sıfırdı.

   "Gizli sapığımız,çok zekiymiş"Dedi,Yağmur omuzlarını indirerek.

  "Evet ya,her yeri aradık ama bir gizli kamera,yada bir ses dinleme cihazını,bulamadık" dedi Buse.

  İkisi de çok korkuyordu... Ama belli etmiyorlardı.Yağmur Buse'den daha çok,korkuyordu.

   Arkadaştan da öte,kardeşi gibi sevdiği,Buse'yi kaybetmekten korkuyordu.

  Buse'de 'Belki de arkadaşımı, bir daha göremeyeceğim' diye düşündü.

   Düşüncesi bile onu bu kadar korkuturken,gerçekleşmesi daha da kötü olurdu.

Ama Buse buna izin vermeyecekti.

    Buse'nin Ağzından"

"Kulağını yaklaştırsana,sana bir şey söyleyeceğim" dedim Yağmur'a elimle gel işareti yaparken.

Yağmur kulağını bana yaklaştırdığın da sessizce;

   "Buradan gidelim,Lütfen" dedim ardından uzaklaştım.

Yağmur bana gözlerini kocaman açtı.Ardından bana tekrardan yaklaşıp;

  "Okul ne olacak,Hem nereye gideceğiz." Cidden,düşündüğü okulmuydu.

Okul da zaten pek başarılı değildik. Bari buradan kurtulup,hayatımızı kurtaralım.

Ardından Yağmur'a tekrardan yaklaşıp "Okulu boşver,belki ben hayatta kalmayacağım!sence okulmu önemli yoksa bizim hayatımızmı?"

Dedim dişlerimi bastırarak. Ondan uzaklaşınca,gözlerini 5-6 saniye bir süre gibi, kapayıp açtı.

  "Peki nereye gideceğiz" dedi Yağmur kısık ses ile. Ben ise sadece ağzımı oynatarak"İzmir'e" dedim.

  Senden kurtuluyorum,Bay gizli sapık. Umarım beni bulamazsın. Umarım.

Bu şehirden ayrılmak... ah hayır peki ben,annemi ve babamı nasıl ziyaret edecektim.

   Onlardan ayrı kalamazdım ki onlarla vedalaşamam da.

Ama,eğer sapığın mesajları gibi eğer beni yanına alırsa,bir daha onları göremeyecektim.

  En iyisi,buradan gitmekti. Eninde sonunda Gizli sapıktan kurtulacaktım.

O kabus bitince,buraya yani İstanbul'a geri dönecektim.

   Tatil gibi... Gidip gelecektim.

MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin