Riiiiing. Ik slaag mijn wekker uit en zucht. Ik kijk op de klok en kijk hoelaat het is. 5 uur. Ik sta zuchtend op en kleed me om. Een jogging en een losse t-shirt zal wel genoeg zijn zeker? We moeten toch 10 uur ofso in een vliegtuig zitten, dan kan ik toch beter comfortabele kleding aandoen! Over mijn t-shirt doe ik nog een zwarte trui aan. Nadien poets ik mijn tanden, kam mijn haren en steek mijn tandenborstel, kam en tandpasta in mijn vallies. Nadat ik nog goed rondgekeken heb of er nog spullen van me liggen, besluit ik naar Luke te gaan."binnen" hoor ik hem mompelen en ik ga langzaam zijn kamer binnen."wanneer vertrekken we?" Vraag ik."ben je klaar?" Vraagt hij en ik knik."dan zal ik nu een taxi bellen en zodra die er is vertrekken we, oké?" "Okej" zeg ik glimlachend en ga terug naar mijn kamer.
<>
Wanneer ik een auto hoor toeteren denk ik dat het de taxi is en pak mijn koffer."ik ga al, Luke" zeg ik en ga naar beneden. Nadien ga ik naar buiten en ja hoor, ik zie de taxi al. Ik ga door de voortuin heen richting de taxi en de chauffeur doet mijn vallies in de kofferbak. Niet veel later komt Luke en hij gaat naast me zitten terwijl de chauffeur zijn vallies ook in de kofferbak steekt."heb je er zin in?" Vraagt hij aan me. Ik knik hevig waardoor hij begint te lachen. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en sluit mijn ogen. Ik hoor Luke nog iets tegen de chauffeur zeggen, waarschijnlijk waar we moeten zijn.
<>
"Liv, we zijn er" hoor ik iemand in mijn oor fluisteren. Ik open langzaam mijn ogen en kijk om me heen. We zijn op de luchthaven. Ik rek me uit, waardoor ik perongeluk Luke raak met mijn vuist en schiet in de lach. Hij kijkt me nep-boos aan maar begint nadien ook te lachen. We stappen uit, nemen onze vallies van de chauffeur aan en Luke betaald hem. Hij pakt mijn hand vast en we stappen hand in hand naar de ingang. Natuurlijk worden er allemaal foto's getrokken, maar het kan me weinig schelen. Als we binnen zijn komt er een brede man op ons af. "Hey Charlie" zegt Luke glimlachend. Charlie?"Charlie, dit is Olivia. Olivia, dit is Charlie. Hij is 1 van de bodyguards." Ik laat Luke's hand los waarna ik Charlie's hand schud. Nadien pak ik Luke's hand weer."hoeveel bodyguards hebben jullie?" Vraag ik fluisterend aan Luke."4" ik knik en we lopen verder. Na een tijdje zie ik Ashton en Calum al staan. We gaan naar ze toe en ik geef ze elk een knuffel."waar is Mike?" Vraag ik."drinken gaan halen" zegt Ashton en nadat hij dat gezegd heeft komt Michael aangelopen. Hij geeft een drankje aan Calum en Ashton en geeft nadien een knuffel aan mij en Luke."ik wist niet dat je meeging" zegt hij fronsend tegen mij."dus ik heb nog maar 1 extra drankflesje, die eigenlijk voor Luke was." "Ik deel wel met haar" zegt Luke en glimlacht lief naar me."oké" hij geeft het flesje aan Luke en Luke bedankt hem.
<in het vliegtuig>
Nadat eindelijk alles gebeurt is ga ik in een vliegtuigstoel zitten en pak mijn gsm. Ik doe mijn oortjes in, zet muziek op en sluit mijn ogen.
<aangekomen>
"Wow" zeg ik zacht als we voor de tourbus staan."ik wist niet dat het zo groot was" zeg ik met grote ogen."valt wel mee, hoor" zegt Calum grinikkend. We gaan naar binnen en ik zet mijn vallies neer. Als je binnen komt, kom je terecht in de keuken. Rechts is het aanrecht en links is een tafel met banken. Dirrect na het aanrecht heb je links en rechts een deur. Links is een klein toilet met lavabo en rechts een mini-badkamer, zonder toilet. Als je dan de deur voor je open doet, kom je in de slaapkamer. Er staan 2 stapelbedden en daarnaast nog 1 enkelbed met een nachtkastje. Naast de stapelbedden staat ook een nachtkastje. Als je dan nog eens doorloopt kom je in de lounge. Er staat een grote zetel en tegen de muur is er een tv. Onder de tv staan 3 schabben. Op het bovenste schap staat een ps3 en een wii en daaronder zijn er 2 schabben voor dvd's ofso denk ik."dit is echt cool!" Roep ik blij door de bus waardoor ze in de lach schieten."zullen we pizza ofso gaan eten?" "Klinkt goed" zeg ik. Iedereen stemt mee in en ze zeggen tegen de chauffeur, die blijkbaar Josh heet, dat ze naar een pizzaria willen. Gaat die bus nu echt naar het centrum rijden voor een pizzaria? Of gaat die ergens verderop staan?
<>
Als Josh zegt dat we er zijn, stappen we uit en er gaan 3 bodyguards mee. Vanwaar komen die inneens? Die stonden inneens uit het niets buiten bij de deur... "Waar slapen de bodyguards?" Vraag ik aan Michael. Hij wijst naar iets en ik kijk ernaar. Achter de tourbus staat een andere grote bus, daar slapen ze waarschijnlijk. Ik knik en we lopen door. Michael is al helemaal hyper en zingt over een eenhoorn die van een regenboog valt ofzoiets. Ik begin te lachen en Luke komt naast me lopen en pakt mijn hand vast."alles goed?" Begint hij. Ik knik."met jou?" "Ook" "moest jij trouwens geen afscheid van je gezin nemen?" Vraag ik aan hem en kijk hem fronsend aan."meestal nemen we de avond ervoor al afscheid, omdat ik ze meestal niet meer zie in de ochtend" "aaah, vandaar dat Liz me gisterenavond een knuffel gaf en me veel plezier wenste" ik hoor hem zacht grinikken. Inneens gaat Luke naar rechts, maar ik had het niet door en wou rechtdoor lopen, waardoor hij me naar rechts trekt en ik tegen hem aanbots."sorry" zeg ik lachend. Blijkbaar zijn we dus bij de pizzaria.
Uiteindelijk bestel ik een pizza hawaï. Ik en Ashton gaan al aan een tafel zitten terwijl de andere 3 jongens op de pizza's wachten."hoelang gaan we eigenlijk op tour?" "Euh 7 maanden" "en ik mag heel die 7 maanden mee?" Hij knikt glimlachend."vind je het niet erg van Freya?" Vraag ik voorzichtig."jawel, maar gelukkig kunnen we nog skypen en bellen enzo" ik knik glimlachend."voila" zegt Luke terwijl hij mijn pizza geeft en naast mij gaat zitten. Ik bedank hem en begin met eten.
<>
"Wil er iemand fifa spelen?" Smeekt Michael."dude, are you kidding me? Het is bijna middernacht en we hebben morgen een concert en soundcheck" zegt Ashton lachend en we beginnen te lachen."owja, shit" zegt hij zacht en gaat weg."wat gaat die doen?" Vraag ik fronsend."ik denk dat hij zich gaat omkleden" zegt Luke. Ik knik en ga naar de slaapkamer. En daar tref ik Michael in zijn onderbroek. Ik pak mijn vallies en wil mijn pyjama eruit pakken maar vind ze niet."shit" vloek ik."wat is er?" Vraagt Luke."ik ben mijn pyjama vergeten" zeg ik zuchtend."je kan wel een t-shirt van mij lenen" biedt hij aan. Ik knik met een kleine glimlach en hij geeft er 1 aan mij."dankje" ik neem het t-shirt mee naar de badkamer en doe de deur opslot. Denk maar niet dat ik me bij die jongens ga omkleden!
Nadat ik me omgekleed heb poets ik mijn tanden en ga terug naar de slaapkamer. Gelukkig is het t-shirt wat te groot zodat het tot onder mijn onderbroek komt."Waar moet ik slapen?" "Kies maar" zegt hij. Ik kies het bovenste bed van het 2de stapelbed."waar slapen jullie?" Vraag ik nadien."ik slaap bovenaan het andere stapelbed" zegt Ashton."ik onder Ashton" zegt Calum."ik onder jou" zegt Luke."en ik op het enkelbed" zegt Michael. Ik knik en leg me neer op mijn bed."slaapwel guys" zeg ik en geeuw."slaapwel" zeggen ze tegelijk en ik sluit mijn ogen. Na even heen en weer te zitten bewegen val ik in slaap.
JE LEEST
It's All Just A Dream (Voltooid)
FanfictionOlivia is een gelukkig meisje. In haar verleden is er veel gebeurd, maar alles gaat nu goed met haar. Als ze naar Spanje gaat, blijkt het dat ze met iemand gaat die ze liever nooit gezien had. Hij probeert alles om het goed te maken, maar of dat wel...