POV Olivia
Wanneer we eindelijk in ons vliegtuig zitten, krijg ik inneens veel schrik. Vliegen vind ik echt super eng en het is super lang geleden! Ik kijk opzij en zie mijn moeder rustig in een tijdschrift bladeren. Aan de andere kant van mij zit de moeder van Ashton. Ja, de jongens zijn hier ook. Samen met hun ouders. Ik baal er echt van dat mijn moeder met hun ouders bevriend is...
Ik kijk naar achteren en zie Luke naar me kijken. Snel kijk ik terug naar voren. Ik besluit muziek te luisteren. Mn oortjes steek ik in en ik zet 'black magic' van little mix op. Langzaam val ik in slaap...
<>
"Lieverd, word wakker. We gaan landen."ik mijn ogen open en zie meteen m'n moeder naast me.
Wanneer we eindelijk geland zijn zeg ik: "Ik ga al naar binnen, ik zie jullie wel bij de uitgang?" "Is goed" zegt ze. Ik stap het vliegtuig uit en ga de trappen naar beneden. Daarna ga ik al naar binnen.
<>
Wanneer eindelijk alles gebeurt is en ik mijn koffers heb, ga ik naar de uitgang, wachten op m'n moeder. Ik denk dat ik maar gewoon een goede vakantie kan maken, door de jongens te negeren. Zou dat niet het beste zijn? Ik ben nog steeds boos op hun dus... Ik zal wel zien wat ik doe..
<>
Na ongeveer een halfuur komen ze eindelijk af. "Sorry dat het zo lang duurde, maar we waren nog iets gaan drinken." zegt mijn moeder als ze naast me staat. "En je waarschuwt me niet even?! Ik sta hier al langer dan een halfuur te wachten!" Roep ik tegen mijn moeder, maar niet te luid. "Sorry, ik was het vergeten." "Tuurlijk, maar laat maar. Ik kan toch op mezelf letten dus je moet niet op mij letten hoor." Ik loop zonder op een antwoord te wachten naar een taxi en gaf hem het adres dat ik van mijn moeder had gekregen. Als ze toch niet aan me denkt, kan ik maar beter gaan.
<>
Wanneer ik bij ons huis, wat zeg ik nou weer. Ik bedoel villa zijn aangekomen, stap ik uit, neem mijn vallies uit de kofferbak en ga naar de voordeur. Shit, mijn moeder heeft de sleutel... Er moet toch 1 deur nog open zijn? Dat gebeurt soms wel eens. Ik besluit de achterdeur te proberen. Ik ga langs de tuin en ga naar de achterdeur. Het is hier prachtig! In de tuin staat er beetje verder een prachtige fontein en er is een groot ingebouwd zwembad met daar rond het terras.
Ik probeer De deur open te schuiven en ik heb geluk! Het is gelukt! Ik ga met mijn valies naar binnen en begin een wilkeurige richting in het huis te gaan.
<>
Ik ken het huis best al goed uit m'n hoofd. Mijn moeder en de rest zijn nog steeds niet thuis, niet dat ik dat erg vind. Ik pak mijn vallies en ga naar de leukste kamer. Ik ben hier het eerst, dus ik kies als eerste een kamer.
Mijn kamer heeft 2 witte muren, 1 donker blauwe muur en 1 lichtblauwe muur. Er is ook een witte klerenkast. Mijn bed is van hout en in het wit geschilderd. Er is ook een bureau, ook in het wit van hout. Ik vind het echt een mooie combinatie! Ik besluit al uit te pakken, aangezien ik niets te doen heb.
<>
Wanneer ik het laatste t-shirtje weg gelegd hebt ga ik naar beneden om te drinken. Ik ga de trap af en zie in de zetel de jongens zitten. Ze negerend loop ik verder naar de keuken. Het is hier zo warm! Zou ik gaan zwemmen? Ach, ik heb toch niets beter te doen dus waarom niet? Eerst drink ik een glas water en ga dan weer naar boven om me om te kleden.
Ik doe mijn lievelings bikini aan (zie foto) en doe er een strandkleedje over heen aan. Daarna pak ik een handdoek en mijn slippers en ga dan weer naar beneden. De jongens kijken me aan en ik loop gewoon door zonder aandacht aan hun te besteden. Ik pak voor ik naar buiten ga mijn gsm, die op de tafel in de keuken lag. Mijn handdoek leg ik op het gras samen met m'n gsm.
JE LEEST
It's All Just A Dream (Voltooid)
FanfictionOlivia is een gelukkig meisje. In haar verleden is er veel gebeurd, maar alles gaat nu goed met haar. Als ze naar Spanje gaat, blijkt het dat ze met iemand gaat die ze liever nooit gezien had. Hij probeert alles om het goed te maken, maar of dat wel...