Όταν η Έλλη ξύπνησε στην αγκαλιά του Αλέξανδρου ένιωθε ευτυχισμένη,αλλά ένα βάρος στο στήθος δεν την άφηνε να χαρεί ...Είχε πάρει την απόφαση της..Θα εξαφανιζόταν από την ζωή τους...Δεν μπορούσε να μπει ανάμεσα στα δυο αδέρφια...Όσο και να αγαπούσε τον Αλέξανδρο, γιατί τον αγαπούσε,δεν ήθελε να τον βάλει σε αυτή την διαδικασία...Όσο για τον Μάρκο δεν ήθελε να τον πληγώσει παραπάνω...Έτσι προτίμησε να πληγώσει πιο πολύ τον εαυτό της παρά τα άτομα που αγαπούσε...
Εδώ και αρκετή ώρα κάθομαι και κοιτάω το ταβάνι...Ο Αλέξανδρος δεν είχε ξυπνήσει ακόμα,θα ήταν η τελευταία φόρα που τον έβλεπα και δεν το άντεχα...'Πρέπει να αντέξεις' έλεγε στον εαυτό της και προσπαθούσε να κρατήσει τα δάκρυα της...Δεν έπρεπε να δώσει την παραμικρή αφορμή...Ένιωσε τον Αλέξανδρο να κουνιέται και τον κοίταξε να ανοίγει σιγά τα βλέφαρα του....
''Καλημέρα όμορφη....'' της είπε με ένα χαμόγελο στα χείλη...
''Καλημέρα και σε σένα...'' απάντησε και χαμογέλασε...''Πως κοιμήθηκες;''
''Ήταν ο καλύτερος ύπνος που έχω κάνει ποτέ..'' απάντησε και της έδωσε ένα τρυφερό φιλί στο στόμα...
''Θα πάω να φτιάξω πρωινό...Όποτε είσαι έτοιμος κατέβα...''
''Εντάξει μωρό μου..''του έδωσα ακόμα ένα φιλί και σηκώθηκα...
Όταν η Έλλη έφυγε ο Αλέξανδρος έμεινε λίγο ακόμα ξαπλωμένος και είχε ένα χαμόγελο χαραγμένο στα χείλη του..Όταν το προηγούμενο βράδυ αποφάσισε να έρθει σπίτι της δεν πίστευε πως η βραδιά θα εξελίσσονταν έτσι...Το ήξερε ότι τον ήθελε αλλά όταν άκουσε από το στόμα της ότι και αυτή ήταν ερωτευμένη μαζί του δεν μπορούσε να το πιστέψει...
Πάλεψε πολύ με τα αισθήματα του τον τελευταίο καιρό λόγο του αδερφού του..Αλλά αφού αυτός δεν είχε κάνει κάποια κίνηση και η Έλλη τον έβλεπε μόνο σαν φίλο είπε να ρισκάρει...Το ήξερε πως θα πληγωνόταν ο Μάρκος αλλά δεν μπορούσε να κρύψει άλλο αυτά που ένιωθε..Ήταν πάνω από τις δυνάμεις του...Μέχρι και η μάνα του το είχε καταλάβει...Πρώτη φορά τον έβλεπε έτσι και ήταν και αυτή χαρούμενη που επιτέλους ο Μεγάλος γιος της είχε βρει τον έρωτα της ζωής του και δεν θα χρειαζόταν πια να αναλώνεται από δω και από κει...
Ένιωσε απίστευτα ευτυχισμένος όταν την έκανε δικιά του,που δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα άλλο....Ήξερε πως δεν θα ήταν καθόλου εύκολα τα πράγματα μετά τις χτεσινές δηλώσεις του Μάρκου,ειδικά αν μάθαινε πως αυτός που είναι ερωτευμένη η Έλλη ήταν ο ίδιος αλλά είχε αποφασίσει να παλέψει για αυτά που ένιωθε...Και έτσι με το χαμόγελο ακόμα χαραγμένο στα χείλη του σηκώθηκε για να πάει να πάρει το πρωινό του μαζί με τον ερωτά του....