5

469 21 0
                                    

POV Luke

Ik ga droevig terug naar de keuken en eet verder."waar is Olivia?" Vraagt Freya verbaast."ze is uit huis gelopen" zeg ik zuchtend."ach, ze zal zo wel weer terug komen. Het is niets voor haar om lang weg te blijven." Ik knik en eet verder."het komt heus wel goed" fluisterd Calum in mijn oor. Ik glimlach naar hem als bedankje.

Ik loop ijsberend heen en weer in de kamer."guys, dit is niet normaal. Het is niets voor Olivia om zo lang weg te blijven" zegt Freya bang."we moeten haar gaan zoeken!" Besluit Ashton. Iedereen stemt mee in en we doen onze schoenen aan."vannaf dat iemand haar gevonden heeft, stuurt die een sms naar 1 van ons en degene die de sms aankrijgt moet het naar de rest sturen want degene die Olivia vind moet zo snel mogenlijk naar hier komen" zegt Freya en iedereen knikt. We gaan naar buiten en splitsen ons op. Ik ga wilkeurige straten in en na een tijdje kijk ik op mijn gsm. 20:13."komaan Olivia, waar zit je?" Vraag ik zuchtend aan mezelf.

<>

Freya belt me."wat is er?" Vraag ik als ik opneem."we gaan haar nooit vinden, ze kan overal zijn!" Zegt ze zuchtend door de telefoon."ik blijf verder zoeken" zeg ik zelfverzekerd."ik zal en moet haar vinden!" Zeg ik tegen mezelf, maar was vergeten dat Freya me nog kan horen."is het goed als ik terug ga? Het begint nogal hard te regenen." "Ja is goed, maar ik blijf zoeken" "oké" ik hang op en loop verder.

<>

Als ik haar na een tijdje nog steeds niet heb gevonden, begin ik de hoop om haar te vinden op te geven. Ik check mijn gsm nog eens. Geen berichten. Ik zucht. Na even verder te lopen zie ik iemand op een bankje liggen. Ik loop ernaar toe en als ik dichter bij kom zie ik dat het Olivia is. Het is Olivia! Ik heb ze gevonden! Snel stuur ik een sms naar Michael dat ik haar gevonden heb. Wat zou er met haar gebeurd zijn? Ze licht helemaal onder de schrammen, ze is helemaal doorweekt en ze is helemaal vuil. Haar ogen zijn gesloten en meteen krijg ik schrik. Ze zou toch niet dood zijn? Snel check ik haar hartslag en pak haar pols vast. Oef, ze leeft nog. Dan slaapt ze waarschijnlijk. Ik pak haar op in bruid style en wandel terug richting ons huisje.

"Leeft ze nog?" Hoor ik iemand roepen."ja!" Roep ik terug en ga nadien naar mijn kamer. Ik doe haar kleren uit, behalve haar bh en onderbroek en doe een t-shirt en joggingbroek van mij aan. Nadien leg ik haar in mijn bed. Ik geef een kus op haar kruin."slaapwel Liv" zeg ik en verlaat de kamer.

Heey!
Ik zag net dat ik dit deel blijkbaar perongeluk verwijdert had dus heb ik het snel weer geschreven ;) byee x👋

It's All Just A Dream (Voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu