POV Freya
"Oke, wat wil je eten?" Vraagt Ashton wanneer we de keuken binnen komen."maak die spaghetti nog eens!" Ashton zijn spaghetti is héerlijk."alles voor jou" zegt hij en knipoogt waardoor ik begin te blozen. Hij begint met koken en terwijl zit ik aan tafel te kijken naar hem. Nu heb ik de tijd om hem eens goed te bekijken. Zijn armen zijn gespierder dan ik dacht! Hij gaat door zijn haar. Zijn kuiltjes maken het alleen maar mooier.
"Staren is onbeleefd" haalt Ashton me uit m'n gedachten. Ik voel dat ik rood word en speel zenuwachtig met mijn armbandjes. Hij begint te giechelen en doet verder waar hij mee bezig was. Ik besluit mijn gsm te chekken. Ik heb 2 berichtjes.
From: Oliv💘💝💖
Britney is super lief! Is jullie date al leuk?😏 Xx Oliv
Ik besluit meteen te antwoorden.
To: Oliv💘💝💖
Ik moet je nog iets zeggen over Britney... Ze is niet wie dat je denkt dat ze is... Ik leg het vanavond wel uit x En de date gaat geweldig! Ash is nu spaghetti voor me aan het koken😊 hij noemde me dernet zijn meisje!☺️ Nog veel plezier in het centrum! Xx Fre
Dan open ik de andere.
from: Mike🌈😈
Hoe is je date met Ash?😏 Ist waar van Britney? Dat ze je bedreigde?😯 Ash vertelde me het npaar minuten geleden... Ik ben haar nu heel de tijd aant negeren😂 khoop da het ni opvalt... Nog veel plezier! x Mikey
Meteen antwoord ik.
To: Mike🌈😈
Hij is perfect🙌 hij kookt nu spaghetti voor me😏 ja dat is waar... Zeg het tegen niemand! Ge moest haar nu ook wel ni negere e😂😂 straks steekt ze de schuld op mij😐 nog veel plezier! x Fre
Ik verzend het en kijk op. Ash is net klaar met koken! Snel steek ik mijn gsm weg. Hij pakt 2 borden en doet er spaghetti in."waarom heb je het tegen Mikey gezegt? Van Britney" "sorry, maar ik zeg gewoon alles tegen Mikey" ik glimlach naar hem."maakt niet uit hoor, ik vroeg me het gewoon af" "okej, kom, dan gaan we eten" hij zet de 2 borden op tafel en schuifd er 1 naar mij."dankje" glimlach ik. Snel geeft hij nog een mes en een vork en beginnen we te eten. Inneens schiet ik in de lach. Ashton kijkt me raar aan waardoor ik nog harder moet lachen.
"Zit er iets op mijn gezicht ofso?" Vraagt hij waardoor ik alleen maar nog harder begin te lachen." Nee hahah ik moest hahah gewoon aan iets denken hahah" zeg ik nog steeds lachend."aan wat?" Wanneer ik uitgelachen ben ga ik verder."we komen net van een restaurant en we eten alweer" Ashton begint te giechelen, té cute. "Maar jij had ook niet zoveel gegeten hoor heb ik gezien. En ik had niet alles opgegeten dus ik heb nog honger." "Ja, da's waar maar gewoon de gedachte dat we net van een restaurant komen" zeg ik en begin weer te lachen. Ashton schiet ook in de lach.
<>
We zijn aan het wandelen. De jongens en Oliva zijn al thuis dus ik en Ashton besloten te gaan wandelen."ik ga je iets tonen" zegt hij en pakt mijn hand."welk?" Vraag ik nieuwschierig."dat zie je straks wel" zegt hij en we wandelen verder."bij onze vorige tour kwamen we hier ook, en ik heb iets mooi gezien. Iets waar ik uren naar kon kijken." Dat is al wat duidelijker. We wandelen een bos in, wat ik best eng vind aangezien ik in de avond niet graag in een bos kom."kom, er kan niets gebeuren, ik ben bij je" stelt hij mij gerust en trekt me dichter bij zich. Na een tijdje komen wij bij iets prachtig aan. Het is een waterval dat in een klein beekje uitkomt en rondom de waterval staan allerlei soorten bloemen."vind je het mooi?" Vraagt hij onzeker."prachtig" fluister ik en kijk hem aan. In zijn ogen zie je een glinstering, waarschijnlijk de maan. Ashton zijn gezicht komt dichterbij. Niet veel later raken onze lippen elkaar. Meteen ontploft er een bom vol met vlinders in mijn buik, dit is echt het leukste gevoel dat ik ooit heb gehad in heel mijn leven! Ik ben nog nóoit zo verliefd geweest.
Na een tijdje haalt hij, spijtig genoeg, zijn lippen van de mijne en kijkt me glimlachend aan. We lopen hand in hand in stilte terug naar ons huisje. Geen genante stilte, nee, een aangename stilte. Na een tijdje komen we aan en gaan we samen naar binnen. We zien de andere jongens en Olivia in de zetel zitten. Olivia zit tussen Luke en Calum. Zou ze het goed gemaakt hebben? Ik hoop het...
"Zozo, ze zijn er weer. Is er iets leuk gebeurt?" Vraagt Michael meteen. Ik begin te blozen net als Ashton en kijk naar beneden."zijn jullie samen?" Vraagt Michael. Ik schud mijn hoofd."maar jullie hebben wel gekust?" Vraagt Calum erna. Ik en Ashton knikken en ze kijken ons allemaal met grote mond aan, buiten Olivia."dat hadden we echt niet verwacht" zegt Olivia sarcastisch en iedereen schiet in de lach."maar ik ga slapen" zeg ik en geeuw."ik ook" zegt Ashton erna. Ik ga naar boven naar m'n kamer een kleed me om. Olivia komt m'n kamer binnen."ik word steeds beter en beter met de trap op te gaan" zegt ze trots."Ashton moets wel een beetje helpen, maar het lukt al beter!" "Ik heb een vraag" "vraag maar raak" zegt ze en gaat op het tweepersoonsbed zitten."hoe zit het nu tussen jou en Luke? Soms lijkt het alsof jullie helemaal geen ruzie hebben, en andere keren dan weer wel. Ik snap het niet meer..." "Soms kan hij aardig zijn, zoals in het restaurant met mijn krukken. Maar andere keren kan ik hem echt niet uitstaan. Zeker niet als hij aan tafel heel de tijd naar me kijkt, dat is hartstikke ongemakelijk!" "Dus jullie zijn nog geen vrienden?" Vraag ik voor de duidelijkheid. Ze schud haar hoofd."niet dat ik weet" ik schud grinnikkend mijn hoofd."en toch zat je naast hem in de zetel?" "Fre, hij is niet besmetelijk hoor. We hebben ruzie, dat betekend niet dat ik niet naast hem kan zitten. Ik negeer hem gewoon." Zegt ze normaal. Ik knik.
"Toen dat je weg was hadden ze het trouwens over je" zegt Olivia."positief? Negatief?" "Dat moet jij maar beslissen, ze waren bezig tegen Ashton dat hij jou als vriendin moest vragen aangezien jullie al gekust hebben. Ik heb er niet op gereageerd en heb alles stiekem opgenomen. Daarna zijn we naar boven gegaan." ik begin te lachen."dus ik moet oppassen met wat ik bij je zeg?" "Hoezo?" "Je neemt alles op" ze begint te lachen, net als ik."ik neem normaal gezien nooit iets op, maar als je me niet zou geloven zou ik bewijs nodig moeten hebben. Vandaar" "jij hebt ook voor alles een uitleg eh" ondertussen zijn we al aangekleed en liggen we in bed."hoe ging het trouwens met je oefeningen vandaag?" "Goed, ik moet nu gewoon elke dag dezelfde oefeningen doen tot in Australië en dan moet ik daar met iemand anders verder doen. Ze komt nog wel om de 2 dagen. En ze verzekerde me dat ik waarschijnlijk wel weer zou kunnen bewegen met dat been." Verteld ze me. Ik knik."is het goed als ik ga slapen?" Vraag ik."ja, ik wil ook slapen" "slaapwel" "slaapwel" antwoord ze." Wie doet het licht uit?" Vraagt ze daarna."ASHTON" roep ik en Olivia begint te lachen."jij denkt ook altijd aan dezelfde" ik rol met mijn ogen. Ashton komt shirtless de kamer binnen."kan je het ligt uitdoen?" Vraag ik en glimlach, zo normaal mogelijk terwijl ik mijn ogen van zijn sixpack probeer te houden. Hij zucht, doet het licht uit en verdwijnt weer."DE DEUR" roep ik weer. Ik hoor Ashton lachen en niet veel later sluit hij de deur. Eindelijk...
JE LEEST
It's All Just A Dream (Voltooid)
FanfictionOlivia is een gelukkig meisje. In haar verleden is er veel gebeurd, maar alles gaat nu goed met haar. Als ze naar Spanje gaat, blijkt het dat ze met iemand gaat die ze liever nooit gezien had. Hij probeert alles om het goed te maken, maar of dat wel...