Ερώτηση..

12K 973 62
                                    

Η Ώρα είχε πάει 2 και δεν άντεχα άλλο ούτε να βλέπω τον Αλέξανδρο να φιλάει την ξινή ,ούτε τον φίλο του Μάρκου που μου την έπεφτε απροκάλυπτα...Δεν λέω ωραίο παιδί αλλά πολύ λιγούρης και δεν το αντέχω αυτό...

Μάλλον ο Αλέξανδρος είδε ότι αισθανόμουν κάπως με τον τύπο δίπλα μου και με πλησίασε...Πρώτη φορά χάρηκα που τον είδα δίπλα μου...

''Όλα καλά Έλλη;;;''

''Ναι μια χαρά,από δω ο Μάριος που έχει το μαγαζί και από δω ο αδερφός του Μάρκου ο Αλέξανδρος Ορφανός...'' είπα και έκαναν χειραψία...

''Θα σας αφήσω να τα πείτε πρέπει να δω και άλλο κόσμο...'' είπε ο Μάριος και απομακρύνθηκε...

''Σε ευχαριστώ θεέ μου..'' είπα και κοίταξα ψηλά...

''Δεν κάνει τίποτα..'' είπε ο Αλέξανδρος και γύρισα να τον κοιτάξω..Χαμογελούσε,πρώτη φορά τον έβλεπα να χαμογελάει,και είχε τόσο ωραίο χαμόγελο...

Χαμογέλασα και εγώ αλλά το έκοψα όταν είδα την ξανθιά να έρχετε δίπλα του και να τον πιάνει αγκαλιά...

''Έλλη είπαμε...'' με ρώτησε

''Ναι Έλλη...''

''Εσύ και ο Μάρκος είστε μαζί;;;''συνέχισε να ρωτάει και είχα αρχίσει να τα παίρνω..Τι την νοιάζει αυτήν;;;

''Όχι δεν είμαστε μαζί,είναι κολλητός μου..''

''Κρίμα και είστε πολύ ωραίο ζευγάρι...Έτσι δεν είναι μωρό μου;'' ρώτησε και γύρισε να κοιτάξει τον Αλέξανδρο που δεν είχε πάρει τα μάτια του από πάνω μου...

Δεν απάντησε και κοίταξε κάπου πίσω μου..Ένιωσα τα χέρια του Μάρκου να με αγκαλιάζουν από την μέση..

''Τι λέτε εσείς εδώ;''

''Τίποτα σημαντικό..'' απάντησα και πετάχτηκε και η ξινή...

''Λέγαμε τι ωραίο ζευγάρι είσαστε..'' ααα δεν θα τα πάμε καλά..Τι πρόβλημα έχει;Πριν δεν είπα ότι δεν είμαστε ζευγάρι;

''Είμαστε, είμαστε...'' απάντησε ο Μάρκος και γούρλωσα τα μάτια μου...Είναι ηλίθιος...

''Μωρό δεν φεύγουμε;;Είναι αργά και το πρωί βλέπω το αφεντικό να μας βάζει τις φωνές αν δεν είμαστε στην ώρα μας...'' είπε και κοίταξε τον αδερφό του και του χαμογέλασε...Ο Αλέξανδρος όμως ήταν πολύ σοβαρός και δεν ανταπέδωσε το χαμόγελο στον Μάρκο..

''Ναι πάμε...'' απάντησα και πήγα να πάρω την τσάντα μου...Κοκάλωσα και έριξα ένα ποτήρι κάτω όταν άκουσα τον Μάρκο να λέει πως θα κοιμηθεί μαζί μου για να πάμε το πρωί μαζί για δουλειά..Δεν καταλαβαίνω την αντίδραση μου,δεν είναι πρώτη φορά που λέει σε κάποιον πως θα κοιμηθεί σπίτι μου...

Όταν θες όλα τα μπορείς...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora