POV Olivia
"HEEEEEELP" hoor ik iemand door de tourbus gillen. Ik zucht en probeer te achterhalen vanwaar het kwam. Michael."wat is er?" Vraag ik grinnikkend."mijn haarverf is op" zegt hij verdrietig."kan ik wat van jou lenen?" Vraagt hij hoopvol."sorry, als ik er had, had ik ja gezegt" hij zucht."ga anders gewoon even naar de winkel?" Stel ik voor."goed idee" niet veel later verdwijnt hij.
POV Michael
"Josh! Zou je even bij een winkel kunnen stoppen? Ik heb namelijk nieuwe haarverf nodig!" Hij kijkt even bedenkelijk maar houdt zijn ogen op de weg."maar we zijn op de autosnelweg" ik denk even na."kan je nier even een afrit nemen en dan een winkel zoeken? Dit is echt van levensbelang!" Hij zucht."oké, maar alleen omdat jij het bent!" Ik klap blij in mijn handen en ga op de bank in de keuken zitten.
Na ongeveer een kwartiertje roept Josh: "Michael je kan gaan!" "Oké, ik ben zo terug!" Nadien ga ik naar buiten en ga snel de winkel in. Misschien moest ik een bodyguard meenemen... we zullen maar hopen dat ze me niet herkennen! Ik zoek naar een rek met spullen voor je haar. Na even zoeken heb ik het (eindelijk) gevonden. Ik denk even na. Welke kleur zou ik nemen? Ik vind blauw wel leuk! Ik heb geluk, er is er nog maar eentje. Ik wil de blauwe haarverf pakken, maar voel dat ik iemands hand vast heb."owh, sorry" ze wou net dezelfde nemen. Dan zal het een andere worden! Het meisje naast me heeft zwart haar, maar haar onderste punten zijn paars."maakt niet uit hoor, wil jij de blauwe haarverf? Dan zal ik wel een andere pakken hoor!" Stelt ze voor. Wat is ze mooi! Ze heeft lichtgroene ogen."euhm... nee ik euh zal wel ee-en andere pakken" stotter ik. Waarom kan ik nu niet even normaal doen?!"ken ik jou niet ergens van?" Vraagt ze dan niewsgierig."euhm ja dat kan wel, ik speel in een band" zeg ik nu iets vlotter."nice" komaan Michael doe het gewoon ik weet dat je het wilt.
"Zou ik je euh nummer mogen?" Vraag ik. Ze glimlacht."sure" ik geef haar mijn gsm en zodra ik die terug krijg kijk ik naar haar naam. Emma. Een mooie naam voor een mooi meisje!"ik moet gaan" zegt Emma."oké, bye. Ik sms je nog wel. Mijn naam is trouwens Michael" "is goed, bye Michael" dan is ze weg, MET de blauwe haarverf. Dan neem ik wel groen. ik pak de groene haarverf en ga naar de kassa. Emma loopt de winkel net uit als ik bij de kassa aankom.
POV Olivia
"Waar is Mickey?" Vraagt Luke die naast me komt zitten. Hij slaat een arm om me heen en drukt een kus tegen mijn hoofd."ik denk naar de winkel, daarom zijn we gestopt" "okay"."I'M BACK BITCHEZZZ" Michael..."jij bent happy" zeg ik lachend."wanneer is hij niet blij" hoor ik Luke in mijn oor fluisteren waardoor ik begin te grinikken."hey! Dat heb ik gehoord!" Zegt hij beledigt."trek het je niet aan Mickey, Luke heeft zijn regels" Michael begint te lachen."dacht ik al" zegt hij grinikkend. Luke kijkt me nep-boos aan."kijk niet zo, Hemmings" zeg ik en por hem in zijn zij. Een giechel verlaat zijn mond."waarom ben je toch zo schattig" vraag ik hem zuchtend en ga dichter tegen hem aanliggen."ik ben niet schattig" zegt hij zuchtend.
"Ben je wel" "nietes" "welles" "nietes" "welles" "nietes" "Luke dat ben je wel" zegt Calum die de lounge inkomt."zie je wel" zeg ik grinikkend."trouwens Cal, Luke is mine 't is maar dat je het weet" Calum schudt lachend zijn hoofd."en Lashton dan?!" Ashton komt erbij zitten."sorry Ash, ik kies voor Liv" zegt Luke grijnzend. Ashton steekt zijn middelvinger naar me uit waarna ik mijn tong uitsteek. Nadien kijk ik Luke aan en drukt hij zijn lippen op de mijne."IEUW DOE DAT ERGENS ANDERS!" ik trek terug en kijk richting Michael."je bent gewoon jaloers" zegt ik lachend."je bent gewoon jaloers hahaha" doet hij me met een piepstem na."hey! Zo klink ik helemaal niet!" Ik kruis mijn armen over elkaar en kijk hem met gespleten ogen aan."laat hem doen" fluisterd Luke in mijn oor waarna hij een kus op mijn slaap drukt.
POV Michael
Ik ben al heel de tijd met Emma aan het chatten. Ze is zo leuk!"wat doeeeee je?" Vraagt Ashton nieuwsgierig."niks speciaal" zeg ik schouderophalend."jaja, tuurlijk. Waarom chat je dan met een meisje?" Vraagt hij wenkbrouw wiebelend."pffff... gewoooon" zeg ik zo normaal mogenlijk, wat duidelijk mislukt."hoe heet ze?" Vraagt hij grinnikkend."Emma" bloos ik."awhh! Mickey is verliefd!" Zegt hij blij."nietes" mompel ik nog, maar hij is alweer uit de slaapkamer verdwenen. Oké, ik ben heel mischien verliefd... heel misschien... ach Mickey, je moet ze vergeten. Je gaat ze toch niet meer terug zien! Zegt de stem in mijn hoofd. Moet ik haar echt vergeten?
NOG EEN STUKJEEE OMDAT IK 2K HEB😏 nog maar 1 deel te gaan... EN DAN HET VERVOLG! Iemand moet me wel helpen met een keuze voor het vervolg... MELD JE EVEN ALS JE EVEN WIL HELPEN (het duurt echt niet zo lang hoor😌) DUS PLIES REAGEER OF STUUR EVEN EEN PB -BYEEE💕
JE LEEST
It's All Just A Dream (Voltooid)
FanfictionOlivia is een gelukkig meisje. In haar verleden is er veel gebeurd, maar alles gaat nu goed met haar. Als ze naar Spanje gaat, blijkt het dat ze met iemand gaat die ze liever nooit gezien had. Hij probeert alles om het goed te maken, maar of dat wel...