"Liv wakker worden" hoor ik een lieve stem zeggen, Luke."jij hebt lang geslapen, we hebben zelfs al een interview gedaan" zegt hij lachend als ik mijn ogen heb geopend."en ik heb onze relatie dan ook officieel gemaakt" zegt hij met een bredere glimlach. Ik geef hem een korte kus en draai me weer om waarna ik mijn ogen sluit."kom, we hebben nog een soundcheck" ik zucht, sta recht en kleed me snel om. Net voor we naar de andere gaan poets ik nog snel mijn tanden.
<>
"Ik ga mijn oplader halen" zeg ik waarna ik de jongens verlaat. Zodra de fans me zien beginnen ze te gillen. Hoe komen die hier? Dernet stonden er helemaal niet zoveel fans. Ik ga op de foto met een paar en deel ook nog een paar handtekeningen uit."JE BENT TE LELIJK EN TE DIK VOOR LUKE!" Hoor ik iemand naar me roepen. Die kwam recht in mijn hart. Zo dik ben ik toch niet? Inneens voel ik me heel onzeker over mezelf. Ik draai terug en ga snel terug het gebouw in, het kan me niets schelen dat ik mijn oplader nog niet heb. Ik ga regelrecht naar de toiletten en bekijk mezelf in de spiegel. Voorzichtig haal ik een stuk van mijn t-shirt omhoog. Je moet dringend vermageren! Nee! Het stemmetje is er weer! Ik weet dat je het wilt doen, doe het nou maar. Nadien ga je je veel beter voelen! Moedigt het me aan, maar ik probeer het te negeren en tel tot 10. 1 ... 2 zie je die vetrollen? 3 ... 4 je zou je moeten schamen met je gewicht! 5 ... 6 hoeveel weeg je? 120 kilo? Verder kom ik niet, ik weet dat ik het niet wil, maar ik moet! Ik duw een toilethokje open, doe mijn haar in een staart en hang nadien over het toilet. Ik steek 2 vingers in mijn keel en mijn eten komt er weet uit.
Ik weet dat het slecht is, maar ik voel me veel beter. Ik spoel mijn mond met water en pak munt kauwgom waarna ik er 1 in mijn mond steek. Ik weet dat ik net alles heb uitgekotst en dan inneens kauwgom neem, lekker gezond. Maar ik kan mijn tanden nu onmogelijk poetsen! Ik maak van mijn handen een kommetje, waarna ik er water in doe en in mijn gezicht gooi. Ben ik gek ofso?! Ik weet waartoe dit kan leiden en toch doe ik het opnieuw! Ik heb het al eens mee gemaakt, en dat was echt geen leuke tijd... Niemand weet ervan, behalve Freya. Ik zucht diep en ga terug naar de jongens."zo lang weg geweest en nog steeds je oplader niet" zegt Michael lachend."shut up Clifford" zeg ik zuchtend."heb je je regels ofso?" vraagt hij fronsend."nee, die heb ik niet." zeg ik geïriteerd en ga naast Luke op de bank zitten."gaat het wel?" vraagt Luke fluisterend. ik knik en geef hem een nep-glimlach."ik weet dat er iets is" zegt hij en kijkt me doordringend aan. Zou ik het hem zeggen? Uiteindelijk besluit ik het toch niet te zeggen."er is echt niets" probeer ik hem te verzekeren, wat me totaal niet lukt. Luke zucht en kijkt strak voor zich uit. Hij gelooft me duidelijk niet.
"Kom, dan gaan we ergens eten." Zegt Ashton."ik heb eigenlijk niet zo'n honger" zeg ik en probeer een beetje te glimlachen."maar we hebben al zolang niet gegeten?!" Zegt hij verwondert."als ik geen honger heb, heb ik geen honger" zeg ik geïriteerd."sorry hoor" zegt hij zuchtend en doet verder op zijn gsm.
<>
Na het concert gaan we terug naar het hotel.
Sorry voor het korte deel! Zelf vind ik het ook niet zo'n goed deel :s volgende week heb ik weer school.. EN IK HAAT SCHOOL
-okeeh byeee😏💖
JE LEEST
It's All Just A Dream (Voltooid)
FanfictionOlivia is een gelukkig meisje. In haar verleden is er veel gebeurd, maar alles gaat nu goed met haar. Als ze naar Spanje gaat, blijkt het dat ze met iemand gaat die ze liever nooit gezien had. Hij probeert alles om het goed te maken, maar of dat wel...