Batu'nun Ağzından
Çınar ve Toprak'ı bir şekilde dışarı yolladıktan sonra,hemen Yanda ki çekmeceden telefonumu aldım.
"Alo,Gökhan Buse'nin yerini biliyorsun değilmi"
"Evet abi biliyorum"
"Tamam,bak kimsenin haberi yok,Çınar'ın bile. Bana Buse'yi getireceksin. Benim çiftlik evine ama elleri falan her şeyi bağlı olsun"
"Tamam abi"
Telefonu kapatıp. Gizlice dışarı çıktım. Acıyla elimi karnıma götürdüm. Ama şindi acının sırası değildi.
Çiftlikevi
Buse şimdi koltukta,,elleri ayakları bağlı. Ha bide gözleride bağlı
"Kimsiniz siz niye getirdiniz beni buraya"
"Aa Buse hiç insan sevgilisini tanımazmı?" Dedim sırıtarak.
"B-batu sen misin" dedi heyecanla. Bende gidip gözlerini açtım.
İyi misin Batu,ben sana bir şey olacak diye çok korktum." Dedi ağlayarak.
Hemen ellerim ile göz yaşlarını sildim.
"Shh bak ağlama ben buradayım. Neden benden kaçmak istedin peki."
"Benim yüzümden,herşey o yüzden kaçmak istedim."
"Barkay'ın beni vurduğunu biliyorum. Abi,benim abim değil mi neden senin yüzünden"
"Beni tehdit etmişti. Onun dediklerini yapalıydım. Ah aptal kafam,ellerimi de açar mısın"
Ellerini ve ayaklarını açtığım da ise Buse üzerime atladı.
"Ahh" diye inledim. Buse hemen geri çekilip korku ile bana baktı.
"Ne oldu." Dedi endişe ile. Ben yüzümü buruşturup tişortümü çektim yaramı Buse'ye gösterdim.
"Ay çok pardon Batu ben unutmuşum. Acıyormu"
Gülerek kafamı hayır anlamında salladım. Hemen Buse'yi kendime çekip alnından öptüm.
"Ben seninle evlenmek istiyorum, çocuklarımız olsun Batu,"
"Bende istiyorum güzelim. Ama önce şu Berkay'dan kurtulalım. Sonra evleneceğiz."
Buse kafasını sallayınca ona sarıldım. Yaranın şimdi önemi yoktu.
Telefonun sesini duyunca,cebimden çıkarıp baktım. Babamdı.Hemen açtım.
"Alo baba,"
"Oğlum iyi misin."
"Evet baba iyiyim. "
"Oğlum sana iyi haberim var,Berkay yakalanmış onu tekrardan deliler hastahanesine kapattırdılar."
"İnanmıyorum bu çok güzel bir haber. Tamam ben şuan kapatıyorum görüşürüz"
"Hazır ol sana bir şey söyleyeceğim."
"Hadi Batu çatlatms insanı da söyle artık"
"Yarın evleniyoruz Berkay'ı yakalamıs lar."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA'NIN AŞKI (Bana Yaşadığımı Hissettir)#DÜZENLENİYOR.
Genç Kurgu#Bu kitap 1 mayıs 2015 tarihin de yazılmaya baslamistir. BANA YASADIGIMI HISSETTIR ILE ILGILI TEK KITAPTIR. KURGU, BANA YASADIGIMI HISSETTIR OLARAK SAHSIMA AITTIR. Batu,sevdiği kızında kendisini sevmesini istiyordu. Ama bir çaresi yoktu. Buse,Batu'y...