37.BÖLÜM

6K 319 27
                                    


Buse'nin Ağzından:

Sabah gözümü,Batu'nun kucağın da açtım. Uykunun verdiğhi sersemlik ile esnerken,kolum Batu'nun yüzüne çarptı.

"Ah,Buse elin ne ağırmış be."
Diyen Batu'ya sinirle vurdum.

"Ay pardon yanlışlıkla oldu." Diyip ayağa kalktım.

"Hii. Batu saat 11.53 geçiyor çabuk kalk." Çığırmaya başlamıştım. Çünkü düğünümüz vardı.

"Ne bağırıyon,karı" diyen Batu'ya sinirle baktım.

"Evlendiğimizde de mi böyle diyeceksin bana hı"

"Off Buse şaka yaptım. Tamam kalktım." Batu ayağa kalktığın da hemen eline telefonu verdim.

"Hadi ara,her şey yolunda mı makyözler gelecekmi. Düğün salonu hazırmı. Gelinlik ve damatlıklarımız nerede kaldı. Davetliler gelecek mi peki Nikah memuru" cümlemi bitirdikten sonra gözlerimi açtım. Bu kadar hızlı söylemiş olamam.

"Oha Buse OHA."

"Neee panik oldum birden. Napayım."

"Neyse. Ben sabah kalkıp her şeyi ayarladım. "

O sırada kapı çalmıştı. Batu "ben bakarım" diyip açmaya gitmişti. Gelenler makyözler ve gelinlik ve damatlıktı.

Yazarın Ağzından:

Batu ve Buse çok heyecanlıydılar her ne kadar Batu belli etmesede,içinde yaşıyordu. Sevincini. Ne de olsa aşık olduğu kız ile evlenecekti.

Makyözler,Buse'nin Makyajını yapmışlardı. Buse ilk önce gelinliğini daha sonra ise saçını yapmıştı. Güzel olmuştu.

Batu ise çok yakışıklı olmuştu. Hazırlandıktan sonra Batu,Buse'nin hazırlandığı odaya balıklama daldı. Buse ilk önce irkildi daha sonra gülümsemişti. Makyözler,gitmişlerdi bile.

Batu,Buse'yi.Buse ise Batu'yu süzüyordu.Daha sonra Batu kolunu Buse'ye uzattı.Buse Batu'nun koluna girmişti beraber çıktılar kapının önün de üstü açık gelin arabası vardı. Batu her şeyi ayarlamıştı bile.

Düğün salonuna vardıklarında beklemeden masaya oturdular her şey tamdı. Davetliler onları alkışlamışlardı.

Buse'nin Ağzından:

Her şey çok güzel gidiyordu. Masaya oturmuş. Nikah memurunu dinliyorduk.

"Siz Serhat kaya kızı Buse Kaya. Ali Zorlu oğlu Batu Zorlu'yu kocalığa kabul ediyor musunuz"

"Sonsuza kadar evet"

"Siz Ali Zorlu oğlu Batu Zorlu. Serhat kaya Kızı Buse Kaya'yı karılığa kabul ediyor musunuz."


"Son nefesime kadar evet."

Herkes alkışlayınca imza attık., Nikah memuru "bende sizi karı koca ilan ediyorum" diyip elime nüfus cüzdanını verdi. Masanın alından ayağım ile Batu'nun ayağına vurdum.

Hiç bir etki göstermeyince sinirlendim. Herkes kendi halindeyken Batu'ya yaklaştım.

"Balayın da neredeyiz kocacığım."

"Aşk bodrumda yaşanıyor güzelim. Bodrum bana ben bodruma özelim."

MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin