Αυτό θέλεις;;;

12.3K 961 20
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα και ετοιμάστηκα για το γραφείο...Δεν είχα καμία όρεξη να πάω αλλά δεν μπορούσα να κάνω και κάτι άλλο...

Έφτασα νωρίς και έκανα πάλι όλα τα συνηθισμένα.Καφέ,ραντεβού,μου έφεραν κάποια χαρτιά από το λογιστήριο για τον Αλέξανδρο και την ώρα που τα κοιτούσα χτύπησε το τηλέφωνο...

''Παρακαλώ;''

''Καλημέρα Έλλη...''άκουσα την φωνή του να μου λέει....

''Καλημέρα κ.Ορφανέ...''

''Πήρα να σου πω πως δεν θα μπορέσω να έρθω σήμερα γιατί είμαι άρρωστος.Κράτα σε παρακαλώ όλα τα τηλεφωνήματα και ακύρωσε τα ραντεβού μου..Θα τα βάλουμε κάποια άλλη στιγμή....''

''Τι έπαθες;;Είσαι καλά;;'' ρώτησα με την ανησυχία να φαίνεται στην φωνή μου....Για λίγο δεν ακούστηκε τίποτα....

''Ναι μην ανησυχείς,απλά μια ίωση....'' είπε και νομίζω πως η φωνή του ακούστηκε λίγο πιο γλυκιά....''Θα έρθει ο Μάρκος και θα σου φέρει τα χαρτιά για την πρόσληψη σου..Υπέγραψε τα και μετά ξέρει τι θα κάνει....''

''Εντάξει,μην ανησυχείς όλα θα γίνουν όπως πρέπει.Ακόμα και αν λείπεις....'' σίγουρα άκουσε την απογοήτευση στην φωνή μου....

''Εντάξει,οπότε θα ξαναπάρω αργότερα να δω αν είναι όλα καλά...''

''Αλέξανδρε;;;'' τον άκουσα να παίρνει μια κοφτή ανάσα...Πρώτη φορά τον έλεγα έτσι και χωρίς πληθυντικούς στην μέση.....

''Πες μου...''είπε...Αλλά δεν πρόλαβα....

''Καλημέρα μωρό...'' είπε ο Μάρκος και σήκωσα το κεφάλι μου...''Ουπς...'' είπε και έβαλε το χέρι του στο στόμα γιατί τότε είδε πως μιλούσα στο τηλέφωνο...

''Κ.Ορφανέ μόλις ήρθε ο Μάρκος..Θα υπογράψω τα χαρτιά,θα ακυρώσω τα ραντεβού σας και αν γίνει κάτι θα σας πάρω...''

''Εντάξει..Καλή σου μέρα...'' είπε και το έκλεισε...Μωρέ λες να ζηλεύει τον Μάρκο;;

''Ρε Μάρκο...Είμαι στην δουλειά..Δεν μπορείς να μου μιλάς έτσι...''

''Σιγά ρε μωρό..Με τον αδερφό μου μιλούσες...''

''Τώρα ναι..Την επόμενη φορά αν μιλάω με κανέναν πελάτη;;Τι θα γίνει τότε;Δεν θα ακουστεί και τόσο ωραία...''

''Εντάξει,εντάξει...Έχεις δίκιο...Υπέγραψε τώρα τα χαρτιά...'' είπε και τα άφησε πάνω στο γραφείο μου...

Τα πήρα και τα διάβασα λίγο και μετά τα υπέγραψα...Όταν έφυγε ο Μάρκος αμέσως ακύρωσα όλα τα ραντεβού και δεν ήξερα και πότε να τα βάλω...Πόσο άρρωστος ήταν;Θα έλειπε μέρες;Γαμώτο τι στο καλό έπαθε;;;

Όταν θες όλα τα μπορείς...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora